Dat was sinds het begin al. Twintig gifts openen per dag, honderd gifts versturen per dag.
Ja thanks! Ik zit al wel in andere raidgroepen van mijn stad, maar deze was specifiek van de wijk waar mijn moeder woont. Dat geef ik dus maar op, dan maar na werk
@Fuji als je gewoon even zoekt op Pokemon Go en je woonplaats vind je vaak wel wat facebook groepen. En dan hebben zij weer telegram, discord of whatsapp groepen waar je waarschijnlijk wel bij mag.
In het begin liep ik gewoon naar een nieuwe raid toe en waren er altijd wel wat mensen, dan vroeg ik of ze een groep hadden nadat we de raid hadden gedaan (zoals vandaag). Normaal gesproken mag je er dan wel bij. En via hen word je vaak weer gelinkt naar andere whatsapp groepen van plaatsen in de buurt en zo blijft het balletje een beetje rollen. Ligt er trouwens ook wel een beetje aan waar je woont. In Amsterdam was het vooral in het begin altijd raak in het Vondelpark, dus was een raidgroepje vinden niet heel moeilijk, maar als je afgelegen woont moet je natuurlijk wel mazzel hebben. Dan is fb of die link hierboven handiger.
SAME! Ik word er echt bijna gek van. Zeker 30+ eieren uitgelopen en 1! EEN! !!! regional en het was een kangaskhan die ik al had Verder alleen maar meowth en geodude. Tauros zit er echt niet in voor mij.
O JA geodude die inderdaad ook. Ik heb 1 regional gehad in de ook ong 30 eieren die ik heb gelopen en dat was wel tauros! Maar ik wil de andere ook zo graaag grr. Straks is het alweer voorbij en zijn mijn kansen verkeken (lekker dramatisch geformuleerd haha)
Ook al zo weinig Het mag wel nog een keer worden verlengd >< Hopelijk telt het ei dat er nu nog in zit nog mee en daar dan net geluk mee
Hahah ideaal toch! Jammer dat mijn vriend zo’n haat tegen Pokémon go heeft, lijkt me echt leuk anders
Omg wat raar??? Bij ons mag je ook in de raid app als je level 1 bent, who cares???
Ik heb vandaag 2x de 3e bal verpest bij 3 excellent throws in a row… en heb die quest 2 keer. Super kut want wil candy voor m’n Tyranitar.
Wat zijn jullie hoogste Pokemon? Mijne een slaking en daarna twee shiny: tyranitar en vaporeon!
Mijn hoogste Pokemon zijn Tyranitar, Dragonite en Gyarados!
Ik ben tijd geleden uit de app groep van mijn stad gedaan want ik kon alle domme opmerkingen en ruzies niet meer handelen, maar het nadeel is dat ik nu ook geen idee meer heb waar de rest zich bevindt… Binnenkort toch maar weer proberen in een appgroep te komen, maar misschien als ik er een zoek van mijn eigen kleur team dat in ieder geval de ruzies tussen de teams dan wegvallen
Ik zit niet in een groep en kon mijn stad niet zo snel een Facebook groep die nog actief was vinden, en ik heb nu de quest dat ik moet ruilen. Ugh.
Ohhh ja oeps niet goed gelezen. Maar vind het alsnog onhandig.
Ik ben een tijdje niet actief meer geweest omdat ik geen updates meer kreeg op mijn oude telefoon. Maar heb een nieuwe, dus ik kan weer los! Wie mij al als vriend had: sorry dat ik even niks gedaan heb, maar ik ben er weer! Wie me nog niet als vriend heeft maar dat wel wil: 7705 3285 3651!
Heb je toegevoegd!
Jaaaa leuk! Ik kwam ook dit posten haha:
Jaaa zo leuk! Mn bag zit alleen wel al compleet vol want ik wil van alles eentje houden, dus dat wordt een probleem haha
Ik hoop ook dat ze de bag weer vergroten.