Pokémon (GO) topic

En @Rozecoupeschaar: ik heb gewoon elke keer dezelfde Pokémon uit mijn storage gepakt voor de foto, dus Pokémon aanklikken/fotoicoon klikken/foto’s maken/afsluiten. Hij spawnt vanzelf naast je als hij bij je op de foto staat na afsluiten.

Ik zag trouwens iets flitsen bij het maken van de foto, dus je ziet het volgens mij wel als smeargle ervoor springt!

1 like

Ik ben er net even voor gaan zitten, maar heb hem nu weer. Heb zo’n 30 foto’s moeten maken voordat hij er weer was.

Neeee dat is echt balen

Hij komt ook al op de eerste foto die je maakt, als je dan een voorbeeld van die foto rechts onderin in die kleine cirkel ziet zie je ook dat er iets geks op die foto staat!

Ik zoek een cubone voor Meltan quest :confused::confused:

Ik kreeg net een Cubone uit een zo’n field task. Weet alleen niet meer welke opdracht het was…

1 like

@Diorshow 5 razz berries is cubone. Al durf ik niet te zeggen of er vandaag nieuwe field research tasks komen.

1 like

Oh Thanks goeie tip, zal die research tasks opzoeken!

Voor de leuk en omdat je op die manier Smeargle kan vangen

Mocht iemand nog vrienden nodig hebben mag je mij toevoegen: 5538 4322 1922

Huh, ik heb op de weg terug van de supermarkt 2 shiny Machop gevangen? Zou de kans weer groter zijn? Heb een tijdje geleden bijv. tientallen Spoinks gecheckt maar 0 shiny

3 likes

Ja, is een speciaal event! Je krijgt nu ook bij battles betere rewards.

1 like

Ja maar normaal gesproken vang ik ze niet tijdens die events, dacht dat de kans heel klein was :stuck_out_tongue: nu nog een mankey scoren dan

1 like

Hier nog steeds 0,0. Dus denk dat je geluk hebt.
Iemand heeft zojuist pokestops toegevoegd! Nu kan ik jullie allemaal vanuit huis gifts sturen.

2 likes

Omg, na honderden foto’s nemen heb ik Smeargle eindelijk!

1 like

Ik heb weer een challenge dat ik 3 vrienden moet maken, dus voor degenen die me nog niet als vriend hebben:

4090 8833 7696 :grin:

Vandaag deze gekregen in research breakthrough en eindelijk ook alola raichu kunnen vangen. :blush:

15 likes

Zo jaloers! Ik krijg voortdurend Entei’s uit die breakthroughs … :unamused:

Ik blijf maar Raikou’s krijgen, heb er al 12 :exploding_head: Ook jaloers dus! :frowning:

In januari en februari kreeg ik echt alleen maar zapdos en moltres, tot er uiteindelijk de laatste week van februari een lugia tevoorschijn kwam en nu dus shiny ho-oh. Je ziet, het tij kan keren!

1 like