Pokémon (GO) topic

@Rozecoupeschaar wat leuk! Ik vond die heel kut, maar heb wel al genoeg candy en zelfs ook zo’n stone! Ook even gecheckt of er niet iets met Murkrow in die nieuwe quest is en ik beter kan wachten, maar gelukkig niet

@Ciri ja, ik mis dat soort dingen ook vaak ;p

2 likes

@Insouciance dit zijn de Pokemon waar nu nieuwe evoluties van beschikbaar zijn.

5 likes

Wow, goed om te weten! Thanks!

Edit: oh dit zijn wel lekker een aantal pokemon die ik kut vond om te vangen omdat ze toch niet geevolueerd konden worden, dus ermee gestopt was. Haha shit

3 likes

Welke ga jij het eerst evolueren? Ik heb die Sinnoh Stone gekregen maar ik kan niet kiezen haha

1 like

Same :joy:

Ik heb rhydon gedaan! Omdat ik dacht die het meeste te kunnen gebruiken in raids of in een gym. Waf mijn volgende wordt weet ik ook nog niet haha.

1 like

Hoe hebben jullie die Sinnoh stone gekregen?
Gewoon random bij een stop?
Ik had m in ieder geval niet op de 7e dag…

Heb hem bij de breakthrough gekregen!

Ik had er eigenlijk niet opgelet en ineens had ik hem. :thinking:
Sorry, hier heb je echt niks aan

1 like

Leuk! Die ziet er sterk uit hè? Ik las dat Electabuzz ook een goede zou zijn qua kracht dus dat is misschien een optie

1 like

Jongens neeee

Ik had die fucking Murkrow dus al geevolueerd :cry::cry:

Voor iedereen die de community days heeft gemist inhaaldagen van vrijdag 30nov 22:00 tot zondag 2 dec 08:00uur. Met dubbel XP, dubbel stardust en 1/2 egg distance op zat 1 dec van 11:00-14:00uur.

https://pokemongolive.com/en/post/dec18-cd/

En maximale pokemon storage is verhoogd naar 2000!

8 likes

Jaaaa zo blij mee. Speel het weer sinds drie maanden dus hoop alle CD moves te kunnen krijgen

1 like

Zo blij met dit event! Ik speel pas sinds augustus weer en heb alleen de CD’s van Beldum en Cyndaquil gespeeld. Eindelijk weer Dratini vangen haha!

2 likes

Same here! Zin innnn

2 likes

Yesss ik kijk zo erg uit naar de community day! Heb nog geen tyrannitar en ook nog geen shiny gen 1 starters.

2 likes

Yesss, ik moet nog shiny Bulbasaur! En ook nog een Mareep eigenlijk.

2 likes

Ohja en natuurlijk dratini. Heb ook nog steeds geen dragonite helaas.

Whoohoo heb vandaag mijn eerste Cresselia raid gedaan en heb er gelijk 1 van 98% IV.

5 likes

Ik weet niet goed waar ik dit moet posten omdat dit voor mij als een Pokémon Go topic voelt i.p.v. Pokémon Let’s Go dus als jullie dit liever in het Gametopic hebben verhuis ik daarheen

@Foucher Heb je al een shiny? Ik heb net een shiny Pidgeotto gevangen :scream: Geen idee hoe zeldzaam dat is