Dat heb ik inderdaad gedaan!! Met die stomme magikarp voor de andere opdracht! Ahaaa dan weet ik dat voor de volgende keer
Ik heb dit al 3x gehad. Ik ben nog steeds boos.
Alles volgens het boekje. Geen idee hoe dit kan.
Dat meen je niet, wat een slecht nieuws! Heb je het inmiddels al wel voor elkaar?
Als je nou die truc met de naam nog eens kon gebruiken, maar zo kost het enorm veel tijd en candy.
Nee ik loop nu voor de 4e keer. Heb nu wel even de app eraf gehaald en er weer opnieuw opgezet.
Ik had dit vannacht ook. Heb het net opgezocht en het schijnt dat je ten tijde van het evolueren, je Eevee ook als buddy moet hebben. Ik had dat niet meer omdat ik dacht dat het niet uitmaakte en het zonde vond van de km’s omdat ik toch moest wachten tot ‘s nachts. Nu kan ik dus ook weer opnieuw beginnen…
Edit: ah zie dat dit al gezegd is!
Vandaag was een goede Pokemon dag. Spiritomb gevangen, shiny Pikachu met hoed, tweede shiny poochyena, eerste girantina raid gedaan en gevangen én level 35 gehaald.
De reden is volgens mij dat spiritomb bestaat uit 108 geesten
Personen in mijn omgeving die ook Pokémon Go speelde zijn aan het afhaken. Wordt wat lastiger met raids nu, haha.
Dus jongens, FF-pokemon meet: wie doet er mee en waar gaan we heen?
Oh dat lijkt mij leuk!
Oehh, gezellig! Als het een beetje bereikbaar is voor mij wil ik meedoen
Lief van je! Er zijn wel raidgroepen in de buurt, zit ook bij een discord maar die doen raids die wat verder uit de buurt zijn. Was zo makkelijk om bijvoorbeeld na een etentje met vrienden gezamenlijk een rondje te lopen en raids mee te pakken haha. Wie weet volgende zomer weer (en in de tussentijd zoek ik gewoon de grotere parken in de buurt op, kom vast wel andere spelers tegen!)
Ooh leuk! Als het een beetje in de buurt (van Amsterdam, voor mij ;p) is, dan wil ik best meedoen!
Ik wil wel! Ik werk alleen vaak maandag tot en met vrijdag dus ik weet niet of de meeste op zondag kunnen maar dat zou leuk zijn! Waar maakt me niet zoveel uit.
Ja lijkt mij ook heel leuk! Ik woon in Brabant maar als we ergens meeten wat makkelijk bereikbaar is met het ov wil ik best reizen.
Ik wil ook! Niemand in mijn omgeving speelt het nog dus loop nu ook vast op de ‘trade a pokemon’ celebi research task!
Omdat een aantal mensen aangaf dat ze centrale plekken wel fijn vonden, welke stad zouden jullie willen meeten? Vul bij anders even extra suggesties in
- Amsterdam
- Utrecht
- Amersfoort
- Anders
0 stemmers
Rotterdam
Ik was daar een jaar (? ongeveer zo iets) geleden heen gegaan, maar toen was het inderdaad ook al uitgestorven. Had m’n research niet goed gedaan
En ik vind het op zich niet erg om even te moeten reizen, dus ik vind wat verder dan Amsterdam (kom uit Noord-Holland) ook niet heel erg. Maak ik er gewoon een (weekend!)dagje van, als het een leuke stad is.