Pokémon (GO) topic

Ik moest werken tot half 2 en heb echt letterlijk in de laatste 5 minuten nog 1 shiny kunnen vangen :tada:.

2 likes

Ik heb geen 1 shiny gevangen, wel heeeel veel normale. Zonde!

Mijn eggs hatchen nu zo snel sinds pokemon go gelinkt is aan mijn Applewatch heb een ‘lopend’ beroep dus tikt flink aan :+1:

2 likes

Ohh hoe doe je dat? Ik heb ook een Apple watch!

Viel het jullie ook op dat er veel minder Cyndaquils te vinden waren in vergelijking met andere community days? Zelfs bij stops met lures

Pff ik zit vast bij de quest om met iemand te ruilen, want ik ken niemand die het (nog steeds) speelt helaas.

Ahhh shit hier ga ik dan ook tegen aan lopen. Waar woon je?

Bij vroeg de app of ik het wilde. In ieder geval pokemon go op je watch installeren en dan de app op je mobiel opnieuw opstarten. Misschien vraagt die het dan bij jou ook

Jaa gelukt! Thank you very muchie😘

1 like

You’re welcome! Hier ga je echt profijt van hebben hahaha :joy:

1 like

hebben jullie de trailer van de nieuwe pokemon/pikachu film al gezien? wat leeeeuk!!! ik wist helemaal niet dat dat kwam

9 likes

Ik vind het er zo schattig uitzien, zo ontzettend leuk :heart_eyes:
Moest wel aan stem van Pikachu wennen hoor

2 likes

Ik vind het helemaal kut. Pikachu PRAAT.

1 like

Ik vind het er echt verschrikkelijk uit zien ;’’)

Ik vind het geweldig, haha. Pikapool!

2 likes

Ooooh het bijhouden van de kilometers als je de app niet open hebt staan is echt de beste toevoeging aan het spel tot nu toe!! Ik broed zonder moeite zoveel meer eieren uit :partying_face:

11 likes

Jaaa echt fijn! Eerst waren candies van mijn buddy Pokemon leuke extraatjes maar nu kan je op deze manier echt veel candies krijgen en verder evolueren etc.

Jeej weer uitnodiging voor een EX-raid. Doe ik wel goed… Doe laatste tijd amper raids maar heb wel nu voor 2de keer in korte tijd een EX-raid.

Op dit moment heb ik geen anderen om het mee te combineren dus wat mij betreft mag je hem voor jezelf timen! Vorig weekend was onze groep bij elkaar en hebben we dat met z’n allen gedaan haha

1 like