Ik heb jullie toegevoegd!
Ik ben echt pas bij stap 3 van de Meltan quest en hoorde gisteren van een vriend dat er een tijdje geleden allemaal quests waren om snel een ditto en aerodactyl te kunnen vangen. Ik was op vakantie en heb dat dus gemist, hoe de hel ga ik ooit een aerodactyl vangen?
Same here
in al die jaren maar twee keer een Aerodactyl gevangen, dit gaat echt nog ontzettend lang duren zo allemaal 
Ik vermoed dat hij dan binnenkort weer wat vaker tijdens raids te vangen is
Ik heb hetzelfde met 5 exeggcute vangen 
Bij de quest ‘hatch an egg’ heb je ook kans op een exeggcute. Zo heb ik er “al” twee weten te vangen in 1 dag.
Ik heb idd ook een ditto nodig! Hoop zo erg die snel een keer te vinden.
Probeer ook muntjes te verzamelen, zodat ik mijn pokemon storage kan upgraden en een egg incubator kan kopen.
Ditto (pidgey dus!) en aryldactile komen in de quest dus die zijn niet onmogelijk om te vangen
Heb je net uitgenodigd, lauwiegirl 
Zelfde probleem hier, jammer. Ik heb twee keer een ditto gevangen vóór de quest…
Battlen is live voor iedereen vanaf lv 20!
Edit: vanaf lv 10. Je moet minimaal lv 10 hebben om te kunnen battlen.
Sinnoh stone kan als reward komen voor de battle! Maakt niet uit of je wint of verliest. Ook wel fijn dat je je pokemon niet hoeft te reviven 
Ik vind dat battelen nog niet zo leuk eigenlijk:sweat_smile:. Vooral tegen de teamleiders niet… je krijgt er dan niks voor? Dan heb je er ook niet veel aan. Niet eens xp 
Je krijgt per dag 1x een reward voor trainen tegen de teamleiders en 3x voor battlen tegen een andere speler. Voor de rest is het meer om de eer of om je leaguebadges vol te krijgen, als je tenminste wint.
Ik vind het wel leuk. Heb je iets te doen voor of na een raid of gewoon wat leven in de appgroep.
Trouwens: Zaterdag t/m maandag weer Lugia en Ho-Oh in de raids.
https://pokemongo.nianticlabs.com/en/post/ho-ohlugiaraidweekenddec2018/
Verdwijnt de kans op het ontvangen van een 7km egg uit de gifts eigenlijk als je al 9 eggs op zak hebt?
Yep. 9 eggs is de max.
Super fijn dat je elke dag een incubator krijgt.
Goede Pokemon dag gehad!
Eindelijk Blissey, hitmonlee en Miltank. Ik ben blij.
Hoeveel pokemons hebben jullie inmiddels?