Pokémon (GO) topic

Hopelijk blijven die ponyta’s nog wel even beschikbaar. Net tijdens mijn rondje weer een stuk of 15 aangeklikt, maar geen shiny te vinden :frowning:

1 like

Ik ben net ook weer een rondje geweest maar ook hier geen shiny ponyta. Wel een shiny cubone!

1 like

Ooit een kudde (niet shiny) ponyta’s gezien :joy:?

23 likes

Nooo, geen enkele shiny? Ik heb er ook al een stuk of 30 gevangen, geen van alle shiny terwijl ik deze shiny zo vet vind =(

Ik wil ook shiny’s! Ze spawnen als gekken hier, maar geen shiny’s te bekennen :sleepy:

In ons huis houden we niet van Pikachu’s blijkbaar :rofl:

1 like

Droomde vannacht dat ik een shiny ponyta ving, was echt teleurgesteld toen ik wakker werd en er geen had :cry:

5 likes

Heb 2 shiny pontyta maar geen 1 shiny cubone, die wilde ik nou juist zo graag </3

Ponyta en Cubone zijn alweer weg bij mij?:thumbsdown: Zien jullie ze nog?

Nee :cry: geen enkele shiny gevangen

Hier zijn ze ook weg!

Baal een beetje dat ik m’n enige shiny Ponyta heb geëvolueerd want vind de Ponyta veel mooier dan de Rapidash :frowning: Maarja mag niet zeiken want heb er tenminste 1. Ook 1 Cubone (nu Marowak).

1 like

Ik ook niet :cry: pff, vind het wel snel hoor. Heb niet eens tijd gehad om echt te gaan zoeken.

Yeah shiny is binnen.

11 likes

Shittt word net wakker, ben best brak en weet niet of ik mezelf nu naar buiten moet schoppen :confounded: was wel mn favoriet in de gameboy spellen

Heb een lure en een incense aangezet en blijf lekker met mijn dekentje op de bank zitten :joy:

1 like

Hier staat ook een lure aan en speel vanaf de bank. Ik heb nog geen shiny gevangen maar zag het niet zitten om vandaag de deur uit te gaan. :sweat_smile:

Hier in DH centrum staat bij letterlijk elke pokestop Een lure aan!

Niet de allerbeste maar ik ben tevreden.

8 likes

Yay heb toch nog eentje kunnen vangen in de 20 minuten die ik nog had haha

2 likes

Heb 2 shinies :tada:. Goede score voor op de bank zitten en een beetje lanterfanten :joy:

2 likes