Pokémon (GO) topic

Precies hetzelfde hier! Gelukkig wel met muntjes zo’n speciaal pakket kunnen kopen waardoor ik nog 6 raid passes heb bovenop de gratis dagelijkse. Nu nog raids vinden die ik dus alleen kan doen.

1 like

Ja ik heb gelukkig ook nog veel passen uit die boxen. Maar inderdaad nog tijd zien te vinden om raids te gaan doen :sweat_smile:. Ben wel benieuwd als je bijvoorbeeld probeerd om een absol Raid ofzo alleen te doen, maar dat mislukt, of dat dat dan nogsteeds als een Raid geldt.

Ik moet nog een ditto en 2 ghost type pokemon. Die ghost type maak ik me geen zorgen om, maar die verdomde ditto nog steeds haha.

1 like

Ik weet het niet 100% zeker, maar mensen uit mijn raid-groep vertelden dat er een glitch is waarbij je telkens in en uit de raid kan gaan en hij elke keer als nieuwe poging telt. Ik heb zelf gewoon alle raids op de normale manier gedaan dus geen idee of het klopt.

1 like

Dat was in de eerste 2 weken na de release van Mew of zo het geval. Maar dat is allang gefixt.

2 likes

Ahh wat shit! Bij mij was het precies andersom :see_no_evil: Ik zou je graag een ditto sturen maar dat werkt helaas niet haha! Gewoon alle rotzooi vangen en hopen dat het ditto wordt. Succes nog!

Als je een Raid niet wint geldt het alsnog.

1 like

Oh Thanks! Dat maakt het iets sneller haalbaar.

Ah ja, toen heb ik mijn opdrachten al afgerond. Heb 7 gyms op een paar minuten afstand :sweat_smile:

Gewoon de raid ingaan zonder hem te doen telt wel als 1 raid. Je verliest dus wel je raid pas en kan niet steeds opnieuw dezelfde raid in. Maar als je echt weinig tijd heb voor raids en er dus 10 nodig hebt voor mew kan je t in 10 dagen zo doen. Ik heb er een deel ook zo gedaan omdat er veel dagen enkel 4 of 5 sterren raids waren tijdens de uren die ik kon, en die kan je dus niet solo doen.

Wat handig van die raids dat ze sowieso meetellen. En ik ben ook al heel lang op zoek naar ghost pokemon, zit op het moment op 6/10.

Ik heb gemerkt dat je er voor 8u smorgens echt veel meer tegenkomt. Nog makkelijker is hier https://thesilphroad.com/atlas#5/40.29/-76.66 kijken of er ergens in de buurt een nest zit.

Jaaa, ik heb eindelijk een Ditto!! Zit nu op 7/10 ghost pokémon, maar mijn vriend heeft nachtdienst dus ik ga vragen of hij ‘s nachts zo nu en dan het spel kan opstarten voor me :innocent:

Ik woon niet echt in een Pokémon rijke omgeving helaas, maar bedankt voor de tip.

image

Dit zijn de raidbosses voor de komende tijd! Paar nieuwe zoals alolan marowak en alolan Raichu.

2 likes

Een afgelegen pokéstop bij mij in de buurt is opeens in een gym veranderd! Zo fijn, hoef ik niet meer naar de stad om coins te sparen.

3 likes

Als je raids in het algemeen bedoelt,dit is een basic YT filmpje van toen raids net begonnen waren.

Als je specifieke vragen hebt mag je die ook stellen.

1 like

Ja, ik heb daarom ook niet meegedaan met de acticuno en zapdos raids. Het kost best veel moeite en ik vind het maar zo’n klein verschil… Ik doe liever moeite voor een zwarte charizard of een paarse blastoise. :sweat_smile:

1 like

Ja ik had ze beide al gevangen toen ze als raid boss in game waren! Dus ik voelde de pressure niet zo haha, als Rayquaza en Kyogre ooit komen, dan wil ik die zeker wel vangen wat die heb ik nog niet! Ik gok dat eerst de 3 honden nog komen, en die heb ik ook allemaal al haha.

1 like

18 zapdos raids gedaan, 14 gevangen waarvan 4 shiny :grin: Gisteren en vandaag ook een registeel gevangen: 1 met 91 iv en de 2e met 95 iv. Gaat lekker dus. Wel jammer dat er hier in de buurt alleen animo is voor de 5 sterren raids.
Hoop wel dat ze nu een beetje minderen qua events want krijg er zware fomo van.