Pokémon (GO) topic

Pff haha :joy:

Ik was een keer midden in een raid battle (alleen, gewoon in een straat) komt er een willekeurige oude man voorbij lopen die een praatje begon te maken. Over een voetbalwedstrijd die die dag was geweest. Denk niet dat ie wist waarom ik daar stond :’)
Moet voor 1 nabije pokestop ook echt in een rare hoek door de straat lopen, niet langs de logische route zeg maar. Dat voelt ook altijd ongemakkelijk.

Deed van de week een ex-raid. Was zo awkward om midden in een park te staan met een groep mensen die je niet kent (vriendinnetje had een pas gescoord en me uitgenodigd) een beetje op je tel staan te rammen :joy:

3 likes

Ja ik ook! Ik schaam me er ook totaal niet voor haha. Toen Pokemon go net uit kwam liep ons hele dorp uit met jong en oud. En vrienden en familie die me goed kennen weten wel dat ik het speel. En al zou iemand die ik vaag ken denken ‘omg ze speelt Pokemon🙄’ dan interesseert me dat echt nog minder dan niks. Ze weten niet wat ze missen haha.

4 likes

Ik heb hier echt geen problemen mee haha. Maar ik praat ook gerust met allemaal mensen die ik niet ken.

2 likes

We moeten gewoon een keer een FF Pokemon go meeting doen in een grote stad! Kunnen we met zn alle raiden en ruilen en hoeft niemand alleen te lopen :smile:

10 likes

Mij boeit het niet. Heb alleen mn vriend moeten beloven dat ik niet meer op mn telefoon moet kijken zolang we moeten oversteken :sweat_smile:

4 likes

YES

1 like

Misschien best een idee volgend voorjaar.

1 like

Jaaa, leuk!

Ik heb echt een probleem met traden, heb dat nu als goal van die quest en ik ken gewoon NIEMAND meer die het speelt en ik sta vaak ook alleen bij gyms, terwijl ik wel zie dat ze constant veranderen dus er zijn nog wel mensen die het spelen :sob:

1 like

Als je in Zuid-Oost Brabant woont wil ik wel ruilen haha!

Ja, het gaat allemaal wat lastig ;p Raids heb ik ook weinig aan, kan alleen Pokemon die ik al gevangen heb. Die Legendary hoefde ik niet eens te proberen

@Rozecoupeschaar Helaas, ik woon in West-Friesland ;p

1 like

Ik had dit ook, totdat ik mijn jongere broertje heb kunnen overtuigen om het toch maar weer te installeren. Nu kom ik er wel niet vaak, maar toch…

ik schaam me er niet voor dat ik het speel, iedereen weet dat ook van me (en ze hebben de gek met me haha, maar boeiend). ook op straat maakt het me niet uit dat ze het zien. ik doe alleen wel niet aan raids met anderen, ik ken gewoon niemand hier die het speelt en als ik die mensen op facebook zo zie doen over ‘nieuwe mensen’ dan heb ik al zoiets van nah laat maar. vind het wel jammer, maar ben een hele casual speler verder dus mis niet heel veel

ga wel ook een probleem krijgen met de quest om te ruilen ja :slightly_frowning_face: maar goed dat zien we dan wel weer

1 like

Vind alleen rondlopen ook wel wat gênant hoor. Ook met community day, dan kom je zo veel medespelers tegen. Vond ik afgelopen keer ook zo heerlijk, het regende toen vet hard. Kon ik lekker met mijn regenlaarzen door het park banjeren, er waren beduidend minder mensen!

Krijg eigenlijk vooral opmerkingen van familie of het nou nog steeds speel. Vrienden vinden het alleen irritant als ik de hele tijd op mijn telefoon kijk, als oplossing daar maar een go plus voor aangeschaft!

Mijn oudere kamergenoot snapt geen kut van het spel, maar als het toevallig ergens over Pokémon gaat kijkt hij mij heel enthousiast aan. Of als er een collega komt ruilen zit hij met vraagtekens op zijn gezicht te kijken wat we aan het doen zijn haha

Ik wil ook een go plus, werkt dat een beetje of ga je alleen maar door je ballen heen? En pakt ie pokéstops automatisch?

Als ik zelf gooi vang ik wel meer, maar bij rondje lopen waar er heel veel zitten vangt hij meer dan ik zelf zou doen (want dit gaat supersnel). Hij gooit alleen rode ballen, dus hele sterke vang je er niet mee.
Je kan hem ook instellen op alleen pokestops draaien, maar je moet wel zelf drukken als hij begint te trillen.
Fijnste vind ik dat je telefoon niet open hoeft te blijven op de app, maar dat je telefoon kan vergrendelen/andere applicaties open!

2 likes

Voor de spelers die misschien op de gesponsorde lokaties speelden voor Community Days even een heads up. De pokestops en -gyms zijn al verwijderd.

Mijn game heeft een bug gok ik. Steeds als ik Pokemon Go wil opstarten, krijg ik zwart beeld? Ik moet dan de app verwijderen en opnieuw downloaden om te kunnen spelen. Hebben meer mensen hier last van, of weten jullie hoe ik dit kan fixen?

Een zwart beeld waar je nog wel lichtjes het Niantic logo kan zien? Dat heb ik ook af en toe, meestal 's avonds als ik nachtmodus aan heb. Ik herstart de app en dan doet hij het meestal wel weer.