Alleen deze maand kan je random 1 van de legendary honden of vogels krijgen uit de research. Maar normaal krijgt iedereen wel hetzelfde.
ah oke, dan heb ik blijkbaar nogal pech dat ik een raikou kreeg aangezien ik daar ook al 2 van had in november
Ik hoop op een Zapdos, Entei of Suicine dan, die heb ik allemaal nog niet.
Ik heb ze allemaal al, en ik hoef er niet per se nog meer van. Ik vind ze verder ook niet geweldig maar heb wel FOMO als ik ze niet zou hebben. Maar nu heb ik geen motivatie meer voor december om quests te doen ;’)
Ik heb maar 2 shinies gevangen. Een charmander en een bulbasaur, die tweede had ik nog niet. Ik wilde graag een dratini
Wel een 100% bulbasaur met 1000+ cp gevangen, en m’n eerste normale tyranitar gemaakt. Had 'm alleen nog maar shiny.
Ik heb nu een shiny Charizard en ik vind het zo vet dat ie zwart is hahah
Weet niet of dit oké is, aangezien ik zelf geen pokemon go speel, maar mijn vriend zoekt nog nieuwe vrienden. Hij wil in 2019 level 40 halen.
Z’n code: 4324 2736 4473
Er staan codes in de OP, zou hij die ook mogen toevoegen?
Ik wil ook vrienden worden en heb een aantal van de beginpost toegevoegd:
7014 9336 7961
Ik ben level 31 maar heb nog maar één shiny ooit gevangen
Trouwens ik ben nieuw hier, maar moest iemand me willen toevoegen, altijd welkom: 1102 2019 8633
Ik heb jullie toegevoegd!
Ik ben echt pas bij stap 3 van de Meltan quest en hoorde gisteren van een vriend dat er een tijdje geleden allemaal quests waren om snel een ditto en aerodactyl te kunnen vangen. Ik was op vakantie en heb dat dus gemist, hoe de hel ga ik ooit een aerodactyl vangen?
Same here in al die jaren maar twee keer een Aerodactyl gevangen, dit gaat echt nog ontzettend lang duren zo allemaal
Ik vermoed dat hij dan binnenkort weer wat vaker tijdens raids te vangen is
Ik heb hetzelfde met 5 exeggcute vangen
Bij de quest ‘hatch an egg’ heb je ook kans op een exeggcute. Zo heb ik er “al” twee weten te vangen in 1 dag.
Ik heb idd ook een ditto nodig! Hoop zo erg die snel een keer te vinden.
Probeer ook muntjes te verzamelen, zodat ik mijn pokemon storage kan upgraden en een egg incubator kan kopen.
Ditto (pidgey dus!) en aryldactile komen in de quest dus die zijn niet onmogelijk om te vangen
Heb je net uitgenodigd, lauwiegirl
Zelfde probleem hier, jammer. Ik heb twee keer een ditto gevangen vóór de quest…