Pokémon (GO) topic

Als ik naar mijn ouders ga is er altijd een eng steegje, vond het een goede plek voor een foto :see_no_evil:

14 likes

Helaas niet!

1 like

Haha, en dan vooral met Mr. Mime, een van de laatste pokemon die je in een donker steegje wil tegenkomen.

3 likes

Ik dacht precies dit :rofl:

haha shit heb net allemaal nieuwe vrienden gemaakt hier, krijg ik nu de opdracht “make 3 new friends” :frowning:
ik zoek er nu nog 1!

Je mag mij wel toevoegen
5603 6054 8311

Je kan ook mensen verwijderen eventueel en opnieuw toevoegoen. Friendship level blijft hetzelfde

Vandaag kunnen we op Clamperljacht :relaxed:

Jaaaaa hoop dat ik beide varianten kan evolueren binnenkort :grin:

1 like

Ik weet nog niet of ik dit ga doen. Vorige x met Feebas was ik best gefrustreerd.

1 like

Er is geen shiny kans dus daar hebben ze wel van geleerd!

Edit: oke laat maar, mijn vriend heeft een shiny.

Ja dat kan ik me voorstellen! In m’n vriendenlijst zag ik tientallen shiny Feebassen op een rijtje, maar ik heb er geen :sweat_smile:

1 like

Bij de eerste dacht ik huh toch wel, heb nu al 4 shinies!

Krijg je bij elke quest de pokemon?

Jep

3 likes

Yessss mijn eerste was een shiny :smiling_face_with_three_hearts:. Ik vind dit een leuke research dag! Niet al te moelijke quests, en ook toevallig een hoge shiny rate.

2 likes

Helemaal mee eens! Ik heb drie shinies gevonden en heb ook beide evoluties. :smiley: Daarnaast ook mijn eerste Finneon en Combee gevonden, dus het was een productieve ochtend haha.

2 likes

Ik heb tijdens het event een Absol uit een 10 km ei gehad en vriendlief is jaloers. Nu kunnen we ook nergens vinden dat dit een Pokémon is die uit een 10km ei komt? Want volgens mijn vriend kan dat dus niet maar hij stond er naast toen ie uit kwam.

1 like

Volgens thesilphroad kan Absol uit een 10 km egg komen!

Er is een egg pool update geweest! Maar je kunt nog Absol krijgen uit een T4 raid als hij hem nog moet hebben.