Pokémon (GO) topic

@Maestoso @Yucca ik heb jullie toegevoegd!

Gaan jullie zaterdag meedoen met Comunnity Day? Zooooooo fijn met dit weer :relaxed:

1 like

it has been 300 years… Ik moest me inhouden niet te gaan juichen, haha.

@mercurysummer, heb andere plannen maar misschien kan ik het staartje nog meepikken. Vind swinub niet de meest fantastische pokemon :speak_no_evil:

4 likes

Ja ben ik wel van plan! Vind Swinub niet geweldig maar ben wel benieuwd naar hoe het in de stad is

1 like

Aaah wat goed, eindelijk een Ditto! Dat is echt de meest frustrerende Pokémon ooit haha

Ik vind Swinub ook niet zo leuk. Het schijnt dat Mamoswine wel goed is, maar vind het jammer dat je daar een Sinnoh Stone voor moet gebruiken. Heb na een maand dagelijks duels tegen trainers spelen pas 1 Sinnoh Stone daarvan gekregen. Ach ja :stuck_out_tongue:

Oh je gaat ergens anders spelen bedoel je? Sommige steden zijn echt perfect voor zulke evenementen :sunglasses:

Wauw, echt?! Ik klaag weer te vroeg haha, normaal ben ik juist degene die in onze groep zegt dat die stone vanzelf komt en dat het ook niet leuk is als we alles te snel krijgen. Maar werd nu al ongeduldig :sweat_smile: Goed dat je het zegt zeg!

Vind het soms wel een gek idee dat bijvoorbeeld jij precies weet waar ik woon haha

1 like

Ja klopt, de gifts die ik stuur komen bijna allemaal van de stop die ik vanuit huis kan draaien. Toen die functie net werd toegevoegd kon je zelfs vanuit Pokémon Go Google Maps openen om de precieze locatie op de map te zien :scream:

Het viel me al wel op dat je wat minder speelt dan eerst. Ik weet dat het niet het juiste topic is, maar hopelijk heb je het naar je zin op je werk!

1 like

Jaaa elke comm.day, zo leuk en gezellig! Succes iedereen, hopen op veel shiny’s :smiley:

1 like

Ja, heb er veel zin in! Heb al een sinnoh stone en genoeg candies dus ik ga deze keer vooral voor een goede shiny!

1 like

Ik zal je toevoegen en Yucca ook!

Ik heb nog een Sinnoh stone bewaard voor Mammoswine, maar wist niet dat je 10 stones kan krijgen dit weekend! Dat is wel heel fijn! :grin:

Ik ging net even naar buiten voor community day en ik heb gewoon 10 shiny Swinub gevangen, haha.

3 likes

Dankzij jouw berichtje, checkte ik of ze nog spawnden en heb ik ook een shiny gevangen!

1 like

Ik heb volgens mij echt 50 Swinub gevangen, maar maar 2 shiny. Wel een shiny Mamoswine nu!

1 like

Ik heb ook maar 1 shiny gevonden in anderhalf uur.

Ik heb veel shinies gevonden! Gelukkig ook eentje die redelijk hoog was, nu heb ik een shiny en normale Mamoswine en zijn het mijn sterkste pokemon :grin:

2 likes

Oh shit, helemaal de community day vergeten. Niet dat ik zo’n fan ben van Swinub maar had wel een shiny gewild.

Ik vind dit iets te leuk

9 likes

Woon je in Noord-Brabant? Ik heb nog een paar shiny Swinubs :grimacing:

Bizar dat Niantic op zo’n korte termijn twee events aankondigt. Hopelijk hadden ze van de Feebas geleerd, want dat was niet te doen in die drie uur. Jammer genoeg ben ik dit weekend in Drenthe, dus hopelijk kan ik zondagavond nog een raid doen :crossed_fingers:t3:

2 likes