Pokémon (GO) topic

De shiny Pinsir :raising_hand_woman:‍♀

1 like

Ik hou die shiny pokemon niet meer bij. Zoveel zijn het er voort en er komen er zoveel extra bij. Klik nu maar gewoon alles aan.

2 likes

Ik ga even een domme vraag stellen: als een Pokemon shiny is, zie je dat dan meteen nadat je hem aanklikt of pas nadat je hem gevangen hebt? Ik heb zaterdag namelijk 15 Pinsirs gevangen waarvan geen enkele shiny, heeft me wel al mijn great en ultra ballen gekost

Meteen als je hem aanklikt kan je het zien! Dan krijg je van die sterretjes te zien en zie je bij de CP ook sterretjes staan. Hoewel ik het bij een halloween pikachu compleet over het hoofd heb gezien een keer :joy:

2 likes

Gewoon lekker lui vanaf de bank thuis kunnen vangen!

7 likes

Yes! Vind deze zo cool met dat blauw :heart_eyes:

8 likes

Ja godver, ik dus ook! Huilon. Zijn net allebei heel leuke shiny’s.

1 like

Mijn 4e cubone was gisteren al snel een shiny, maar heb ondertussen ook al een stuk of 20 ponyta’s gevangen, maar geen shiny te bespeuren :frowning:

Ik heb ook nog geen geluk gehad voor een shiny, ik wil die ponyta zo graag!

Ponyta is denk ik alleen vandaag nog dat ie extra spawnt of niet?

Dat is niet bekend, Niantic heeft geen eindtijd doorgegeven.

Hopelijk blijven die ponyta’s nog wel even beschikbaar. Net tijdens mijn rondje weer een stuk of 15 aangeklikt, maar geen shiny te vinden :frowning:

1 like

Ik ben net ook weer een rondje geweest maar ook hier geen shiny ponyta. Wel een shiny cubone!

1 like

Ooit een kudde (niet shiny) ponyta’s gezien :joy:?

23 likes

Nooo, geen enkele shiny? Ik heb er ook al een stuk of 30 gevangen, geen van alle shiny terwijl ik deze shiny zo vet vind =(

Ik wil ook shiny’s! Ze spawnen als gekken hier, maar geen shiny’s te bekennen :sleepy:

In ons huis houden we niet van Pikachu’s blijkbaar :rofl:

1 like

Droomde vannacht dat ik een shiny ponyta ving, was echt teleurgesteld toen ik wakker werd en er geen had :cry:

5 likes

Heb 2 shiny pontyta maar geen 1 shiny cubone, die wilde ik nou juist zo graag </3

Ponyta en Cubone zijn alweer weg bij mij?:thumbsdown: Zien jullie ze nog?