Pokémon (GO) topic

Ik meld me ook even. Heb het spel weer geinstalleerd na lange tijd niet te spelen. Er lijken wel heel veel exra pokemon en extra mogelijkheden bijgekomen? Daar moet ik me nog wat in verdiepen. Ik reis wel best veel dus kan wel helpen met cadeaus van verre landen :slight_smile: heb al enkele mensen friend request gedaan (willekeurig :blush:)

Mijn code : 6956 4226 4523

1 like

:v:

5 likes

Ik heb je een uitnodiging gestuurd!

Iemand was bezig met mij uit de gym kicken. Ik heb net zolang mijn Pokémon (en die van iemand anders in de gym) golden berry’s gegeven, elke keer op het moment dat we bijna dood waren, totdat ze geen zin meer hadden haha.

6 likes

Mijn vriend is vet sip dat ik vrienden heb om gifts mee uit te wisselen dus ik heb hem beloofd dat ik zn code hier ga posten:

Zijn trainerscode: 5927 6722 5960

De mijne voor wie em nog niet heeft:
1264 1936 0185

Ik ben telkens door mn gifts heen -_-
Morgen maar eens een rondje door het dorp fietsen en hopen dat ik wat vind.

1 like

Ik heb maar 1 vriend op Pokémon go en die is gestopt dus ga zo wat mensen van hier toevoegen, als je een random verzoek hebt ben ik het😅

2 likes

Ik heb volgens mij hier ook iedereen toegevoegd, maar t tikt wel aan met xp. Heb heb nog geen 4 bolletjes dat duurt wel lang maarja…de aanhouder wint. Ik wil die 100.000 xp hahaha

1 like

App opnieuw downloaden? Of werkt dat ook niet?

App al helemaal afgesloten? Heb ook af en toe die bug…

Heb een aantal mensen toegevoegd uit dit topic, mijn code is 3964 9159 4833. Heb meestal wel genoeg gifts omdat ik een pokestop bij mijn huis heb :nerd_face:

@anon76889665 en @Quinoa, ik heb jullie ook toegevoegd. Merk inderdaad ook dat sommigen nooit een cadeau openen of versturen, als ze lang inactief zijn dan verwijder ik ze. Is tot op heden niet gebeurd met mensen van hier, haha. Ik probeer iedere dag of een cadeau te sturen, of een cadeau te openen zodat er een interactie plaatsgevonden heeft en het vriendschapslevel omhoog gaat. :blush: Wat dat betreft is de toevoeging van een blauwe cirkel/waas na interactie wel een goede update geweest; lekker overzichtelijk zo.

Thanks! Ik had voor die celebi quest mensen via reddit toegevoegd en die sturen idd alleen de eerste keer iets helaas.

Ik heb nog wel een tip voor Redditvrienden: zoek berichten in pokemongotrades ouder dan 24 uur met 0 likes en 0 reacties. Meestal zijn dat Amerikanen omdat de meeste mensen liever vrienden van verder weg willen. Die worden minder vaak toegevoegd

1 like

Ooh die blauwe waas was me helemaal niet eens opgevallen. Goede tip! Want ik ben niet dagelijks actief, maar wel paar keer per week en dan heb ik geen idee hoe de interactie ook alweer zit.

1 like

@anon76889665 ik heb jullie toegevoegd!

Mag ik van een paar van jullie de codes doorgeven aan een vriend van me? Hij zoekt meer vriendjes om gifts mee te wisselen.

1 like

Yay!

En van mij mag het!

Ik heb al een aantal mensen hiervan toegevoegd, maar mijn eigen code nog niet gedeeld. Mijn code is 5649 9376 4896. Ik vind het ook prima als vriendjes van me toevoegen :stuck_out_tongue:

Ik heb de laatste tijd vaak dat wanneer je een gym van een andere groep aanvalt dat ie dan een foutmelding geeft. Ik kan dan nog wel schade aanrichten maar de tegenpartij niet.

Mijn trainercode:7817 7118 6364
Voor wie nog vrienden wil

Ik word echt aggressief van die Scumbag Steve Pikachu’s…

8 likes

Same, wil gewoon lekker kunnen profiteren van die psychic spawns :slightly_frowning_face: