Pokémon (GO) topic

You’re welcome! Hier ga je echt profijt van hebben hahaha :joy:

1 like

hebben jullie de trailer van de nieuwe pokemon/pikachu film al gezien? wat leeeeuk!!! ik wist helemaal niet dat dat kwam

9 likes

Ik vind het er zo schattig uitzien, zo ontzettend leuk :heart_eyes:
Moest wel aan stem van Pikachu wennen hoor

2 likes

Ik vind het helemaal kut. Pikachu PRAAT.

1 like

Ik vind het er echt verschrikkelijk uit zien ;’’)

Ik vind het geweldig, haha. Pikapool!

2 likes

Ooooh het bijhouden van de kilometers als je de app niet open hebt staan is echt de beste toevoeging aan het spel tot nu toe!! Ik broed zonder moeite zoveel meer eieren uit :partying_face:

11 likes

Jaaa echt fijn! Eerst waren candies van mijn buddy Pokemon leuke extraatjes maar nu kan je op deze manier echt veel candies krijgen en verder evolueren etc.

Jeej weer uitnodiging voor een EX-raid. Doe ik wel goed… Doe laatste tijd amper raids maar heb wel nu voor 2de keer in korte tijd een EX-raid.

Op dit moment heb ik geen anderen om het mee te combineren dus wat mij betreft mag je hem voor jezelf timen! Vorig weekend was onze groep bij elkaar en hebben we dat met z’n allen gedaan haha

1 like

Jaa, eens! Ik heb voor m’n gevoel echt elke dag een ei wat uitgebroed is, dit gaat zo veel fijner. Enige is dat ik nu een chronisch tekort aan incubators heb.

Ik heb nooit Pokémon GO gespeeld (op een nacht in de auto na vanwege nieuwsgierigheid :joy:) maar ik kijk wel echt uit naar het vergelijkbare Switch spel (Pokémon Let’s Go: Pikachu/Eevee)!

Voor de mensen die bovenstaande gaan spelen:

Voor welke gaan jullie?

• Let’s Go Pikachu
  • Let’s Go Eevee

0 stemmers

Bij mij synchroniseert Pokémon niet met Google fit. Terwijl ze wel gelinkt staan. Gisteren heel wat km gelopen met het idee van straks lekker veel eitjes gehatched, maar nee… niks. Ik las al wel dat meerdere mensen dit probleem hebben, dus ik hoop dat het snel wordt opgelost.

Als iemand nog een vriend erbij wilt: 1510 7873 1966 is m’n trainer code. Wil eigenlijk iedereen hier toevoegen maar dat is misschien een beetje teveel haha.

Ik heb je toegevoegd want heb een missie met maak 3 nieuwe vrienden :blush:

Mag ik nog 2 mensen (of meer) toevoegen? :grin: Mijn code is 4778 2808 0568.

1 like

@Assiya en @nightlife, ik heb jullie toegevoegd!

2 likes

Zijn er mensen hier die het okay vinden als mijn vriend ze toevoegt? Hij is jaloers op al mijn vrienden hahaha hij heeft alleen mij :sweat_smile:

1 like

Sure, extra xp is altijd fijn! Mijn code is 3964 9159 4833.

@Assiya en @nightlife, heb jullie toegevoegd :smile:

2 likes
Friendcode

Weg

Thanks! Realiseer me net dat ik m’n eigen nog niet had neergezet hier dus bij deze haha