Pokémon (GO) topic

Ik zit op het werk opgescheept met een mini bidoof die ik niet kan aanklikken. Ik wil NU naar buiten hahah. Moet nog tot 18:00u helaas.

1 like

Ik kan het spel niet inkomen. Net wel en toen kreeg ik een error. :’) Dus maar opnieuw opgestart maar nu kan ik er dus helemaal niet meer in.

Ja daarna gedaan inderdaad. Heb hem nu. Spawnt hier nog niet veel. Krijg ook steeds network error.

In gen 4 zouden toch ook evoluties van bv Magneton en Tangela moeten zitten? Klopt het dat ik deze nog niet kan evolven?

Ik kan Porygon (2) ook niet evolven.

Dat je ze niet kan evolueren is denk ik omdat de Pokemon van generatie 4 in delen komt. Denk dat al die evoluties nog geen deel zijn van dit eerste deel dan. Of wie weer later vandaag.

Ik ga straks ook maar even een rondje lopen. :smiley: Spel werkte net wel weer maar nu is mn telefoon alleen heel erg leeg.

Aah ik krijg gelijk weer zo’n Gotta catch em all gevoel :heart_eyes:

Deze zijn sowieso bevestigd dat ze er nu inzitten. Bidoof ook want die heb ik net gevangen. Maar misschien toch handig om te weten.

Bij mij is de app wel wat verward :sweat_smile: ik ging een spheal vangen en eenmaal gevangen bleek het een minun te zijn

2 likes

23 :sweat_smile:

Bidoof zie ik ook veel op de radar staan.

Zo leuk dit! Ik kan niet wachten om de deur uit te gaan

Mijn man moet vanavond sporten, dus nu kan ik het huis niet uit als mijn zoontje slaapt. Meh.

Ah vandaar ^^

Ging net een rondje wandelen met een lucky egg aan want ik dacht ~xp cashennn met al die nieuwen voor m’n dex~
De buit: heel veel Bidoof die ik 1x kon evolven + 1 Buneary

Beetje jammer haha wachten tot de rest hier verschijnt dan maar.

Ja dat had ik ook. :joy::cry: In mijn dorp verschijnt blijkbaar weer eens niet zo veel. Op Facebook heb ik namelijk wel echt al veel verschillende van gen 4 gezien. Ik had nu maar 5 soorten gevangen. :frowning:

Ik vind het zo ongemakkelijk soms om in mijn eentje rond te lopen! Vooral omdat je niet echt doorloopt maar vaak even stilstaat of even terugloopt etc. Moet wel zeggen dat ik door rustige woonwijken loop en dus best opval. Hebben jullie dit ook of lopen jullie niet alleen? Heb dit namelijk niet als ik met iemand samen ben haha

2 likes

Hahaha ja herkenbaar! Soms loop ik expres een heel rondje om omdat het zo raar lijkt om bij de pokestop/gym ineens weer om te keren :joy::roll_eyes:

1 like

Oh het kan me eigenlijk niks boeien. :rofl: Meeste mensen hebben tegenwoordig wel door dat je Pokémon aan het spelen bent op zo’n moment. En als ik reactie’s krijg dan zijn het oudjes die het vet boeiend vinden wat ik aan het doen. Ook met Raids haha, we staan regelmatig bij een flat met bejaarden en met mooi weer komen er soms gewoon een paar bij staan en meekijken op je telefoon. En ze staan regelmatig op het balkon te kijken naar ons, duim omhoog enz. Geweldig. :smiley:

5 likes

Haha aw dat klinkt wel leuk ja! Ik kreeg laatst een reactie van een man dat ik tegen planten moet praten ipv met ze appen want ze hebben geen internet :crazy_face: stond ik bij een plantenbak een gym over te nemen

8 likes