Pokémon (GO) topic

Je kan ook de naam van je Eevee veranderen om een Espeon te krijgen. Kan ook voor alle andere evolutie’s. Dit trucje werkt trouwens wel maar één keer per soort!

• Pyro for Flareon
  • Sparky for Jolteon
  • Rainer for Vaporeon
  • Sakura for Espeon
  • Tamao for Umbreon
1 like

Op Twitter is er een aankondiging gedaan over de trainer battles in Pokémon Go. Helaas nog geen concrete datum maar ik ben benieuwd hoe dit vormgegeven zal worden.

Inhakend op de eerdere vragen of Let’s Go ook in dit topic past; wat mij betreft wel! Ik heb (nog) geen switch en daarom ook het spel nog niet maar wel al meerdere streams gekeken en het lijkt mij een leuk spel. Des te leuker om het enthousiasme hier te delen haha.

3 likes

Vangst van het event tot nu:
4 shiny larvitar
2 shiny bulbasaur
1 shiny pikachu
1 shiny mareep
1 shiny dratini.

Hoop vanavond squirtle nog te kijken. Mareep en dratini zijn ook erg lage IV en CP

Edit: heb net nog een shiny squirtle gevangen. Ik ben helemaal blij!

3 likes

Ik heb een vrij magere vangst, maar ik heb ook niet bijster veel gespeeld.
Heb een shiny larvitar, mareep en beldum. Ben wel ontzettend blij dat ik eindelijk een Tyranitar heb, daar wachtte ik al eeuwen op!

1 like

Ik heb ook eindelijk mijn eerste tyrannitar! En vanavond eindelijk mijn eerste dragonite maken. Zo blij met dit event sinds ik de andere CDs had gemist.

2 likes

Dit weekend ook weer veel pokemon go gespeeld. Zelfs net thuis, rondje gefietst (helaas een stuk door de regen). Wel mijn eerste aantal shinys gevangen dit weekend! Een shiny pikachu, cyndaquil en twee keer mareep. Verder heel veel gevangen, waardoor ik veel heb kunne evolven. Heb nu daardoor een dragonite, rhydon en charizard.

1 like

Ik heb dit weekend eigenlijk alleen meer gespeeld in die drie uur dat ook die bonussen waren en toen heb ik 12 shinys gevangen haha.

1 like

Wow, wat hebben jullie veel allemaal. Ik tot nu toe nog steeds niks. :sob:

Ja het kan zo erg wisselen, echt heel gek! Heb het met mijn broertje gespeeld en die heeft geen enkele shiny gevangen.

Hier is het ook echt verschrikkelijk. Ik vang gewoon niets en steek er toch best veel tijd en moeite in.

Als iemand nog meer vrienden wil; 047518399752

Vanwege een volle agenda heb ik vrijwel niet kunnen spelen afgelopen weekend. Kwam slecht uit met dit evenement, haha. Wellicht in de toekomst met een ander evenement wat meer geluk. Ik heb nog wel een shiny Mareep en Larvitar kunnen vangen.

Waar hopen jullie op met de research box deze maand? Mijn eerste was een Entei maar ik hoopte eigenlijk op Zapdos of Articuno, gezien ik die beide nog niet in mijn Pokédex heb. :sweat_smile:

Same! Moet nog steeds wachten op een ditto ><. Ben benieuwd hoe lang ik erover ga doen om de special research af te ronden :sweat_smile:

Hoop ook op Zapdos of Articuno, morgen heb ik de eerste breakthrough :smiley:

1 like

Ik heb ook bijna niet kunnen spelen helaas. Wel een shiny beldum gevangen en die had ik nog niet, dus ben opzich al tevreden haha.

Ik hoop op een Moltres. Dat is de enige die nog ontbreekt van gen 1 bij mij. Heb net helaas een Raikou gekregen.

2 likes

Heb ook een raikou gekregen :pensive:

Heb een suicune gekregen :tired_face: want daar had ik er al niet 4 van!!! Had gehoopt om de vogels te krijgen deze maand, maar zal moeilijk worden

Ik hoop ook de vogels te krijgen, daar heb ik er nog geen 1 van. Fingers crossed!

Geen shiny Dratini, maar gelukkig wel een shiny Mareep, Squirtle en Bulbasaur dit weekend kunnen vinden. Die had ik nog niet. Maar had echt gehoopt op een shiny Dratini en Eevee.

1 like

Best wel actief gespeeld, maar alleen een shiny larvitar kunnen vangen van level DERTIEN :roll_eyes::rage:

Verschilt het trouwens per persoon wat je krijgt voor die researchtaken? Ik dacht dat iedereen dezelfde kreeg voor een maand lang?