Pokémon (GO) topic

Oh en ik heb vandaag eindelijk Mew kunnen vangen! Had wel gedoe met m’n camera dus helaas geen coole foto kunnen nemen :pensive:

2 likes

Ik ben nog niet zo heel ver omdat ik het niet heel veel heb gespeeld maar ik voeg je toch even toe!

1 like

Dat is deze hele week t/m morgen.

1 like

Ik heb misschien nog wel een tip voor mensen die snel een gouden Trade-badge willen halen:

  1. Voeg mensen toe die aan de andere kant van de wereld wonen
  2. Als je ruimte hebt voor een alolan egg in je inventory moet je alleen gifts openen van de mensen die ver weg wonen
  3. Loop het ei uit
  4. Trade die met iemand die in de buurt woont
  5. En tadaaa, veel kilometers op de teller.

Ik trade nu ook met mensen die op vakantie zijn geweest, heb bijvoorbeeld een Whiscash uit Malta.

2 likes

Haha jaaa ik had al zo’n vermoeden door de namen van je Pokéstops, maar uit jouw gifts krijg ik tot nu toe nog geen eggs helaas. Heb er nu eentje uit Illinois :sunglasses:

Volgens mij kan dat gewoon inderdaad, heb geloof ik al eens Rattata voor een Rattata gegeven

2 likes

ik hoop zo dat ik na vandaag een blastoise heb!! met brilletje maakt me niet eens uit haha

@mercurysummer bedankt voor de tip, ga eind deze maand naar amerika dus dat helpt dan toch ook, als ik dan weer met vrienden van hier ruil?
zouden jullie mij trouwens ook willen toevoegen (ook @Suvi), ik zoek nog wat meer vrienden haha, ken irl eigenlijk geen mensen die het spelen en vind in onze fb groep van de stad dat er veel enge mannetjes in zitten als ik heel eerlijk ben… mijn code 6993 0190 1410)

vind de exp van vrienden trouwens heel fijn, vind dat best dik bedeeld? maar ik klaag niet haha :eyes:

2 likes

Zo weer lekker op pad voor community day, hopelijk vang ik weer 3 shiny’s! Het is me tot nu toe met Charmander en Mareep gelukt, Bulbasaur helaas niet. Fingers crossed.

1 like

Ik heb pas een shiny, dus ik hoop vandaag op een shiny squirtle met bril!

1 like

3 shiny’s gevangen! :biggrin:

En blijkbaar moet je nu maar 1/4 afstand lopen om je eieren uit te broeden?! Kwam ik net pas achter. :tired_face:

1 like

Ik heb volgens mij ook iedereen toegevoegd. Mijn code is 5076 1268 6408

1 like

Als het goed is heb ik ook iedereen toegevoegd! Het heeft een hele tijd onder het stof gelegen, maar nu weer aan 't vangen geslagen. Verslavend.
Mijn code is trouwens: 1647 4796 9928

1 like

Overigens is de pokéstop die ik vanuit huis kan bereiken de zaal van de Jehova’s Getuigen. Dus als iemand een gift krijgt met Greetings from Koninkrijks Zaal Jehova’s Getuigen: ik ben niet undercover.

7 likes

Haha. De stop bij m’n ouders heeft een hele lelijke spelfout, dus vind het ook wel vervelend dat jullie me daarmee moeten associëren… maar goed dat is dus niet mijn schuld :stuck_out_tongue:

2 likes

Awh een Pikachu met een zomerhoed, wat lief

1 like

Ik ken al die nieuwe Pokémon niet. Alleen de eerste en tweede generatie geloof ik

1 like

Omg ik heb een aloha vulpix

6 likes

De ninetales is ook zooo mooi :heart_eyes: vind die en de sandslash het vetst. Oh en muk ook wel haha. De kop van de persian is dan weer hilarisch​:joy:

2 likes

haha ja echt een plofkop heeft die

3 likes

Ik heb nu al 4x en meowth gehad en 2 x een Sandshew, ik wil zo graag een vulpix! :sleepy: Duurt ook zo lang voordat die krengen uitgelopen zijn haha.

Ben trouwens nog steeds wanhopig opzoek naar een Ditto voor mn Mew quest.

1 like

Ja ik vang inderdaad alle Ratata’s en Pidgeys die ik tegenkom, maar tevergeefs!

1 like