Pokémon (GO) topic

Ik ook niet, helaas… wel genoeg gewone gevangen haha

Alleen een shiny taillow en vandaag toevallig ook een shiny psyduck (die gister en vandaag geboosted was). Maar verder niets, ook nog steeds geen shiny groudon (na 12 raids).

Spaar Illumise, Carnavine en Tauros! Die hebben we hier in ieder geval niet.

Moet alleen Carnavine nog :dancer:

1 like

Haha, zo schattig. Heb ik ook wel eens gehad, kwam er een jongentje naar me toe “Mevrouw, speelt u ook Pokémon?” Samen een raid gedaan, hij helemaal blij met zijn nieuwe Pokémon.

3 likes

Haha zo schattig is dat he, ik had ook een keer dat er ineens 2 mensen bij mijn raid waren, ze hadden ook bijna dezelfde naam en toen zag ik een moeder met haar zoon samen spelen.

1 like

Alleen 1 shiny Zigzagoon, ook geen Psyduck helaas (had voor het weekend gekeken bij de Pokedex, stuk of 85 gecheckt erbij maar niks). Ook nog geen shiny Groudon (17 raids gedaan).

Weet iemand hoe je de nieuwe evoluties kunt krijgen bij Snorunt en Kirlia? Ik zie alleen de evolutie staan die ze al hadden maar als het goed is zitten Froslass en Gallade nu ook in het spel. Bij anderen zoals Yanma zie ik de nieuwe evolutie wel gewoon

1 like

Ah zo! Beetje jammer dat ik genoeg Snorunt candy heb maar alleen nog 1 mannelijke Snorunt haha

Ik ben echt blij dat ik tijdens het event een vrouwelijke Snorunt heb weten te vinden. Heb ook nog genoeg candies, dus dat is fijn. Aipom en Gallade heb ik nog lang niet, Ralts is echt heel rare hier.

Ik kan echt best wel veel nieuwe Pokemon evolueren, maar ik krijg steeds geen Sinnoh stone. Ik doe al elke dag een battle tegen een van de trainers, maar dat levert me tot nu toe alleen maar stardust op

2 likes

Ja dit! Echt ergernis :smile:

Als je met echte mensen vecht is de kans op een stone of rare candy veel groter, heb zelf één keer een stone van trainer battles gekregen. Vecht af en toe met iemand op afstand, maar dat vind ik ook wel moeilijk te organiseren qua tijd :sweat_smile:

Hier ook En als ik er dan een heb kan ik niet kiezen.

1 like

Jaaa ik heb nu een stop voor m’n deur! :tada: Heb een speeltuintje voor m’n huis, dus had aan een andere Pokemon Go speler die ook Ingress doet gevraagd of ie dat kon fixen :relaxed:

8 likes

Vroeg me net toevallig af of wij al bevriend zijn, we hebben net elkaars gift geopend toch? Ik vergeet nicknames heel snel :face_with_hand_over_mouth: Mijn naam is iets anders dan mijn naam hier

Heb je toegevoegd!

1 like

Ik heb je een verzoekje gestuurd.

1 like

Heb je toegevoegd!

Ah jongens wat leuk dit topic! Ik ben nog helemaal niet zo lang geleden begonnen (2 maanden geleden ofzo) en ik kan ook nog wel wat vrienden gebruiken haha: 6119 5281 8310

ik ga ook even iedereen toevoegen die hier recent nog een code heeft geplaatst

2 likes