Jaa, eens! Ik heb voor m’n gevoel echt elke dag een ei wat uitgebroed is, dit gaat zo veel fijner. Enige is dat ik nu een chronisch tekort aan incubators heb.
Ik heb nooit Pokémon GO gespeeld (op een nacht in de auto na vanwege nieuwsgierigheid ) maar ik kijk wel echt uit naar het vergelijkbare Switch spel (Pokémon Let’s Go: Pikachu/Eevee)!
Voor de mensen die bovenstaande gaan spelen:
Voor welke gaan jullie?
- Let’s Go Pikachu
- Let’s Go Eevee
0 stemmers
Bij mij synchroniseert Pokémon niet met Google fit. Terwijl ze wel gelinkt staan. Gisteren heel wat km gelopen met het idee van straks lekker veel eitjes gehatched, maar nee… niks. Ik las al wel dat meerdere mensen dit probleem hebben, dus ik hoop dat het snel wordt opgelost.
Als iemand nog een vriend erbij wilt: 1510 7873 1966 is m’n trainer code. Wil eigenlijk iedereen hier toevoegen maar dat is misschien een beetje teveel haha.
Ik heb je toegevoegd want heb een missie met maak 3 nieuwe vrienden
Mag ik nog 2 mensen (of meer) toevoegen? Mijn code is 4778 2808 0568.
Zijn er mensen hier die het okay vinden als mijn vriend ze toevoegt? Hij is jaloers op al mijn vrienden hahaha hij heeft alleen mij
Sure, extra xp is altijd fijn! Mijn code is 3964 9159 4833.
@Assiya en @nightlife, heb jullie toegevoegd
Friendcode
Weg
Thanks! Realiseer me net dat ik m’n eigen nog niet had neergezet hier dus bij deze haha
Sommige nieuwe generatie 4 evoluties zijn beschikbaar! Je hebt wel een evolutie steen nodig de ‘Sinnoh stone’. Tot nu toe lees ik alleen dat die is gevonden in een 7 day pokestop spin streak. Zal misschien ook uit gifts komen en zeldzaam uit een pokestop? Ook komen pre-evoluties vanaf morgenvroeg 10:00u uit 2km eieren. Zoals rhyhorn, elekid, porygon etc.
Nice, zo haal je level 40 wel
Ohh ik vind dat ook zo verschrikkelijk, in de groepsapp bij ons wordt echt iedere shiny, 100%, nieuwe Pokemon en noem het maar op gedeeld door 100 mensen🙄. Vind het hier wel leuk om te lezen maar die groep wordt ik helemaal gestoord van.
Ik zit gelukkig in een groepsapp nu waar je alleen mag zeggen hoe laat er een raid is en of je mee doet. Na 21:00 tot de volgende ochtend mag je wel vrij praten. Echt zo fijn dit. Oh en plaatjes enz zijn sowieso verboden.
Dit is vast een stomme vraag, maar ben net weer een beetje aan het spelen sinds een lange stop. Hoe weet je wanneer je op het punt staat om best friends te worden? En gebeurt dit al door het sturen van een ei of alleen door het openen/de ander laten openen van een ei?
Als je op de hartjes klikt bij een vriend kun je zien hoe veel dagen je nog moet om her volgende level te bereiken. Als iemand een blauwe cirkel/waas om zijn “profiel foto” heeft betekend dat dat je die dag al activiteit met diegene hebt gehad. Dus of jij hebt een kado van je vriend open gemaakt of hij heeft een kado van jou open gemaakt.
Thanks! Dit komt precies op het juiste moment haha Nog even wachten met mijn ei tot morgen dan
De moltan quest is er . Ben zo blij dat je een incubator krijgt bij het voltooien van stap 1, echt nodig met adventure sync!
quest_special_dialogue_meltan_0_1
quest_special_dialogue_meltan_0_2
quest_special_dialogue_meltan_0_3
nu weet ik niet wat de professor allemaal te zeggen heeft
nouja, leuk in elk geval weer lekker aan de slag.
Telkens als er een paar dagen ‘niks’ is en ik het saai begin te vinden komen ze weer met iets nieuws, doen ze goed
Haha, ja, even m’n quest_tite_meltan_0 gaan maken haha
Ik heb een aantal van jullie toegevoegd! Ik ben 9463 9187 6605!