Pokémon (GO) topic

Een half uur geleden had mijn metagross in de gym nog maar 700 cp over, maar toen ik net nog eens checkte, was zijn cp ineens helemaal terug aangevuld naar 2910??? Hoe kan dat? Heeft iemand anders er ik weet niet hoeveel Berry’s tegenaan gegooid?

Heb dit trouwens vorige week nog al eens een keertje meegemaakt, en mijn vriend een paar weken geleden ook …

Dit kan je zien. Als je op je pokemon klikt in de gym, dan zie je rechtsboven dacht ik hoeveel besjes hij heeft gekregen.

Ha kijk, dat wist ik dus niet! Maar hij heeft er maar 3 gekregen …

1 like

Dan heeft ie waarschijnlijk sowieso van 1 iemand een Golden razz berry gegeven, daarmee wordt het hartje volledig gevuld! Wie weet heeft iemand hem daarvoor 2 normale besjes gegeven

3 likes

Ik voer pokemon in gyms altijd berries om candy te krijgen (kleine kans erop, maar toen ik 400 magikarp candy nodig had, was ik wanhopig). Misschien zijn dat die 2 berries!

1 like

Oh dat van die golden razz berry wist ik dus ook niet haha, goed om weten!
@Quinoa kan je candy krijgen door berries te geven???!! Echt, ik leer op dit forum elke dag bij :smiley:

Ja! De kans is echt heel klein, weet niet meer precies hoe klein. Ik gebruik toch amper berries om pokemon te vangen, dus dan kan ik net zo goed pokemon in gyms voeren :stuck_out_tongue:

1 like

Jazeker! Als ik dan nog eens een pokemon tegenkom waarvan ik desperately candy kan gebruiken, weet ik weer wat doen haha :smiley: al heb ik voor die Halloween special research wel 108 berries moeten gebruiken, dus zit momenteel een beetje door mijn voorraad heen haha

2 likes

Dat is ook een slimme!! Meestal zet ik een incense aan als ik per ongeluk zo’n star piece activeer :joy:

Wow heb dit net geprobeerd, ideaal zeg! Dankje voor het delen.

Ik had hier al van gehoord maar wist niet hoe 't moest, hele fijne uitleg dit! En handig voor community days inderdaad.

Weet iemand of die special research voor Spiritbomb na vanavond nog beschikbaar is? Want mijn data is op en anders moet ik straks mijn vriend meeslepen door de wjk als hotspot :frowning:

Ik las op reddit dat als je aan de research begonnen bent of 1 deel hebt voltooid dat hij dan gewoon blijft.

1 like

Oh sorry voor dubbel post maar ik heb het terug gevonden @anon76889665

1 like

yaay, dat is een opluchting :smiley: Heb ik iig niet voor niets al mijn berries opgeofferd!

2 likes

mind is blown. Scheelt tijd!

1 like

Alle november research Rewards!

3 likes

Daar zitten echt wel veel leuke tussen! Goed vooruitzicht

2 likes

Oh en jongens vergeet niet: shiny catherpie wordt een roze butterfree :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Edit: dit is helaas niet zo. Zie bericht van @Vuile_bitch stukje hieronder.

3 likes

Ja ik heb het sinds vanmorgen (iPhone en level 35) ze rollen deze functie uit per level. Dus als je nog wat lagen bent bijvoorbeeld kan het zijn dat je het daarom nog niet hebt. Maar ze verwachten dat iedereen tot en met level 5 het vandaag krijgt.

Hier is meer informatie te lezen:

1 like