Pokémon (GO) topic

Ik heb ook maar 1 shiny gevonden in anderhalf uur.

Ik heb veel shinies gevonden! Gelukkig ook eentje die redelijk hoog was, nu heb ik een shiny en normale Mamoswine en zijn het mijn sterkste pokemon :grin:

2 likes

Oh shit, helemaal de community day vergeten. Niet dat ik zo’n fan ben van Swinub maar had wel een shiny gewild.

Ik vind dit iets te leuk

9 likes

Woon je in Noord-Brabant? Ik heb nog een paar shiny Swinubs :grimacing:

Bizar dat Niantic op zo’n korte termijn twee events aankondigt. Hopelijk hadden ze van de Feebas geleerd, want dat was niet te doen in die drie uur. Jammer genoeg ben ik dit weekend in Drenthe, dus hopelijk kan ik zondagavond nog een raid doen :crossed_fingers:t3:

2 likes

Als ik naar mijn ouders ga is er altijd een eng steegje, vond het een goede plek voor een foto :see_no_evil:

14 likes

Helaas niet!

1 like

Haha, en dan vooral met Mr. Mime, een van de laatste pokemon die je in een donker steegje wil tegenkomen.

3 likes

Ik dacht precies dit :rofl:

haha shit heb net allemaal nieuwe vrienden gemaakt hier, krijg ik nu de opdracht “make 3 new friends” :frowning:
ik zoek er nu nog 1!

Je mag mij wel toevoegen
5603 6054 8311

Vandaag kunnen we op Clamperljacht :relaxed:

Jaaaaa hoop dat ik beide varianten kan evolueren binnenkort :grin:

1 like

Ik weet nog niet of ik dit ga doen. Vorige x met Feebas was ik best gefrustreerd.

1 like

Er is geen shiny kans dus daar hebben ze wel van geleerd!

Edit: oke laat maar, mijn vriend heeft een shiny.

Ja dat kan ik me voorstellen! In m’n vriendenlijst zag ik tientallen shiny Feebassen op een rijtje, maar ik heb er geen :sweat_smile:

1 like

Bij de eerste dacht ik huh toch wel, heb nu al 4 shinies!

Krijg je bij elke quest de pokemon?

Jep

3 likes