Pokémon (GO) topic

Heb je een pbtje gestuurd met mijn friend code!

Het is gelukt, bedankt!!

1 like

Ik heb soms dat m’n pokeball niet 3 keer heen en weer schudt, maar na 1 keer al de pokemon gevangen heeft en er dan een soort vonkje met een sterretje vanaf komt. Wat betekent dit eigenlijk? Krijg er ook geen extra xp voor ofzo.

Dat is een critical catch, volgens mij is het compleet random wanneer dat langskomt maar dan heb je dus geluk dat de Pokémon direct blijft zitten. Verder geloof ik niks speciaals!

1 like

Wat vinden jullie van Swinub voor de Community Day? Ik vind het echt gaaf dat Mamoswine in het spel komt maar ik heb al zooooveel Swinub gevangen tijdens het Winter event en ik vind Shiny Mamoswine een beetje meh, dus had liever een andere Pokemon gehad.

1 like

Er zitten hier in de buurt altijd al veel swinub, dus ik had liever een andere pokemon gehad. Mamoswine is wel cool.

:smiling_face_with_three_hearts:

22 likes

Weet niet hoe zeldzaam ie is, maar ben in de US en had deze nog niet eerder in NL gezien

Hij is nu niet heel zeldzaam. Je kan op dit moment in NL zowel Solrock als Lunatone uit raids krijgen. En begin vorig jaar was deze eerst een regional in o.a. Europa, voordat hij wisselde met Solrock. Dus ik zou deze niet massaal gaan sparen als ruilmateriaal, maar is altijd tof om Pokemon uit het buitenland te hebben voor de km’s en gewoon voor de leuk.

1 like

Hebben jullie tijdens dit Hoenn event nog een shiny Tailow of Zigzagoon gevangen? Ik jammer genoeg niet, terwijl dat zowat het enige was wat ik tegenkwam

Ik ook niet, helaas… wel genoeg gewone gevangen haha

Alleen een shiny taillow en vandaag toevallig ook een shiny psyduck (die gister en vandaag geboosted was). Maar verder niets, ook nog steeds geen shiny groudon (na 12 raids).

Spaar Illumise, Carnavine en Tauros! Die hebben we hier in ieder geval niet.

Moet alleen Carnavine nog :dancer:

1 like

Haha, zo schattig. Heb ik ook wel eens gehad, kwam er een jongentje naar me toe “Mevrouw, speelt u ook Pokémon?” Samen een raid gedaan, hij helemaal blij met zijn nieuwe Pokémon.

3 likes

Haha zo schattig is dat he, ik had ook een keer dat er ineens 2 mensen bij mijn raid waren, ze hadden ook bijna dezelfde naam en toen zag ik een moeder met haar zoon samen spelen.

1 like

Weet iemand hoe je de nieuwe evoluties kunt krijgen bij Snorunt en Kirlia? Ik zie alleen de evolutie staan die ze al hadden maar als het goed is zitten Froslass en Gallade nu ook in het spel. Bij anderen zoals Yanma zie ik de nieuwe evolutie wel gewoon

1 like

Ah zo! Beetje jammer dat ik genoeg Snorunt candy heb maar alleen nog 1 mannelijke Snorunt haha

Ik ben echt blij dat ik tijdens het event een vrouwelijke Snorunt heb weten te vinden. Heb ook nog genoeg candies, dus dat is fijn. Aipom en Gallade heb ik nog lang niet, Ralts is echt heel rare hier.

Ik kan echt best wel veel nieuwe Pokemon evolueren, maar ik krijg steeds geen Sinnoh stone. Ik doe al elke dag een battle tegen een van de trainers, maar dat levert me tot nu toe alleen maar stardust op

2 likes