Dus jongens, FF-pokemon meet: wie doet er mee en waar gaan we heen?
Oh dat lijkt mij leuk!
Oehh, gezellig! Als het een beetje bereikbaar is voor mij wil ik meedoen 
Lief van je! Er zijn wel raidgroepen in de buurt, zit ook bij een discord maar die doen raids die wat verder uit de buurt zijn. Was zo makkelijk om bijvoorbeeld na een etentje met vrienden gezamenlijk een rondje te lopen en raids mee te pakken haha.
Wie weet volgende zomer weer (en in de tussentijd zoek ik gewoon de grotere parken in de buurt op, kom vast wel andere spelers tegen!)
Ooh leuk! Als het een beetje in de buurt (van Amsterdam, voor mij ;p) is, dan wil ik best meedoen!
Ik wil wel! Ik werk alleen vaak maandag tot en met vrijdag dus ik weet niet of de meeste op zondag kunnen maar dat zou leuk zijn! Waar maakt me niet zoveel uit.
Ja lijkt mij ook heel leuk! Ik woon in Brabant maar als we ergens meeten wat makkelijk bereikbaar is met het ov wil ik best reizen.
Ik wil ook! Niemand in mijn omgeving speelt het nog dus loop nu ook vast op de ‘trade a pokemon’ celebi research task!
Omdat een aantal mensen aangaf dat ze centrale plekken wel fijn vonden, welke stad zouden jullie willen meeten? Vul bij anders even extra suggesties in 
- Amsterdam
- Utrecht
- Amersfoort
- Anders
0 stemmers
Rotterdam
Ik was daar een jaar (? ongeveer zo iets) geleden heen gegaan, maar toen was het inderdaad ook al uitgestorven. Had m’n research niet goed gedaan 
En ik vind het op zich niet erg om even te moeten reizen, dus ik vind wat verder dan Amsterdam (kom uit Noord-Holland) ook niet heel erg. Maak ik er gewoon een (weekend!)dagje van, als het een leuke stad is.
Ik heb een aantal van jullie toegevoegd als vriend.
Aan gifts geen gebrek, dit is mijn scherm is ik op de bank zit ^^
Nadeel is dan weer dat ik een een piepklein dorp in Zeeuws-Vlaanderen woon, dus geen raidgroepen.
Een half uur geleden had mijn metagross in de gym nog maar 700 cp over, maar toen ik net nog eens checkte, was zijn cp ineens helemaal terug aangevuld naar 2910??? Hoe kan dat? Heeft iemand anders er ik weet niet hoeveel Berry’s tegenaan gegooid?
Heb dit trouwens vorige week nog al eens een keertje meegemaakt, en mijn vriend een paar weken geleden ook …
Dit kan je zien. Als je op je pokemon klikt in de gym, dan zie je rechtsboven dacht ik hoeveel besjes hij heeft gekregen.
Ha kijk, dat wist ik dus niet! Maar hij heeft er maar 3 gekregen …
Dan heeft ie waarschijnlijk sowieso van 1 iemand een Golden razz berry gegeven, daarmee wordt het hartje volledig gevuld! Wie weet heeft iemand hem daarvoor 2 normale besjes gegeven
Ik voer pokemon in gyms altijd berries om candy te krijgen (kleine kans erop, maar toen ik 400 magikarp candy nodig had, was ik wanhopig). Misschien zijn dat die 2 berries!
Oh dat van die golden razz berry wist ik dus ook niet haha, goed om weten!
@Quinoa kan je candy krijgen door berries te geven???!! Echt, ik leer op dit forum elke dag bij 
Ja! De kans is echt heel klein, weet niet meer precies hoe klein. Ik gebruik toch amper berries om pokemon te vangen, dus dan kan ik net zo goed pokemon in gyms voeren 
Jazeker! Als ik dan nog eens een pokemon tegenkom waarvan ik desperately candy kan gebruiken, weet ik weer wat doen haha
al heb ik voor die Halloween special research wel 108 berries moeten gebruiken, dus zit momenteel een beetje door mijn voorraad heen haha