Leuk! Die ziet er sterk uit hè? Ik las dat Electabuzz ook een goede zou zijn qua kracht dus dat is misschien een optie
Jongens neeee
Ik had die fucking Murkrow dus al geevolueerd 

Voor iedereen die de community days heeft gemist inhaaldagen van vrijdag 30nov 22:00 tot zondag 2 dec 08:00uur. Met dubbel XP, dubbel stardust en 1/2 egg distance op zat 1 dec van 11:00-14:00uur.
https://pokemongolive.com/en/post/dec18-cd/
En maximale pokemon storage is verhoogd naar 2000!
Jaaaa zo blij mee. Speel het weer sinds drie maanden dus hoop alle CD moves te kunnen krijgen
Zo blij met dit event! Ik speel pas sinds augustus weer en heb alleen de CD’s van Beldum en Cyndaquil gespeeld. Eindelijk weer Dratini vangen haha!
Same here! Zin innnn
Yesss ik kijk zo erg uit naar de community day! Heb nog geen tyrannitar en ook nog geen shiny gen 1 starters.
Yesss, ik moet nog shiny Bulbasaur! En ook nog een Mareep eigenlijk.
Ohja en natuurlijk dratini. Heb ook nog steeds geen dragonite helaas.
Whoohoo heb vandaag mijn eerste Cresselia raid gedaan en heb er gelijk 1 van 98% IV.
Ik weet niet goed waar ik dit moet posten omdat dit voor mij als een Pokémon Go topic voelt i.p.v. Pokémon Let’s Go dus als jullie dit liever in het Gametopic hebben verhuis ik daarheen
@Foucher Heb je al een shiny? Ik heb net een shiny Pidgeotto gevangen
Geen idee hoe zeldzaam dat is
Ik vind een algemeen topic voor Pokémon juist leuk, daarom startte ik dit topic ook op het oude forum. Ik geloof echter dat veel mensen hier niet veel met Pokémon in het algemeen hebben.
Ik heb heel het weekend streams gekeken over Pokemon Let’s Go.
Ik wil dat spel ook, maar heb helaas geen switch en geen geld
Ik kreeg geen melding van deze tag, sorry!
Ik heb nog geen shiny nee, ook nog niet tegengekomen! Moet ook eerlijk zeggen dat shiny pokémon mij over het algemeen niet zo veel interesseren hahah. In mijn hoofd klopt dat dan gewoon niet. 
Ja ze zien er vaak niet eens mooier uit dan een gewone? Daar had wel wat meer aandacht naar mogen gaan haha
Misschien is het wel een goed ruilmiddel 
Vind die groene kleur van sommige shinies echt zo lelijk
. Het kriebelt nog steeds om pokemon let’s go te kopen, maar ben bang dat ik als ik het heb uitgespeeld, niets meer doe met een switch…
Vrijdag een shiny magnemite gevangen, en maandag mijn 2e shiny magikarp! Dat terwijl ik niet eens veel gespeeld heb.
Yesss, er is een nieuwe pokestop gekomen bij mijn huis. Ben de ideale positie aan het zoeken zodat ik voortaan 2 pokestops kan spinnen zonder naar buiten te hoeven 
Dat zou ideaal zijn! In de buurt is een veldje met een gym én een pokestop, ben echt jaloers op de mensen die precies in de sweet spot wonen 
Ja toch urenlang de regen in haha