Wow dat is best veel in een jaar! Ik zit nu op 394 en speel vanaf het begin. Wel wat pauzes gehouden van een paar maanden.
Vind het wel weer leuk nu er weer nieuwe Pokemon zijn en het event!
Wow dat is best veel in een jaar! Ik zit nu op 394 en speel vanaf het begin. Wel wat pauzes gehouden van een paar maanden.
Vind het wel weer leuk nu er weer nieuwe Pokemon zijn en het event!
Klopt het dat je sommige Pokemon die al in het spel zaten nog niet kunt evolven in gen 4 Pokemon? Ik zie bij Snorunt bijv Froslass niet
Klopt nog niet alle gen 4 pokemon zijn beschikbaar
Ik vind het echt heeeel irritant dat je voor zoveel Sinnoh Pokemon een evolution stone moet hebben
Ik ook. Helemaal omdat ik zo’n ding al in 2/3 weken niet gehad hebt damn it
Ja, ik ook. Heb er in het begin eentje gehad en nu helemaal niet meer. Krijg die andere items wel nog gewoon. Ugh.
Hij ziet er cool uit hoor, maar hij is helaas niet shiny. Dit is een Alolan Muk. Maar hij blijft leuk om te zien.
Oh kijk aan, shiny is natuurlijk alleen als die sterretjes erbij staan dan? Ik had ook geen idee dat die Alolan Pokémon nog voorkwamen, slecht op de hoogte!
Ik heb ‘m nog niet, maar dacht ergens gelezen te hebben dat je dezelfde Pokémon maar één keer kunt traden. Geen idee of het klopt hoor
Ging vanmiddag een omweg lopen omdat ik zag dat Scyther in de buurt was. Had ik hem eindelijk gevonden en was die niet zo sterk als ik had gehoopt
(Heb er later nog een paar gevonden die gelukkig een flink stuk hoger waren!)
Mijn vriendin heeft voor de research goals 3 nieuwe vrienden nodig, dus als iemand nog vrienden zoekt zou je haar dan kunnen toevoegen🙈
Ik heb let’s go eevee gekregen met kerst! Nu wil ik weer een beetje Pokemon go erbij gaan doen, maar er is zoveel verandert. Iemand tips waar ik moet opletten?
Heb net een Meowth, Snornut, Gulpin en Electrike gevangen. Maar heb nu dus geen idee of dit bijzondere Pokémons zijn aangezien ik het vroeger nooit echt gespeeld/gekeken heb. Waar kan ik dit soort dingen vinden?
Veranderen jullie je buddy wel eens? Ik heb Magikarp gekozen toen ik net begon omdat je 400 candy voor Gyarados nodig had, maar ik vind het zo zonde om onze ‘progress’ te verliezen haha het voelt zo slecht. Maar ik zou heel graag Swablu als nieuwe buddy willen omdat je daarvoor ook 400 candy moet.
Ik verander mijn buddy eigenlijk heel vaak, zodra ik genoeg candy heb om te evolven kies ik een volgende buddy
Ja, ik verander hem ook heel vaak. Net als @Duif eigenlijk, als ik eentje kan evolueren, pak ik de volgende.
Ik verander mijn buddy ook vaak, als ik genoeg Candy heb pak ik een andere buddy om daar weer Candy voor te krijgen. Heb ook wel eens dat het zonde voelt trouwens haha.
Ik ben al zolang bezig met een ditto te vangen, vang alles, maar helaas nog steeds niks.
Hier ook nog steeds geen ditto. Superfrustrerend.
Ik verander hem ook zodra ik genoeg heb voor evolutie!