Pokémon (GO) topic

Hier is het ook echt verschrikkelijk. Ik vang gewoon niets en steek er toch best veel tijd en moeite in.

Als iemand nog meer vrienden wil; 047518399752

Vanwege een volle agenda heb ik vrijwel niet kunnen spelen afgelopen weekend. Kwam slecht uit met dit evenement, haha. Wellicht in de toekomst met een ander evenement wat meer geluk. Ik heb nog wel een shiny Mareep en Larvitar kunnen vangen.

Waar hopen jullie op met de research box deze maand? Mijn eerste was een Entei maar ik hoopte eigenlijk op Zapdos of Articuno, gezien ik die beide nog niet in mijn Pokédex heb. :sweat_smile:

Same! Moet nog steeds wachten op een ditto ><. Ben benieuwd hoe lang ik erover ga doen om de special research af te ronden :sweat_smile:

Hoop ook op Zapdos of Articuno, morgen heb ik de eerste breakthrough :smiley:

1 like

Ik heb ook bijna niet kunnen spelen helaas. Wel een shiny beldum gevangen en die had ik nog niet, dus ben opzich al tevreden haha.

Ik hoop op een Moltres. Dat is de enige die nog ontbreekt van gen 1 bij mij. Heb net helaas een Raikou gekregen.

2 likes

Heb ook een raikou gekregen :pensive:

Heb een suicune gekregen :tired_face: want daar had ik er al niet 4 van!!! Had gehoopt om de vogels te krijgen deze maand, maar zal moeilijk worden

Ik hoop ook de vogels te krijgen, daar heb ik er nog geen 1 van. Fingers crossed!

Geen shiny Dratini, maar gelukkig wel een shiny Mareep, Squirtle en Bulbasaur dit weekend kunnen vinden. Die had ik nog niet. Maar had echt gehoopt op een shiny Dratini en Eevee.

1 like

Best wel actief gespeeld, maar alleen een shiny larvitar kunnen vangen van level DERTIEN :roll_eyes::rage:

Verschilt het trouwens per persoon wat je krijgt voor die researchtaken? Ik dacht dat iedereen dezelfde kreeg voor een maand lang?

Alleen deze maand kan je random 1 van de legendary honden of vogels krijgen uit de research. Maar normaal krijgt iedereen wel hetzelfde.

1 like

ah oke, dan heb ik blijkbaar nogal pech dat ik een raikou kreeg aangezien ik daar ook al 2 van had in november :tired_face:

Ik hoop op een Zapdos, Entei of Suicine dan, die heb ik allemaal nog niet.

Ik heb ze allemaal al, en ik hoef er niet per se nog meer van. Ik vind ze verder ook niet geweldig maar heb wel FOMO als ik ze niet zou hebben. Maar nu heb ik geen motivatie meer voor december om quests te doen ;’)

Ik heb maar 2 shinies gevangen. Een charmander en een bulbasaur, die tweede had ik nog niet. Ik wilde graag een dratini :frowning:
Wel een 100% bulbasaur met 1000+ cp gevangen, en m’n eerste normale tyranitar gemaakt. Had 'm alleen nog maar shiny.

Ik ben tevreden.

4 likes

Ik heb nu een shiny Charizard en ik vind het zo vet dat ie zwart is hahah

2 likes

Weet niet of dit oké is, aangezien ik zelf geen pokemon go speel, maar mijn vriend zoekt nog nieuwe vrienden. Hij wil in 2019 level 40 halen.

Z’n code: 4324 2736 4473

Er staan codes in de OP, zou hij die ook mogen toevoegen?

Ik wil ook vrienden worden en heb een aantal van de beginpost toegevoegd:

7014 9336 7961

Ik ben level 31 maar heb nog maar één shiny ooit gevangen :frowning:

Trouwens ik ben nieuw hier, maar moest iemand me willen toevoegen, altijd welkom: 1102 2019 8633