Ja dat plaatje heb ik opgeslagen, en dan switch ik af en toe even tussen mn afbeeldingen en Pogo om te checken wat ik moet vangen
Ik had vamorgen een Ghastly als field research reward, daar kan je natuurlijk ook ghostpokemon door krijgen! Moest volgens mij 3 great throws hebben als actie
Ja er zijn twee tasks die je kan doen! Ik zit nu steeds alle tasks te verwijderen en opnieuw aan stops te draaien tot ik een gastly heb. Heb er al 6 inmiddels.
@Electric @Suvi huh bij exraids is toch mewtwo of is die ook veranderd in mew? Ik heb er een gedaan toen de exraids net uitkwamen en heb toen toch echt een mewtwo gevangen haha.
Ex raid = Mewtwo
Special research = Mew
Ik heb het spel sinds een jaar weer opgepakt, inmiddels ook bezig om mijn zwikje ghost Pokemon te vangen voor de research. Willen jullie me ook toevoegen als vriendje als je nog plek hebt?
My Trainer Code is 9955 0544 3393!
Ben wel benieuwd naar die Ex-raids. Tot nu toe eigenlijk alleen maar raids in m’n eentje gedaan als er een Absol ofzoiets stond, niet meer dan 10000cp. Ken verder persoonlijk niet veel mensen in de buurt die het spelen en vind het ook zoiets om onbekenden op te zoeken daarvoor… maar mis nog best wat in mijn Pokédex. Hmmmm twijfels!
Het makkelijkste hiervoor is om via facebook een raid groep te vinden. Heb ook even moeten zoeken maar zit nu in een messenger groep en heb zo de kans af en toe raids te doen.
Voor wie het trouwens gemist heeft: vandaag en morgen spawnen er alolan diglett, alolan geodude, shiny minun en shiny plusle in het wild. Ook is lugia weer verschenen als raid boss ipv regice voor dit weekend.
De spawns zijn hier sowieso echt top vandaag! Al shiny plusle, wilde aerodactyl, super veel gen 3 starters en die geodude kan ik inmiddels alweer Evolve zoveel zitten er haha.
Er is ook een promotie afbeelding voor het 2 jarig bestaan van Pokemon go en daar staan de gen 4 starters op😎 hoop dat die ook snel komen!
En deoxys, smeargle en nog een paar andere zijn gevonden in de codes van Pokemon go. Maar dat zegt nog niet mega veel natuurlijk.
Ik had wel even een pareltje vanochtend

Ik vroeg me al af wat er aan de hand was. Ook ineens veel trapinch.
Ja ik zag net dat er bij Pokemon go fest in Chicago 4 delen zijn met bijvoorbeeld lava, ijs en jungle. Dus vandaar dat er sommige meer spawnen dan normaal. Dus de Pokemon die dit weekend meer spawnen in gofest, spawnen meer over de hele wereld.
Wel fijn al die spawns vandaag, toch de Pokédex redelijk kunnen aanvullen! Morgen heb ik weer een 10km wandeling gepland staan met een vriend, dus ben benieuwd.
Op GoFest in Chicago kunnen ze al Celebi vangen na special quests. Dus even een waarschuwing voor degene die met Mew bezig zijn.
Ik heb ook super veel gevangen vandaag, echt heel chill!
Ik zoek nog vriendjes, dus wie nog plek heeft…
Trainer code: 15 20 4184 1773
Ik speel het na hele lange tijd nu ooj weer Pokémon go en heb een aantal ban jullie een vriendschapsverzoek gestuurd. Ik moet nog wel ff wat van de “nieuwe” dingen uitvogelen haha
Mijn code is: 7160 5182 3165
Ik zie dat ik dubbele candy krijg en toen ik gisteren m’n 10km ei in de incubator deed, hoefde ik maar 5km te lopen! Ik heb er helemaal geen nieuwsbericht over gelezen, dus geen idee of er nu een event is?
Ahhh dat verklaart een hoop haha. Dank je!
Ohh eindelijk m’n 10 ghost type bij elkaar . Nu is het moeilijkste voor mij om 10 raids te doen.: