Ik vind een algemeen topic voor Pokémon juist leuk, daarom startte ik dit topic ook op het oude forum. Ik geloof echter dat veel mensen hier niet veel met Pokémon in het algemeen hebben.
Ik heb heel het weekend streams gekeken over Pokemon Let’s Go.
Ik wil dat spel ook, maar heb helaas geen switch en geen geld
Ik kreeg geen melding van deze tag, sorry!
Ik heb nog geen shiny nee, ook nog niet tegengekomen! Moet ook eerlijk zeggen dat shiny pokémon mij over het algemeen niet zo veel interesseren hahah. In mijn hoofd klopt dat dan gewoon niet.
Ja ze zien er vaak niet eens mooier uit dan een gewone? Daar had wel wat meer aandacht naar mogen gaan haha
Misschien is het wel een goed ruilmiddel
Vind die groene kleur van sommige shinies echt zo lelijk . Het kriebelt nog steeds om pokemon let’s go te kopen, maar ben bang dat ik als ik het heb uitgespeeld, niets meer doe met een switch…
Vrijdag een shiny magnemite gevangen, en maandag mijn 2e shiny magikarp! Dat terwijl ik niet eens veel gespeeld heb.
Yesss, er is een nieuwe pokestop gekomen bij mijn huis. Ben de ideale positie aan het zoeken zodat ik voortaan 2 pokestops kan spinnen zonder naar buiten te hoeven
Dat zou ideaal zijn! In de buurt is een veldje met een gym én een pokestop, ben echt jaloers op de mensen die precies in de sweet spot wonen
Ja toch urenlang de regen in haha
Dus ik heb een update gehad en nu staat er bij sommige Pokémon ineens een datum met een pokeball. Wat betekend dat? Ik heb het dus niet bij allemaal.
Dat is de datum dat je ze gevangen hebt. Dit is alleen bij Pokémon die je voor dit jaar (2018) gevangen hebt.
Ah ja dat dacht ik al maar omdat ik het niet bij allemaal zag ging ik twijfelen. Maar thanks!
Weet iemand wat die blauwige achtergrond betekent? Ik kom hem bij verschillende Pokémon tegen.
Dat betekent dat je die recent hebt gevangen.
Ik heb al heel veel eevee’s geëvalueerd zonder effect, hebben jullie tips voor de evaluatie van espion?
10 km met die Eevee wandelen (tot je 2 candy’s hebt) en hem dan overdag evolueren terwijl hij nog je buddy is.
10 km mee lopen en dan wanneer het licht is in het spel evolven terwijl hij nog als je buddy staat.
@Niffler @Pepernoot oh stom zeg, ik heb dat al gedaan maar dus de verkeerde geëvalueerd. Thanks.
Even een tip, het is geëvOlueerd en niet geëvAlueerd.
Ik zag het ook al, maar kan dat soort dingen ook nooit zeggen zonder haar voor me te zien