Vandaag shiny moltres gekregen voor mijn research breakthrough!
Battlen is live voor iedereen vanaf lv 20!
Edit: vanaf lv 10. Je moet minimaal lv 10 hebben om te kunnen battlen.
Sinnoh stone kan als reward komen voor de battle! Maakt niet uit of je wint of verliest. Ook wel fijn dat je je pokemon niet hoeft te reviven
Ik vind dat battelen nog niet zo leuk eigenlijk:sweat_smile:. Vooral tegen de teamleiders niet… je krijgt er dan niks voor? Dan heb je er ook niet veel aan. Niet eens xp
Je krijgt per dag 1x een reward voor trainen tegen de teamleiders en 3x voor battlen tegen een andere speler. Voor de rest is het meer om de eer of om je leaguebadges vol te krijgen, als je tenminste wint.
Ik vind het wel leuk. Heb je iets te doen voor of na een raid of gewoon wat leven in de appgroep.
Trouwens: Zaterdag t/m maandag weer Lugia en Ho-Oh in de raids.
https://pokemongo.nianticlabs.com/en/post/ho-ohlugiaraidweekenddec2018/
Verdwijnt de kans op het ontvangen van een 7km egg uit de gifts eigenlijk als je al 9 eggs op zak hebt?
Yep. 9 eggs is de max.
Super fijn dat je elke dag een incubator krijgt.
Goede Pokemon dag gehad!
Eindelijk Blissey, hitmonlee en Miltank. Ik ben blij.
Hoeveel pokemons hebben jullie inmiddels?
Kan je met iemand battelen die niet bij je in de buurt is… ik ben steeds mijn pokemon vrienden aan t uitnodigen ommte battelen en zit dan braaf te wachten maar er gebeurd niks… krijgt diegene dan wel een melding daarvan of hoe werkt t
Dat kan met ultra en best friends. Ik app ze meestal om af te spreken want zij hebben de notificaties uit staan, en dan kun je ook gelijk battlen.
Edit: je kunt ook met de trainers battlen onder dat menu met raids en pokemon in de buurt (naar rechts swipen)
Vandaag eindelijk tijd gehad om te raiden want had nog geen Lugia en kon zo met een groepje meedoen die ik zag staan bij een studentencomplex. Gelijk een shiny kunnen krijgen op de valreep
Ja ik heb alleen niemand die ik kan whatsappen haha alle vrienden in mijn lijst ken ik niet in real life vandaar dat ik mii afvroeg hoe dit werkt.
Zelfde voor mih
Ah dat is inderdaad lastig! Dan moet je hopen dat ze toevallig ook de app open hebben, want dan krijgen ze in ieder geval een pop up met een verzoek dat je wil battlen.
https://pokemongolive.com/en/post/exraid-deoxys-attack/
Vanaf de volgende ex-raid invites is Deoxys in Attack vorm de nieuwe ex-raid baas i.p.v. de Normal.
Ik ben weer eens begonnen met spelen haha, als iemand nog een friend wil: 4985 2256 9237
372 zag ik net, geen idee of dat veel of weinig is maar ik speel nog geen jaar. En jij?
@keekie, heb in totaal 324 verschillende pokemon gevangen, maar ben niet zo heel actief met nieuwe pokemon vangen als ik zie dat ze gespawnd zijn .
@NInja, heb je toegevoegd!
Wow netjes! In een jaar.
Ik speel vanaf het begin en op en aan en zit nu op 365.