Pokémon (GO) topic

Zien jullie ook steeds zoveel Mr Mimes? Lijkt wel een event terwijl er niks gaande is… had wel iets gelezen over dat de laatste Sinnoh pokemon waarschijnlijk binnenkort komen. Dan kan ik eindelijk Magneton evolven :grin:

Ik denk dat het deels door het weer komt. Het is nu zo vaak windy dat de spawn rates ook hoger liggen. En voor dat het zo waaide was hij ook al vrij common.

Ughh, ik heb al tweemaal gehad dat ik mijn pokemon van een research task wou bewaren voor een special research task, maar toen ik wegliep van de pokemon was de reward gewoon weg??? Vroeger ging dit toch?

Bij mij zit de opdracht soms verstopt. Zodra ik een andere opdracht voltooi komt ie weer tevoorschijn, heel vreemd! Misschien zou je dat dus nog kunnen proberen

1 like

Hij zit dan sowieso nog in je stack, er zitten dan waarschijnlijk eerst nog anderen voor waarbij je bent weggelopen.

Lijkt me leuk om FF’ers als vriend te hebben!

Mijn code is 4855 8467 4268
Voeg me toe als je ook (bijna) elke dag speelt want ik heb de xp nodig :smiley:

Ben ik de enige die het irritant vindt dat de Pokédex in Pokémon go geen zoekfunctie heeft? (Waarbij je gewoon de naam van een Pokémon kunt intypen) Ik onthoud echt niet welke Pokémon welke en hoeveel evoluties heeft en hoe die dan heten en welke ik daar wel/niet nog van moet hebben, dus ben iedere keer als een malle door die Pokédex aan het scrollen. Ook de regio weet ik vaak niet, maar misschien ligt het aan mij dat ik me te weinig verdiept heb en dat iedereen dit gewoon uit z’n hoofd weet.
Het verbaast me iig dat zo’n zoekfunctie er nog niet is.

5 likes

Ik vind dat ook irritant, maar ik zou juist groepen willen aanmaken van Pokemon die ik bijv. vaak gebruik.

Ik heb je toegevoegd!

Deze gevangen door de research😍

10 likes

Nice!!

Ah ja, dat is waar! Ik zou ook graag groepen willen maken op basis van type (gras, water enzo), maar dat is gewoon zodat ik ze makkelijker terug kan vinden. Nu zoek ik wel eens op Pokedex nummer (bijv. om te zien hoeveel dubbele ik van een bepaalde Pokemon heb), maar ik weet die nummers niet uit mijn hoofd.

Wow, dit wist ik helemaal niet! Bedankt voor de link, echt super handig! :blush:

2 likes

Ik heb al een tijd geen Pokemon meer gedaan en heb vandaag de app weer eens opgestart. Wat is er veel verandert! Waar krijg ik een Sinnoh stone? En we kunnen nu battelen :scream:

Je hebt net een leuke dag gemist gisteren, maar toch leuk dat je weer speelt. Je kan een Sinnoh stone krijgen door te battlen met anderen of met de teamleiders. Als je battlet met anderen kan je 3x per dag rewards krijgen en tegen de teamleiders 1x per dag.

1 like

Ik zie dat je op verschillende ‘niveaus’ kan battlen tegen de teamleiders, heeft dat niveau effect op de reward die je krijgt?

Nee, dat maakt niet uit.

Dank je wel!

Niet vergeten allemaal! Vandaag kun je maximaal 5 pikachu met hoed vangen (die uit 2017) door een foto te maken van een Pokémon uit je Pokédex. Als icoontje rechtsonder dan 3x knippert moet je terugkeren naar de map en m vangen. Is alleen vandaag ivm 1 april! :grin: Dan heb je iig pika en raichu met hoed mocht je hem nog niet hebben.

1 like

Houden jullie al die Pokémon met hoedjes bij? En hun evoluties ook? Ik houd de pikachu’s wel maar de rest niet meer want vind het toch wat plaatsverspilling.