Pokémon (GO) topic

Wilde dit ook net posten. Wat is dat? Ik had die 108 pokemon quest voltooid maar geen zeldzame pokemon gekregen ofzo? Ben ook een beetje aangeschoten én aan het rennen voor de trein dus snap er niks van

1 like

Deze quest is voor de meltan, die pokemon met een bout als kop die je al kon spotten bij chikorita day.

Heb je echt geen spiritomb gekregen? Want dat is de pokemon die je krijgt bij die 108 pokemon quest.

Ah oké! Die krijg je dan al eerder voldaan je quest voltooid denk ik? Want die heb ik al wel, alleen dan echt 6 dagen geleden al. Terwijl ik giste avond oas die quest af heb gerond

Ja dat klopt, je krijgt de Pokémon al bij één van de opdrachten binnen de tweede stap. De derde stap krijg je alleen candy en stardust, als ik het goed onthouden heb.

Inderdaad fijn dat ze weer een nieuwe special research hebben. Het huidige weer nodigt niet uit om veel te spelen maar met zo’n nieuwe quest heb ik wel weer wat motivatie voor een rondje buiten haha.

1 like

Hoi Allen. Ik lees al een tijdje mee en heb ook een paar maanden geleden een paar van hier toe gevoegd als vriend.
Ben nu weer toe aan nieuwe vrienden.
8804 0919 8419 is mijn code.

Even in een spoiler. Voor degene die alle meltan quests willen weten, zie het plaatje.

Samenvatting

2 likes

Ik ben al de hele dag Pokémon Let’s Go streams aan het kijken, zo leuk! :giggle: Ik heb geen (geld voor een) switch, anders kocht ik het ook meteen.

1 like

Ugh, ik vind die eerste reward voor het lopen vervelend. 20 gewone pokeballs hoef ik niet.

Op zich geen moeite om ze meteen weg te gooien, maar had liever iets leukers gehad.

2 likes

Had afgelopen week 50k gelopen en kreeg als reward een 5k ei jammer genoeg.

Verder vind ik die Meltan quest echt belachelijk, vooral die stap met 10 raids winnen. Had gelukkig een ultra box gekocht met de muntjes die ik de afgelopen tijd had verzameld, maar gezien die spoiler wordt het wel lastig om bepaalde pokemon te vinden als het evenement weer voorbij is.

Precies. Hoopte op een Sinnoh stone als reward stiekem.

Nou dit heb ik over een jaar wel een keer compleet. :sweat_smile::rofl: Pff

2 likes

Oh jeetje, die Meltan quest wordt nog wat met die raid opdrachten. :no_mouth: Hoop dat er wat level één en twee raids in de buurt zijn de komende tijd.

Ik heb de laatste dagen aardig wat Let’s Go streams gekeken, het spel ziet er leuker uit dan verwacht. Helaas nog geen Nintendo Switch aanbieding gezien voor black friday die ik het plunderen van mijn spaarrekening waard vindt haha.

1 like

ik zit op een persian, omg

10 likes

Voor de Meltan quest hoef je trouwens niet de raid te winnen, in de lobby staan is voldoende. Je bent dan wel je pasje kwijt, maar het telt wel mee voor de quest.

1 like

Ik wilde al heel graag een Nintendo switch en nu nog meer :sob::sob:. Vooral die switch+let’s go pakketten… maar vind 400 euro nog steeds veel geld voor een computer spel.

1 like

11 likes

Volgens mij houd dat in dat je hem nog een week kan starten. Als je hem eenmaal bent gestart heb je wel alle tijd omg en af te maken

Misschien ben ik wel spuit 11 hoor, maar omg je kan murkrow evolueren?! Dat kon toch niet?

Dat kan sinds een week ongeveer. Is één van de nieuwe evoluties. Dus de evolutie van Murkrow is generatie 4 en die zijn sinds een paar dagen beschikbaar! Je hebt wel een Sinnoh stone nodig.

4 likes

Hee dat wist ik ook nog niet! Lastig bijhouden hoor, telkens al die nieuwe evoluties

1 like