Pokémon (GO) topic

Pff ben dit weekend in een dorp met amper pokestops/gyms… Heb niet genoeg pokeballs daar voor :sob: morgen maar even op de fiets langs gaan.

Net suicune mogen vangen als 7e stempel bij field research (wel veel ballen voor nodig gehad pfoe), daardoor mijn gouden johto medal gehaald en dus meteen ook celebi kunnen vangen!

7 likes

ik moet ook nog 1 stempel voor suicune maar heb volgens mij niet heel veel ballen meer dus ga eerst even jagen
op stops

1 like

Gefeliciteerd!

Ik moet nog één stink magikarp vangen voor die Mew quest en het enige wat ik tegenkom zijn psychic vanwege dat event en wailmer. Ga nog maar even langs de vijvers fietsen in de hoop op zo’n waardeloze vis.

Wanneer je je box voor suicune opent krijg je ook 20 gewone ballen. Dat is vaak meer dan genoeg.

Haha wow wat me net gebeurde. Bij mij in de buurt heb ik wel wat vaste mensen met wie ik speel, maar ik verhuis binnenkort tijdelijk terug naar m’n moeder en ik moet Mewtwo nog. Dus ik ging even een rondje door de buurt wandelen en zag dat er bijna een raid begon. Ik daarheen, staat er al een groepje klaar (inclusief een meisje met wie ik al vaker samen heb gespeeld als ik hier op bezoek was), en ik vraag of ze een groep hebben samen waar ik eventueel in zou mogen.

Dat kon, maar ze hebben een “policy” wat inhoudt dat je eerst een paar keer (weken?) naar elke raid in de buurt moet komen als je ‘m ziet en hopen dat zij ook komen. Wat al absurd is want hoe moet ik weten hoe laat zij daar zijn? Als je net op een moment komt dat zij er niet zijn loop je het risico dat je een half uur voor niks staat te wachten, maar ok. Aan de hand van het meespelen willen ze dan kijken of het klikt (terwijl ik dat meisje al kende en dat altijd best gezellig was). Tenslotte moest ik op het eind van het proces met alle teamcaptains van die groep geraid hebben zodat ze me allemaal kunnen keuren, en als dat allemaal is gelukt, tuurlijk mag ik dan in de whatsapp groep!

Doe even normaal?! Ik ga wel in de stad spelen haha wtf dit is de FBI toch niet hoezo moet ik helemaal gescreend worden

12 likes

Hahahaha wat lees ik. :face_with_raised_eyebrow: Wat bizar.

2 likes

Haha ja I know. Ik was ook een beetje met stomheid geslagen daar, wtf

Wat debiel zeg. Hier mag gewoon iedereen meedoen, ook ben je vet lage level en heb je allemaal crap Pokémon dat boeit echt niemand hier iets.

1 like

Ik had em in 1 bal!

1 like

Nice!

Dit zijn wat dictotariale trekjes als je het mij vraagt. Of ze moeten in het verleden (hele) nare dingen hebben meegemaakt.

In ‘mijn’ groep kom je als nieuwkomer in de voorgroep terecht, omdat de groep telkens vol zit. Alle calls uit de hoofdgroep worden ook in de voorgroep gezet en andersom. Als blijkt dat je actief meedoet in de voorgroep, dus regelmatig naar raids gaat, wordt je overgezet naar de hoofdgroep. En om de zo veel maanden worden de niet-actieve spelers uit de hoofdgroep overgezet naar de voorgroep. Ik vind dit een heel redelijk systeem waarbij actief meedoen gestimuleerd wordt.

Het ging heel ver idd. Maar wat ze bij jou doen vind ik zelf ook heel logisch klinken! Ik snap wel dat als het constant zo’n gedoe is je wel een beetje gaat selecteren omdat je het niet kan blijven doen met spelers die maar een weekje meespelen. Dit is heel redelijk en je wordt niet buitengesloten, hun regels snap ik allemaal wel.

Weet iemand wat er op dit moment allemaal uit de 7km eieren kan komen?

Dit:

1 like

Deze lijst klopt niet meer helemaal. De regional exclusives incl Porygon en Tangela blijven t/m 8 oktober uit 7km eieren komen.

Zoveel opties en het enige wat ik krijg is stomme meowth en sandshrew

Hahah wow wat streng zeg, niet echt uitnodigend. Hoe komen jullie eigenlijk aan je raid groepen? Doe nu alleen raids die ik in mijn eentje kan doen want ken niemand bij mij in de stad die Pokémon go speelt, maar dat gaat wel vervelen haha

Pfff wat een bullshit zeg. T is maar een spelletje

Schijnbaar is er een update geweest en er is een tax aan het aantal cadeautjes openen? Wat is dit nou weer…

Mijn raid groep = ik en mn vriend :sweat_smile:

4 likes