Deze zijn sowieso bevestigd dat ze er nu inzitten. Bidoof ook want die heb ik net gevangen. Maar misschien toch handig om te weten.
Bij mij is de app wel wat verward
ik ging een spheal vangen en eenmaal gevangen bleek het een minun te zijn
23 
Bidoof zie ik ook veel op de radar staan.
Zo leuk dit! Ik kan niet wachten om de deur uit te gaan
Mijn man moet vanavond sporten, dus nu kan ik het huis niet uit als mijn zoontje slaapt. Meh.
Ah vandaar ^^
—
Ging net een rondje wandelen met een lucky egg aan want ik dacht ~xp cashennn met al die nieuwen voor m’n dex~
De buit: heel veel Bidoof die ik 1x kon evolven + 1 Buneary
Beetje jammer haha wachten tot de rest hier verschijnt dan maar.
Ja dat had ik ook. 
In mijn dorp verschijnt blijkbaar weer eens niet zo veel. Op Facebook heb ik namelijk wel echt al veel verschillende van gen 4 gezien. Ik had nu maar 5 soorten gevangen. 
Ik vind het zo ongemakkelijk soms om in mijn eentje rond te lopen! Vooral omdat je niet echt doorloopt maar vaak even stilstaat of even terugloopt etc. Moet wel zeggen dat ik door rustige woonwijken loop en dus best opval. Hebben jullie dit ook of lopen jullie niet alleen? Heb dit namelijk niet als ik met iemand samen ben haha
Hahaha ja herkenbaar! Soms loop ik expres een heel rondje om omdat het zo raar lijkt om bij de pokestop/gym ineens weer om te keren 

Oh het kan me eigenlijk niks boeien.
Meeste mensen hebben tegenwoordig wel door dat je Pokémon aan het spelen bent op zo’n moment. En als ik reactie’s krijg dan zijn het oudjes die het vet boeiend vinden wat ik aan het doen. Ook met Raids haha, we staan regelmatig bij een flat met bejaarden en met mooi weer komen er soms gewoon een paar bij staan en meekijken op je telefoon. En ze staan regelmatig op het balkon te kijken naar ons, duim omhoog enz. Geweldig. 
Haha aw dat klinkt wel leuk ja! Ik kreeg laatst een reactie van een man dat ik tegen planten moet praten ipv met ze appen want ze hebben geen internet
stond ik bij een plantenbak een gym over te nemen
Pff haha 
Ik was een keer midden in een raid battle (alleen, gewoon in een straat) komt er een willekeurige oude man voorbij lopen die een praatje begon te maken. Over een voetbalwedstrijd die die dag was geweest. Denk niet dat ie wist waarom ik daar stond :’)
Moet voor 1 nabije pokestop ook echt in een rare hoek door de straat lopen, niet langs de logische route zeg maar. Dat voelt ook altijd ongemakkelijk.
Deed van de week een ex-raid. Was zo awkward om midden in een park te staan met een groep mensen die je niet kent (vriendinnetje had een pas gescoord en me uitgenodigd) een beetje op je tel staan te rammen 
Ja ik ook! Ik schaam me er ook totaal niet voor haha. Toen Pokemon go net uit kwam liep ons hele dorp uit met jong en oud. En vrienden en familie die me goed kennen weten wel dat ik het speel. En al zou iemand die ik vaag ken denken ‘omg ze speelt Pokemon🙄’ dan interesseert me dat echt nog minder dan niks. Ze weten niet wat ze missen haha.
Ik heb hier echt geen problemen mee haha. Maar ik praat ook gerust met allemaal mensen die ik niet ken.
We moeten gewoon een keer een FF Pokemon go meeting doen in een grote stad! Kunnen we met zn alle raiden en ruilen en hoeft niemand alleen te lopen 
Mij boeit het niet. Heb alleen mn vriend moeten beloven dat ik niet meer op mn telefoon moet kijken zolang we moeten oversteken 
YES