Dat is ook een slimme!! Meestal zet ik een incense aan als ik per ongeluk zo’n star piece activeer 
Wow heb dit net geprobeerd, ideaal zeg! Dankje voor het delen.
Ik had hier al van gehoord maar wist niet hoe 't moest, hele fijne uitleg dit! En handig voor community days inderdaad.
Weet iemand of die special research voor Spiritbomb na vanavond nog beschikbaar is? Want mijn data is op en anders moet ik straks mijn vriend meeslepen door de wjk als hotspot 
Ik las op reddit dat als je aan de research begonnen bent of 1 deel hebt voltooid dat hij dan gewoon blijft.
yaay, dat is een opluchting
Heb ik iig niet voor niets al mijn berries opgeofferd!
mind is blown. Scheelt tijd!
Daar zitten echt wel veel leuke tussen! Goed vooruitzicht
Oh en jongens vergeet niet: shiny catherpie wordt een roze butterfree 

Edit: dit is helaas niet zo. Zie bericht van @Vuile_bitch stukje hieronder.
Ja ik heb het sinds vanmorgen (iPhone en level 35) ze rollen deze functie uit per level. Dus als je nog wat lagen bent bijvoorbeeld kan het zijn dat je het daarom nog niet hebt. Maar ze verwachten dat iedereen tot en met level 5 het vandaag krijgt.
Hier is meer informatie te lezen:
oohhh wat fijn die blissbey (ofzo) ik zit al weken te hopen dat er (weer) een uit een 10km ei komt.
Dat is niet waar, die roze Butterfree uit de anime is geen “normale” shiny.
Hij is bijna hetzelfde als de normale, alleen de ogen en voeten zijn een andere kleur.
Oh 
Gewoon alles wat je tegen komt aanklikken. Een vriend van mij en ik hebben er vanmorgen allebei al eentje gevangen. Of toevallig of ze zijn gewoon wat makkelijker te vinden. En onderweg van mijn huis naar het station (40 minuten) ben ik echt mega veel pinsir tegen gekomen, spawnen als gekken nu.
Ja vond het ook een leuk kleurtje. Succes, komt vast goed! Ik zit helaas op werk de hele dag dus kan geen gengar raids doen
Wil zo graag shiny gengar.
Ja dat zou ideaal zijn! Ja ik ga paar vrienden vragen of ze als ze er 2 of 3 vangen ik er dan eentje mag hebben🙈. Ik ben ook nog aan het zoeken naar iemand die woensdag voor mij een ex-raid kan doen😌. Zo onhandig dat dat vaak op werktijden is.
Nouja ik mag eigenlijk niet klagen want ik heb al een deoxys. Maar ik heb nog niemand uitgenodigd want vrienden die spelen die kunnen zelf ook allemaal niet en van de raid groep uit mijn dorp heb ik niemand hoger dan level 2 vrienden
. Achja volgende keer beter.
Ik heb hem net gevangen, mijn 4e shiny