Oooh gelukkig! Had al stress dat ik een quest zou missen, maar die ben ik ook mee bezig.
Is ook nu nog mn enige lopende quest. Wil inderdaad ook wel weer een nieuwe.
Oooh gelukkig! Had al stress dat ik een quest zou missen, maar die ben ik ook mee bezig.
Is ook nu nog mn enige lopende quest. Wil inderdaad ook wel weer een nieuwe.
Waar ben je nu?
4/9!
Vergeet geen Scythers en drowzee te verzamelen voor 7/9.
Je kan het nieuws altijd teruglezen in de app!
Ik ving net eindelijk een tweede Anorith en kon de Meltan-quest afronden! Ook een Tyrogue uit een ei die een Hitmontop werd, dus today was a good day
Wajoooo ik heb een iWatch en deze gekoppeld aan Pokémon en ik broed Mn eieren mega snel uit! Kom maar door met die 10 km eieren
Ja ik hoef er eigenlijk geen moeite voor te doen. Heb mn Iwatch altijd om en voor ik het weet heb ik weer een 10 km ei uit. Gaat echt razendsnel op een normale werkdag.
Even een update hierover: inmiddels al verschillende oude tasks volbracht en weer nieuwe gekregen, maar die andere zijn toch nooit meer teruggekomen… Net ook weer weggelopen van eentje en die is ook gewoon verdwenen. Doe ik iets verkeerd ofzo?
Wat gek! Ze zouden in de wachtrij moeten staan bij de bovenste “claim reward”.
Daar staat bij mij enkel nog een hele oude bewaarde Aerodactyl, van toen die ‘hack’ nog wel werkte. Alles wat ik erna wou bewaren heb ik nooit meer teruggezien
Bij mij is het zo dat pas als ik de eerste pokemon (in jouw geval dus aerodactyl) zou vangen, ik de volgende pokemon in de wachtrij kan zien. Weet niet of het eerst anders was, want ben pas halverwege de meltan quest begonnen met een wachtrij maken .
Ooh, dus je kan er eigenlijk maar eentje per keer bewaren (die je kan zien en direct gebruiken dus)? Dacht nochtans dat ik vroeger wel meerdere tegelijk had bewaard.
Je kan idd alleen de ‘voorste’ in de rij zien en vangen, dus voor de meltan quest moet je eigenlijk een beetje tactisch pokemon bewaren.
Vandaag vier bij elkaar gespeeld met community day. Had vijf kunnen zijn.
Ik ga je ook toevoegen!
Heb je toegevoegd!
Jaloers!!
Ik vind hem echt cute in shiny. Hopelijk vind ik nog een betere om te evolven.