Pokémon (GO) topic

Precies. Hoopte op een Sinnoh stone als reward stiekem.

Nou dit heb ik over een jaar wel een keer compleet. :sweat_smile::rofl: Pff

2 likes

Oh jeetje, die Meltan quest wordt nog wat met die raid opdrachten. :no_mouth: Hoop dat er wat level één en twee raids in de buurt zijn de komende tijd.

Ik heb de laatste dagen aardig wat Let’s Go streams gekeken, het spel ziet er leuker uit dan verwacht. Helaas nog geen Nintendo Switch aanbieding gezien voor black friday die ik het plunderen van mijn spaarrekening waard vindt haha.

1 like

ik zit op een persian, omg

10 likes

Voor de Meltan quest hoef je trouwens niet de raid te winnen, in de lobby staan is voldoende. Je bent dan wel je pasje kwijt, maar het telt wel mee voor de quest.

1 like

Ik wilde al heel graag een Nintendo switch en nu nog meer :sob::sob:. Vooral die switch+let’s go pakketten… maar vind 400 euro nog steeds veel geld voor een computer spel.

1 like

11 likes

Volgens mij houd dat in dat je hem nog een week kan starten. Als je hem eenmaal bent gestart heb je wel alle tijd omg en af te maken

Misschien ben ik wel spuit 11 hoor, maar omg je kan murkrow evolueren?! Dat kon toch niet?

Dat kan sinds een week ongeveer. Is één van de nieuwe evoluties. Dus de evolutie van Murkrow is generatie 4 en die zijn sinds een paar dagen beschikbaar! Je hebt wel een Sinnoh stone nodig.

4 likes

Hee dat wist ik ook nog niet! Lastig bijhouden hoor, telkens al die nieuwe evoluties

1 like

@Rozecoupeschaar wat leuk! Ik vond die heel kut, maar heb wel al genoeg candy en zelfs ook zo’n stone! Ook even gecheckt of er niet iets met Murkrow in die nieuwe quest is en ik beter kan wachten, maar gelukkig niet

@Ciri ja, ik mis dat soort dingen ook vaak ;p

2 likes

@Insouciance dit zijn de Pokemon waar nu nieuwe evoluties van beschikbaar zijn.

5 likes

Wow, goed om te weten! Thanks!

Edit: oh dit zijn wel lekker een aantal pokemon die ik kut vond om te vangen omdat ze toch niet geevolueerd konden worden, dus ermee gestopt was. Haha shit

3 likes

Welke ga jij het eerst evolueren? Ik heb die Sinnoh Stone gekregen maar ik kan niet kiezen haha

1 like

Same :joy:

Ik heb rhydon gedaan! Omdat ik dacht die het meeste te kunnen gebruiken in raids of in een gym. Waf mijn volgende wordt weet ik ook nog niet haha.

1 like

Hoe hebben jullie die Sinnoh stone gekregen?
Gewoon random bij een stop?
Ik had m in ieder geval niet op de 7e dag…

Heb hem bij de breakthrough gekregen!

Ik had er eigenlijk niet opgelet en ineens had ik hem. :thinking:
Sorry, hier heb je echt niks aan

1 like