Pokémon (GO) topic

Ik weet het niet honderd procent zeker maar ik geloof dat als je je buddy veranderd en daarna weer terug verandert naar je oude buddy, je nog steeds het progress kan zien wat je met hem heb gewandeld. Dus stel je veranderd nu naar swablu en daarna terug naar deze magikarp, heb je alsnog die bijna 90km totaal gelopen er staan.

Maar niet dat je het dadelijk doet en ik de schuld krijg als het niet zo blijkt te zijn :crazy_face:

1 like

Ik kan bij mijn ex-buddies nog de gelopen kilometers zien hoor! Ze bedoelen meer dat die 0,2 km die je nu hebt gelopen verloren is.
Ik wissel ook altijd als ik genoeg candy heb.

Edit:
Dit bedoel ik dus:

1 like

Ik had een poke stop bij mijn huis en die is gister veranderd in een gym😱.

Blijkbaar speelt iemand anders hier ook nog steeds fanatiek en hebben we elkaar al 10x uit de gym gegooid en als de andere de gym aanvalt 272928 berrys geven om erin te blijven :unamused:.

Wil de gym badge zo hoog mogelijk krijgen om weer een beetje een normaal aantal items te krijgen per spin, mis mijn pokestop nu al.

3 likes

Vandaag Totodile community day, maar het is echt al de hele dag aan het regenen

Ja echt balen. Net om half twee nog even de deur uitgeweest, maar geen shiny gevangen…

Heb 2 weatherboosted totodiles kunnen vangen door de regen :joy:. Maar helaas had ik niet genoeg tijd om genoeg te vangen voor een volledige evolutie.

Oh, vandaar waren er zoveel. Ik heb toevallig een 1 shinny, maar lang geen 100 Candy. Ik schiet echt niet op.

Kan je inmiddels al van een afstand ruilen? Ik heb shiny een totodile ‘over’.

Ik ving er juist heel veel, want volgens mij heb ik er 6? Meestal heb ik niet zoveel geluk.

Wow! Ik kreeg hem shiny bij mijn field research!

10 likes

Zo irritant, heb nu al 3/4x de research voltooid (van 7 dagen achter elkaar) en nog steeds geen Sinnoh Stone :roll_eyes: is er echt geen andere manier die te krijgen?

1 like

De kans op Sinnoh stones uit research hebben ze al een tijd geleden verkleind. Je krijgt ze nu uit battles, echt veel meer dan uit research.

1 like

Echt!? Wist ik niet, dank voor de tip!!
Zit met 1 van de special researches vast op ‘trade a pokemon’. Echt gaar want niemand die ik ken speelt :confused:

Pffff dan geef ik de hoop nu officieel op, ik doe bijna geen raids. Shit, zit ik met al mijn candy :sweat_smile:

Nee, geen raid battles. Battles tegen danwel de teamleaders, waar je niemand anders voor nodig hebt, of battles tegen andere spelers.

Je kan max. 1x per dag rewards krijgen voor battle tegen een teamleader en max. 3x per dag voor een battle tegen een andere speler.

Wil je per se nu een Feebas, want dat is de reward? Want anders zou ik hem deleten en een andere field research doen en wachten tot het Feebas event a.s. zaterdag.

Nee het is in de reeks special searches van ‘a ripple in time’, daar moet je op een gegeven moment ook een Pokémon traden!

Oh, balen. Ja, dan is het wachten tot je een Pokemonspeler in het wild tegenkomt. Of misschien afspreken met iemand waarvan je weet dat ze nog spelen.

Ah chill, ik had die team lead optie nog helemaal niet gezien, zo verstopt zit ie! Thanks, ga ik proberen zo stones te scoren!

Ja precies, ooit kan ik hem afmaken. Ben ook nog bezig met de special searches voor Mew en Meltan, langzaam maar gestaag! Ik weet wel dat er een Grimer en een Drowzee geëvolueerd moeten worden ook, dus die heb ik al klaarstaan. En je moet een leer een Aerodactyl vangen: die kreeg ik vandaag uit een field research! Dus die heb ik daar lekker laten zitten en ik ga die pas claimen op het moment dat ik bij die research task ben. :sunglasses::sunglasses: als je moet wachten op een aerodactyl in het wild…

2 likes