Als ik hem opstart zie ik eerst het loading screen, wanneer deze geladen is zwart beeld. Geen lampjes verder oid
Yesss!! Heb er zelf ook een, maar dan met IV 57. Ben al blij dat ik een shiny had gevangen hahaha.
Ik had laatst toevallig al een Beldum in een ei gekregen die ik toen al naar een Metang had geevolueerd dus hoefde niet veel te doen vandaag.
Dat ei hatchen is wel stom want mijn huidige eieren versnellen niet, alleen diegene die ik vandaag pas hebt geincubate
Ja ik ook! Ik het begin ving ik zoveel beldums, en zo weinig shiny’s. Na 4 shiny’s vond ik het wel goed. 1 beldum, 1 metang en 1 metagross. Vond het veel te koud buiten
Same, ik was op de fiets onderweg naar huis dus ik fietste me tussen alle stops warm. Heb net weer een shiny beldum gevangen, dat zet de teller op 4 zelf gevangen shinies . Heb daar gewoon geen geluk mee haha
Had nog geen Mewtwo, maar thanks to community day net toch nog kunnen vangen
Dit keer paar twee shinies, maar eentje van 89% dus tevreden!
hoe checken jullie de details van je pokemon?
Ik gebruik Poke Genie, maar volgens mij kan je op internet ook wel sites vinden waarop je de waarden kan invullen zonder app te hoeven downloaden
deze website!
zoveel Stardust o_o
Ik zit op 787.969 stardust… Gebruik het echt nooit
maar hoe levelen jullie dan pokemon? Ik heb chronisch een tekort -_-
Ik laat mijn Stardust hier ook even achter Het is al behoorlijk geslonken, want vrij veel geruild de afgelopen weken. Verder gebruik ik het ook niet zo, ben altijd bang dat ik daarna een veel betere Pokémon heb en dat vind ik dan zonde
Ik level niet heel veel pokemon eigenlijk, alleen mn sterkste! Ik ruil ook echt amper. Daarom zit ik nu wel vast met mn celebi quest
Ik zit rond hetzelfde getal qua Stardust, heb het tot nu toe ook alleen gebruikt op 100% IV Pokémon en om te ruilen om dezelfde reden die jij aangeeft; ik ben bang een betere Pokémon tegen te komen haha.
Haha mijn stardust zit ook rond dit getal. Gebruik het bijna nooit.
Vandaag negen shiny’s gevangen, en ik had Metagross nog niet maar nu wel haha, een shiny en een gewone met de speciale aanval.
Heb een tijdje nog veel meer gehad, maar ik gebruik het echt alleen om mijn sterkste pokemon een power up te geven!
Ik heb 3 shinies gevangen dus heb ze nu alledrie shiny m’n hoogste shiny is maar 2100 ofzo maar heb nu wel een normale Metagross van 3050 ofzo. Gelijk m’n op twee na hoogste pokemon, na Slaking en shiny Tyranitar.