Ja, ik wel. Ik ga een probleem krijgen met de nieuwe generatie erbij, want ik heb nu al geen plek meer.
Ja ik ook. Eigenlijk moet ik evolueren, maar lui.
De update wordt nu geforceerd. Ik hoop echt dat 22:00uur vanavond Gen 4 live gaat.
Oh yes! Goed nieuws. Denk wel dat ook eerst de cp van alle Pokemon weer veranderd moet worden. Omdat dat gister meteen weer terug gedraaid is. Maar ik hoop het ook echt.
Maar dan ben je vast ook nog lage level of niet? Komt dan vanzelf wel. 
Het is zover volgens mij, ik start 3 minuten geleden de app op en zie niets raars, en precies om 17:00 zie ik ineens allemaal onbekende pokemon in mijn nearby lijstje. Tof dit!
Gen 4 is live!
Hahaha wilde net al komen, zie allemaal nieuwe, maar het is al bekend Dus!
Aight lekker een stuk wandelen zo vanavond ;D yesss
Ik zit op het werk opgescheept met een mini bidoof die ik niet kan aanklikken. Ik wil NU naar buiten hahah. Moet nog tot 18:00u helaas.
Ik kan het spel niet inkomen. Net wel en toen kreeg ik een error. :’) Dus maar opnieuw opgestart maar nu kan ik er dus helemaal niet meer in.
Ja daarna gedaan inderdaad. Heb hem nu. Spawnt hier nog niet veel. Krijg ook steeds network error.
In gen 4 zouden toch ook evoluties van bv Magneton en Tangela moeten zitten? Klopt het dat ik deze nog niet kan evolven?
Ik kan Porygon (2) ook niet evolven.
Dat je ze niet kan evolueren is denk ik omdat de Pokemon van generatie 4 in delen komt. Denk dat al die evoluties nog geen deel zijn van dit eerste deel dan. Of wie weer later vandaag.
Ik ga straks ook maar even een rondje lopen.
Spel werkte net wel weer maar nu is mn telefoon alleen heel erg leeg.
Aah ik krijg gelijk weer zo’n Gotta catch em all gevoel