Sommige nieuwe generatie 4 evoluties zijn beschikbaar! Je hebt wel een evolutie steen nodig de ‘Sinnoh stone’. Tot nu toe lees ik alleen dat die is gevonden in een 7 day pokestop spin streak. Zal misschien ook uit gifts komen en zeldzaam uit een pokestop? Ook komen pre-evoluties vanaf morgenvroeg 10:00u uit 2km eieren. Zoals rhyhorn, elekid, porygon etc.
Nice, zo haal je level 40 wel 
Ohh ik vind dat ook zo verschrikkelijk, in de groepsapp bij ons wordt echt iedere shiny, 100%, nieuwe Pokemon en noem het maar op gedeeld door 100 mensen🙄. Vind het hier wel leuk om te lezen maar die groep wordt ik helemaal gestoord van.
Ik zit gelukkig in een groepsapp nu waar je alleen mag zeggen hoe laat er een raid is en of je mee doet. Na 21:00 tot de volgende ochtend mag je wel vrij praten. Echt zo fijn dit. Oh en plaatjes enz zijn sowieso verboden.
Dit is vast een stomme vraag, maar ben net weer een beetje aan het spelen sinds een lange stop. Hoe weet je wanneer je op het punt staat om best friends te worden? En gebeurt dit al door het sturen van een ei of alleen door het openen/de ander laten openen van een ei? 
Als je op de hartjes klikt bij een vriend kun je zien hoe veel dagen je nog moet om her volgende level te bereiken. Als iemand een blauwe cirkel/waas om zijn “profiel foto” heeft betekend dat dat je die dag al activiteit met diegene hebt gehad. Dus of jij hebt een kado van je vriend open gemaakt of hij heeft een kado van jou open gemaakt.
Thanks! Dit komt precies op het juiste moment haha
Nog even wachten met mijn ei tot morgen dan
De moltan quest is er 
. Ben zo blij dat je een incubator krijgt bij het voltooien van stap 1, echt nodig met adventure sync!
quest_special_dialogue_meltan_0_1
quest_special_dialogue_meltan_0_2
quest_special_dialogue_meltan_0_3
nu weet ik niet wat de professor allemaal te zeggen heeft 
nouja, leuk in elk geval
weer lekker aan de slag.
Telkens als er een paar dagen ‘niks’ is en ik het saai begin te vinden komen ze weer met iets nieuws, doen ze goed 
Haha, ja, even m’n quest_tite_meltan_0 gaan maken haha
Ik heb een aantal van jullie toegevoegd! Ik ben 9463 9187 6605!
Wilde dit ook net posten. Wat is dat? Ik had die 108 pokemon quest voltooid maar geen zeldzame pokemon gekregen ofzo? Ben ook een beetje aangeschoten én aan het rennen voor de trein dus snap er niks van
Deze quest is voor de meltan, die pokemon met een bout als kop die je al kon spotten bij chikorita day.
Heb je echt geen spiritomb gekregen? Want dat is de pokemon die je krijgt bij die 108 pokemon quest.
Ah oké! Die krijg je dan al eerder voldaan je quest voltooid denk ik? Want die heb ik al wel, alleen dan echt 6 dagen geleden al. Terwijl ik giste avond oas die quest af heb gerond
Ja dat klopt, je krijgt de Pokémon al bij één van de opdrachten binnen de tweede stap. De derde stap krijg je alleen candy en stardust, als ik het goed onthouden heb.
Inderdaad fijn dat ze weer een nieuwe special research hebben. Het huidige weer nodigt niet uit om veel te spelen maar met zo’n nieuwe quest heb ik wel weer wat motivatie voor een rondje buiten haha.
Hoi Allen. Ik lees al een tijdje mee en heb ook een paar maanden geleden een paar van hier toe gevoegd als vriend.
Ben nu weer toe aan nieuwe vrienden.
8804 0919 8419 is mijn code.
Ik ben al de hele dag Pokémon Let’s Go streams aan het kijken, zo leuk!
Ik heb geen (geld voor een) switch, anders kocht ik het ook meteen.
Ugh, ik vind die eerste reward voor het lopen vervelend. 20 gewone pokeballs hoef ik niet.
Op zich geen moeite om ze meteen weg te gooien, maar had liever iets leukers gehad.
Had afgelopen week 50k gelopen en kreeg als reward een 5k ei jammer genoeg.
Verder vind ik die Meltan quest echt belachelijk, vooral die stap met 10 raids winnen. Had gelukkig een ultra box gekocht met de muntjes die ik de afgelopen tijd had verzameld, maar gezien die spoiler wordt het wel lastig om bepaalde pokemon te vinden als het evenement weer voorbij is.