Pokémon (GO) topic

oohhh wat fijn die blissbey (ofzo) ik zit al weken te hopen dat er (weer) een uit een 10km ei komt.

Dat is niet waar, die roze Butterfree uit de anime is geen “normale” shiny.
Hij is bijna hetzelfde als de normale, alleen de ogen en voeten zijn een andere kleur.

Oh :sob:

1 like

Gewoon alles wat je tegen komt aanklikken. Een vriend van mij en ik hebben er vanmorgen allebei al eentje gevangen. Of toevallig of ze zijn gewoon wat makkelijker te vinden. En onderweg van mijn huis naar het station (40 minuten) ben ik echt mega veel pinsir tegen gekomen, spawnen als gekken nu.

4 likes

Ja vond het ook een leuk kleurtje. Succes, komt vast goed! Ik zit helaas op werk de hele dag dus kan geen gengar raids doen :sob: Wil zo graag shiny gengar.

Ja dat zou ideaal zijn! Ja ik ga paar vrienden vragen of ze als ze er 2 of 3 vangen ik er dan eentje mag hebben🙈. Ik ben ook nog aan het zoeken naar iemand die woensdag voor mij een ex-raid kan doen😌. Zo onhandig dat dat vaak op werktijden is.

Nouja ik mag eigenlijk niet klagen want ik heb al een deoxys. Maar ik heb nog niemand uitgenodigd want vrienden die spelen die kunnen zelf ook allemaal niet en van de raid groep uit mijn dorp heb ik niemand hoger dan level 2 vrienden :sweat_smile:. Achja volgende keer beter.

Ik heb hem net gevangen, mijn 4e shiny :joy:

De shiny Pinsir :raising_hand_woman:‍♀

1 like

Ik hou die shiny pokemon niet meer bij. Zoveel zijn het er voort en er komen er zoveel extra bij. Klik nu maar gewoon alles aan.

2 likes

Ik ga even een domme vraag stellen: als een Pokemon shiny is, zie je dat dan meteen nadat je hem aanklikt of pas nadat je hem gevangen hebt? Ik heb zaterdag namelijk 15 Pinsirs gevangen waarvan geen enkele shiny, heeft me wel al mijn great en ultra ballen gekost

Meteen als je hem aanklikt kan je het zien! Dan krijg je van die sterretjes te zien en zie je bij de CP ook sterretjes staan. Hoewel ik het bij een halloween pikachu compleet over het hoofd heb gezien een keer :joy:

2 likes

Gewoon lekker lui vanaf de bank thuis kunnen vangen!

7 likes

Yes! Vind deze zo cool met dat blauw :heart_eyes:

8 likes

Ja godver, ik dus ook! Huilon. Zijn net allebei heel leuke shiny’s.

1 like

Pff heb ze allebei nog steeds niet shiny, ellende haha

1 like

Mijn 4e cubone was gisteren al snel een shiny, maar heb ondertussen ook al een stuk of 20 ponyta’s gevangen, maar geen shiny te bespeuren :frowning:

Ik heb ook nog geen geluk gehad voor een shiny, ik wil die ponyta zo graag!

Ponyta is denk ik alleen vandaag nog dat ie extra spawnt of niet?

Dat is niet bekend, Niantic heeft geen eindtijd doorgegeven.