Kan je met iemand battelen die niet bij je in de buurt is… ik ben steeds mijn pokemon vrienden aan t uitnodigen ommte battelen en zit dan braaf te wachten maar er gebeurd niks… krijgt diegene dan wel een melding daarvan of hoe werkt t
Dat kan met ultra en best friends. Ik app ze meestal om af te spreken want zij hebben de notificaties uit staan, en dan kun je ook gelijk battlen.
Edit: je kunt ook met de trainers battlen onder dat menu met raids en pokemon in de buurt (naar rechts swipen)
Vandaag eindelijk tijd gehad om te raiden want had nog geen Lugia en kon zo met een groepje meedoen die ik zag staan bij een studentencomplex. Gelijk een shiny kunnen krijgen op de valreep 

Ja ik heb alleen niemand die ik kan whatsappen haha alle vrienden in mijn lijst ken ik niet in real life vandaar dat ik mii afvroeg hoe dit werkt.
Zelfde voor mih
Ah dat is inderdaad lastig! Dan moet je hopen dat ze toevallig ook de app open hebben, want dan krijgen ze in ieder geval een pop up met een verzoek dat je wil battlen.
https://pokemongolive.com/en/post/exraid-deoxys-attack/
Vanaf de volgende ex-raid invites is Deoxys in Attack vorm de nieuwe ex-raid baas i.p.v. de Normal.
Ik ben weer eens begonnen met spelen haha, als iemand nog een friend wil: 4985 2256 9237
372 zag ik net, geen idee of dat veel of weinig is maar ik speel nog geen jaar.
En jij?
@keekie, heb in totaal 324 verschillende pokemon gevangen, maar ben niet zo heel actief met nieuwe pokemon vangen als ik zie dat ze gespawnd zijn .
@NInja, heb je toegevoegd!
Wow netjes! In een jaar.
Ik speel vanaf het begin en op en aan en zit nu op 365.
Wow dat is best veel in een jaar! Ik zit nu op 394 en speel vanaf het begin. Wel wat pauzes gehouden van een paar maanden.
Vind het wel weer leuk nu er weer nieuwe Pokemon zijn en het event!
Klopt het dat je sommige Pokemon die al in het spel zaten nog niet kunt evolven in gen 4 Pokemon? Ik zie bij Snorunt bijv Froslass niet
Klopt nog niet alle gen 4 pokemon zijn beschikbaar
Ik vind het echt heeeel irritant dat je voor zoveel Sinnoh Pokemon een evolution stone moet hebben 
Ik ook. Helemaal omdat ik zo’n ding al in 2/3 weken niet gehad hebt damn it
Ja, ik ook. Heb er in het begin eentje gehad en nu helemaal niet meer. Krijg die andere items wel nog gewoon. Ugh.
Hij ziet er cool uit hoor, maar hij is helaas niet shiny. Dit is een Alolan Muk. Maar hij blijft leuk om te zien.
Oh kijk aan, shiny is natuurlijk alleen als die sterretjes erbij staan dan? Ik had ook geen idee dat die Alolan Pokémon nog voorkwamen, slecht op de hoogte!