Heb net geupdate maar zie nog geen pokémons van de nieuwe gen zit wel ene Blastoise in de buurt maar ben echt even te lui om erheen te gaan
Nee ze zijn er ook nog niet. Kan pas als iedereen de update heeft dus moet eerst geforceerd worden en dan komt generatie 4. Vele hadden het gister al verwacht. En op Facebook van Pokemon go leek alsof er afgeteld werd naar gen 4 dus kan nooit meer heel lang duren gok ik.
Oooohh daarom. Spannend, hopelijk duurt het inderdaad niet al te lang meer!
Zo jaloers op jouw pokemon
Zo jaloers op jouw Pokemonruimte, haha. Ik ga echt in paniek raken met de uitbreiding straks.
Bewaren jullie van elke pokemon er een? Ik zit echt krap in ruimte en begin nu te twijfelen.
Hoezo? Ik mis best veel goeie brute Pokémon.
Ja, ik wel. Ik ga een probleem krijgen met de nieuwe generatie erbij, want ik heb nu al geen plek meer.
Ja ik ook. Eigenlijk moet ik evolueren, maar lui.
De update wordt nu geforceerd. Ik hoop echt dat 22:00uur vanavond Gen 4 live gaat.
Oh yes! Goed nieuws. Denk wel dat ook eerst de cp van alle Pokemon weer veranderd moet worden. Omdat dat gister meteen weer terug gedraaid is. Maar ik hoop het ook echt.
Maar dan ben je vast ook nog lage level of niet? Komt dan vanzelf wel.
Het is zover volgens mij, ik start 3 minuten geleden de app op en zie niets raars, en precies om 17:00 zie ik ineens allemaal onbekende pokemon in mijn nearby lijstje. Tof dit!
Gen 4 is live!
Hahaha wilde net al komen, zie allemaal nieuwe, maar het is al bekend Dus!
Aight lekker een stuk wandelen zo vanavond ;D yesss