Pokémon (GO) topic

Is het willekeur de evolutie? Ik heb net iets meer dan 100 candy, dus wil het niet verpesten.

Ja!

1 like

Ik heb vanavond een Smeargle gevangen! Ik las ergens hoe je hem kan vangen (met de camera/foto’s maken) en het lukte de tweede keer al!:grin:

5 likes

Ik heb hem ook! Het duurde bij mij 7 pogingen voordat hij er was. Hij photobombed de eerste foto die je van een Pokémon maakt, dus als hij er dan niet op staat moet je de camera sluiten en opnieuw beginnen.

3 likes

Na tien pogingen nog steeds niks… :slightly_frowning_face:

Ik heb nu dus een goal van een excellent curveball maken, maar hoe doe je dat ooit?? Het lukt me écht niet. heb al wel meerdere great throws gehad.

Blijven proberen, soms lukt het mij ook dagen niet en dan ineens random wel als ik er niet bij stilsta. En bij Pokémon zoals Wailmer is het ook makkelijker dan Pidgey bijvoorbeeld.

Of gewoon deze task verwijderen als het niet lukt.

Inderdaad blijven proberen, vooral op de pokemon met de grootste cirkels om in te gooien. Ik heb hem ook net van de week pas kunnen halen.

@Amaura
Het is zo’n opdracht uit de lang lopende quests, dus je kan hem helaas niet verwijderen.

Legendary pokemon zijn perfect daarvoor want die cirkel voor excellent throw is nog vrij groot, maar vind het ook héél moeilijk om het expres te gooien.

Ik kom ineens overal in het wild Aerodactyls tegen, hiervoor echt nooit? Heel chill, want moest er een vangen voor de Meltan-quest

En ik heb ook een Smeargle, had er maar 2 foto’s voor nodig volgens mij

1 like

En Zangoose en Electrike ofzo die cirkels zijn ook lekker groot!

1 like

Omg jaaaa ik heb aero nodig maar nog nergens gezien! Ellendig haha

Ah oké, sorry, dat wist ik niet.

Fuuuuuuuuuuck, ik had eindelijk 100 candy om Gloom te evolven met de sun stone voor nog een oude opdracht, druk ik wel niet op de knop voor gewoon evolven ipv met item :cry::cry:

Neeeee wat kut :sob:

Oh no, dat lijkt me ook een grote nachtmerrie! Misschien stelt het gerust dat je Oddish vaker in het wild ziet nu met het Kanto event, veel met pinap vangen en hopelijk kun je 'm gauw op de juiste manier evolueren.

Maar is het event niet vanavond al gedaan ofzo? :cry:

Mijn fucking brein grrrr, het drong pas door toen die animatie bij het evolueren kwam en toen moest ik mezelf echt tegenhouden om niet door te draaien op straat, maar inwendig ging het er ongeveer zo aan toe:

2 likes

Wacht, je hebt denk ik gelijk! Oei, sorry dat ik je dan blij maak met een dooie mus. Ik ben benieuwd wat Niantic vanavond dan gaat aankondigen, februari is voorbij, dus nieuwe research breakthroughs en een nieuwe raidboss aangezien Latias tot morgen is?

Ik heb 136 foto’s van Pokemon gemaakt (ik zag hoeveel het er waren toen ik ze selecteerde om ze te verwijderen haha). En nog geen smeargle? Doe ik iets fout? Ik ga gewoon naar pokedex, kies een Pokemon en maak er een paar foto’s van, sluit af en kijk naar alle foto’s. Maar nergens een smeargle te bekennen.

Same, ik vraag me ook al af of ik niet iets fout doe. Ugh