Pokémon (GO) topic

Ja gewoon tot sowieso 2000 moet die bag kunnen :see_no_evil:

Jaaa <3 ik heb gen 4 op de ds dus die ken ik beter dan gen 3. Ik wil Shinx! En Piplup.

1 like

Kan je dan maar één keer per dag levelup gaan? Dus als er geen blauwe waas is, kun je beter geen cadeau sturen/open maken, pas als er wel weer een waas is?

Ahh zo leuk! Voor mijn gevoel is de laatste nieuwe pokemon update nog niet eens zo lang geleden, maar zal wel aan mij liggen haha

Ohh okay thanks! Ik snapte het al niet, want niemand had een waas :sweat_smile:

Krijgen jullie de laatste tijd revives van Pokestops? Ik heb twee Mewtwo raids gedaan en nu heb ik een heleboel revives nodig maar ik krijg ze niet :roll_eyes:

Ik heb al een tijdje geen revives meer en heb ook weinig potions, terwijl ik er voorheen in om kwam

Het duurde even maar ik heb eindelijk Celebi binnen!

5 likes

Cute

2 likes

Aawh, dat is echt schattig!

Krijg je 100.000 XP voor Best Friends worden?? Dat had ik echt helemaal niet door, haha

Ik heb trouwens echt constant een gigantisch tekort aan gifts nu ik ineens vrienden heb.

1 like

Ja dat probleem heb ik ook. Ik heb nu een vrienden stop haha en als ik met de meeste dadelijk best friends ben, dan voeg ik pas weer nieuwe mensen toe😅. Anders heb ik nooit genoeg gifts om iedereen te versturen. Wel makkelijk aan xp komen op deze manier!

Blijft je status wel hetzelfde als je eenmaal best friends bent? Of loopt dat balkje ook weer achteruit?
Ik heb een best friend, maar we sturen elkaar nog dagelijks gifts, dus ik heb nu geen idee.

Ik heb geen idee eerlijk gezegd. Mij lijkt het als je het bent dat je het blijft. Ik heb nu pas 2 best friends en dat zijn vrienden van me dus die stuur ik net als bij jou ook dagelijks gewoon een gift voor de items.

Je status kan gelukkig niet achteruit lopen. Ik heb 12 best friends, maar focus me nu volledig op andere vrienden.

1 like

Ja hoor, prima! Dat ben ik inderdaad haha

Iemand interesse in een Pokémon vriendschap met mij? 5589 0040 9718.

1 like

Goed om te weten! Thanks!

Lekkerrrr mijn twee Gyarados’s hebben hogere CP gekregen na de update. Rhydon is naar beneden gegaan. Lugia ook omhoog. Rest weet ik niet.

1 like

Ik zit echt ieder uur te checken of generatie 4 nog niet is geariveerd :see_no_evil:.

3 likes