Pokémon (GO) topic

Ja precies, ooit kan ik hem afmaken. Ben ook nog bezig met de special searches voor Mew en Meltan, langzaam maar gestaag! Ik weet wel dat er een Grimer en een Drowzee geëvolueerd moeten worden ook, dus die heb ik al klaarstaan. En je moet een leer een Aerodactyl vangen: die kreeg ik vandaag uit een field research! Dus die heb ik daar lekker laten zitten en ik ga die pas claimen op het moment dat ik bij die research task ben. :sunglasses::sunglasses: als je moet wachten op een aerodactyl in het wild…

2 likes

Shiny Swablu gevangen :3

5 likes

Omg! Ben benieuwd.

Bij mij in de buurt zijn ze gelukkig erg actief met 5 sterren raids plannen, maar ze haken allemaal af wanneer het Kyogre is. Echt jammer, want tot nu toe heb ik er maar 1 en zou ik er nog een willen, maar de rest uit de buurt hier lijkt wel het hele weekend alleen Groundon raids te doen. Ik wil Kyogre :cry:

Ik snap het wel hoor, want Kyogre is al 2 keer langsgeweest. Nu de derde keer hebben de mensen die of heel fanatiek zijn of vanaf het begin spelen hem al een paar keer. En de meeste ook al shiny. Ik doe in principe ook alleen maar Groudon, want die moet ik nog shiny hebben.

Probeer een groepje te vinden die nog niet zo lang speelt, want zij zullen vast wel Kyogre raids doen. Dat is bij mij in de buurt in ieder geval zo.

1 like

Yes! Ik stuur je een PM, leuk!

1 like

Ik had heel even niet door welk topic ik zat dus ik dacht dat je 'echte vrienden zocht en wilde al helemaal enthousiast reageren want omg een vriendin in Zweden hoe tof! Je contactadvertentie kwam goed over :stuck_out_tongue:

Maar is Pokémon haha.

2 likes

Je mag mij toevoegen, ik heb nieuwe vrienden nodig voor een research task :blush:

1102 2019 8633

1 like

Hoi, ik ben nieuw hier (lees al een tijdje op het forum mee), maar zou jullie graag toevoegen.

Suvi, ik weet alleen niet of ik al een privéberichtje kan sturen, omdat ik pas net lid ben. Ik kan de optie in ieder geval niet vinden.

Jigglypuff, ik ga je toevoegen. :blush:

2 likes

Het kan als je naar iemand zijn profiel gaat. En anders onderaan een bericht even klikken op de drie bolletjes > vlaggetje > bovenste optie staat iets van ‘i want to talk to this person blablabla …’. Zo kan het ook nog.

Oh en op je avatar rechts boven > envelopje > nieuw bericht. En dan de naam intypen naar wie je een bericht wil sturen.

Als dat allemaal niet werkt kan het nog niet haha.

Heb je een pbtje gestuurd met mijn friend code!

Het is gelukt, bedankt!!

1 like

Ik heb soms dat m’n pokeball niet 3 keer heen en weer schudt, maar na 1 keer al de pokemon gevangen heeft en er dan een soort vonkje met een sterretje vanaf komt. Wat betekent dit eigenlijk? Krijg er ook geen extra xp voor ofzo.

Dat is een critical catch, volgens mij is het compleet random wanneer dat langskomt maar dan heb je dus geluk dat de Pokémon direct blijft zitten. Verder geloof ik niks speciaals!

1 like

Wat vinden jullie van Swinub voor de Community Day? Ik vind het echt gaaf dat Mamoswine in het spel komt maar ik heb al zooooveel Swinub gevangen tijdens het Winter event en ik vind Shiny Mamoswine een beetje meh, dus had liever een andere Pokemon gehad.

1 like

Er zitten hier in de buurt altijd al veel swinub, dus ik had liever een andere pokemon gehad. Mamoswine is wel cool.

:smiling_face_with_three_hearts:

22 likes

Weet niet hoe zeldzaam ie is, maar ben in de US en had deze nog niet eerder in NL gezien

Hij is nu niet heel zeldzaam. Je kan op dit moment in NL zowel Solrock als Lunatone uit raids krijgen. En begin vorig jaar was deze eerst een regional in o.a. Europa, voordat hij wisselde met Solrock. Dus ik zou deze niet massaal gaan sparen als ruilmateriaal, maar is altijd tof om Pokemon uit het buitenland te hebben voor de km’s en gewoon voor de leuk.

1 like

Hebben jullie tijdens dit Hoenn event nog een shiny Tailow of Zigzagoon gevangen? Ik jammer genoeg niet, terwijl dat zowat het enige was wat ik tegenkwam