Nee
geen enkele shiny gevangen
Hier zijn ze ook weg!
Baal een beetje dat ik m’n enige shiny Ponyta heb geëvolueerd want vind de Ponyta veel mooier dan de Rapidash
Maarja mag niet zeiken want heb er tenminste 1. Ook 1 Cubone (nu Marowak).
Ik ook niet
pff, vind het wel snel hoor. Heb niet eens tijd gehad om echt te gaan zoeken.
Shittt word net wakker, ben best brak en weet niet of ik mezelf nu naar buiten moet schoppen
was wel mn favoriet in de gameboy spellen
Heb een lure en een incense aangezet en blijf lekker met mijn dekentje op de bank zitten 
Hier staat ook een lure aan en speel vanaf de bank. Ik heb nog geen shiny gevangen maar zag het niet zitten om vandaag de deur uit te gaan. 
Hier in DH centrum staat bij letterlijk elke pokestop Een lure aan!
Yay heb toch nog eentje kunnen vangen in de 20 minuten die ik nog had haha
Heb 2 shinies
. Goede score voor op de bank zitten en een beetje lanterfanten 
Ik moest werken tot half 2 en heb echt letterlijk in de laatste 5 minuten nog 1 shiny kunnen vangen
.
Ik heb geen 1 shiny gevangen, wel heeeel veel normale. Zonde!
Mijn eggs hatchen nu zo snel sinds pokemon go gelinkt is aan mijn Applewatch heb een ‘lopend’ beroep dus tikt flink aan 
Ohh hoe doe je dat? Ik heb ook een Apple watch!
Viel het jullie ook op dat er veel minder Cyndaquils te vinden waren in vergelijking met andere community days? Zelfs bij stops met lures
Pff ik zit vast bij de quest om met iemand te ruilen, want ik ken niemand die het (nog steeds) speelt helaas.
Ahhh shit hier ga ik dan ook tegen aan lopen. Waar woon je?
Bij vroeg de app of ik het wilde. In ieder geval pokemon go op je watch installeren en dan de app op je mobiel opnieuw opstarten. Misschien vraagt die het dan bij jou ook
Jaa gelukt! Thank you very muchie😘