Pokémon (GO) topic

Ik mis van kanto alleen nog maar hitmon lee.
Iedere keer heb ik genoeg Candy’s om tyrogue te evalueren en dan wordt het hitmonchan :frowning:️.

Iemand in Den Haag die wil ruilen?:stuck_out_tongue::see_no_evil:

Er is een truc om te kijken welke het wordt, zodat je de beste Tyrogue ervoor kan kiezen. Als je even googlet, kan je dat zo vinden. Heeft te maken met de hoogte van stamina/defence/attack.

1 like

Ik heb een paar mensen nog een vrienduitnodiging gestuurd.
Mijn nummer is: 0053 8005 1427.

Vanaf 22:00uur vanavond Halloweenevent! Dubbel candy, nieuwe ghost- en darktype pokemon en nieuwe raidbaas Giratina.
https://pokemongo.nianticlabs.com/en/post/halloween2018

6 likes

Yesss!! En special research! Vind het wel jammer voor mijn ‘evolve 10 water pokemon’ quest voor dratini want daar heb ik nog wat water pokemon voor nodig :’)

1 like

Jaaaa en een quest! Alleen jammer dat ik net al mijn nanab berries heb weggegooid en een groot deel van de razz berries omdat ik bijna alleen nog pinpap berries gebruik.

1 like

108 is wel veel en ook een random getal, of zou er een logica in zitten?

1 like

Ja nou luxe probleem maar ik heb net bijna al mijn eieren uitgelopen, en ik wil niet weer 9 alolan eieren dus ik moet wachten totdat ik mijn eier plekken weer opgevuld heb met normale eieren voordat ik ik weer gifts open maak.

108 is het getal van de Pokemon die je krijgt als beloning voor de special research.

De Pokemon/pokedex

3 likes

Oh, vandaar!

1 like

Snapt iemand hoe het precies zit met gifts geven en openen en hoe dan de dagen tot bijvoorbeeld best friends worden afgeteld?

Ik kijk bijvoorbeeld vanmorgen bij een vriend van mij, daar stond nog 2 dagen tot best friends. Ik opende zijn gift en stuurde hem een gift terug. Toen ik daarna keek stond er nog 1 dag. Maar als hij nu mijn gift opent en er een terug stuur naar mij, telt dat dan weer als 1 dag samen spelen of is het dan gewoon morgen?

Ik vind het altijd maar vaag. Heb me al 2x vergist dat ik of te vroeg of te laat een lucky egg had aangezet. Is toch jammer want vooral bij best friends is de xp mooi meegenomen.

Ik ben zo geirriteerd door die special research… Ik moet nog steeds een evolved grasstype evolven maar er zijn per generatie maar 3 pokemon die daaraan voldoen en blijkbaar is gen 4 niet toegevoegd aan die research. Dus yay

:expressionless:

Je kunt maar 1x per dag iets stijgen in friend level dus als hij hem vandaag opent is er niets aan de hand. Als hij (of jij) hem morgen opent worden jullie wel best friends

1 like

Niet maar 3 toch? Het mogen ook gecombineerde types zijn, dus bijvoorbeeld grass/psychic volgens mij. Red je het dan misschien?

Ik heb geloof ik Seedot en Hoppip gedaan en de derde ben ik even vergeten :thinking:

@mercurysummer en @Suvi dankje! Nu snap ik het haha.

@anon76889665 ik had ook hoppip gedaan die zitten er bij ons mega veel en daar had ik al de meeste Candy van. Zelfde geld ook voor oddish. En nu met het Halloween event krijg je dubbel Candy bij vangen en als je dan een pinpap Berry gebruikt dus 3x en als je dan ook nog een tweede of derde evolutie weet te vangen heb je ze zo bij elkaar. Succes in ieder geval! Hoop dat her je snel lukt.

1 like

Die ene research opdracht dat je eevee savonds in een umbreon moet evolueren lukte bij mij niet. Het werd een vaporeon. Terwijl ik wel mijn buddy had geëvolueerd, nu heb ik geen eevee snoepjes meer dus ik baal hard :unamused: wat doe ik mis?

Wel echt genoeg kilometers mee gelopen als buddy? Dus 2x 5? En ook in de “nacht” geëvolueerd terwijl her nog je buddy was?

1 like

Ja alles precies zoals je zegt! Misschien dat er een bug was door het uitkomen van het Halloween event?

Voor een nieuwe poging; moet ik er dan weer 10 km mee lopen? Zou dat nog een keer kunnen werken?

Ja ben bang dat het dan weer opnieuw moet. Wat rot zeg! Hopelijk lukt het je nu wel.

Edit: ik ging even googelen en kom dit tegen: dus je Gps moet ook goed werken.

Ah misschien was dat het! Ik zal erop letten. Bedankt voor de hulp😃