Pokémon (GO) topic

Ja, ik wel! Gotta catch 'em all!:stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Weet je wat ik zo irritant aan dit spel vind… maanden!!! Ben ik op zoek naar scyters heb em als buddy heb serieus 110 km gelopen moest nog ee halve km om hem te evolve voot de special en dan is er nu ineens een event en vliegen ze om.je oren echt pffr

Dit had ik vorige keer ook met gulpin en die eitjes eggeter ofzo

3 likes

Ik mis dit spel haha. Hopelijk kan ik het snel weer spelen.

Nu ook Scyter eindelijk heb voor de quest. Iemand een idee voor Cubone?

Ik heb nog steeds geen shiny Taillow, dat is alles dat ik wil =(

Hopen op de ‘Use 5 Razz Berries while catching Pokemon’-mission, daar krijg je een cubone uit. Een Marowak raid telt ook, maar dat is wel een tier 4.

2 likes

Krijg je een quest met een scyther??? Ik loop helemaal achter met dit soort nieuws altijd.

Eigen schuld want ik klik die nieuws dingen altijd weg want ik vind ze irritant :")

Ik bedoel de special voor Meltan.
Eigenlijk wel weer tijd dat er een nieuwe opdracht komt.

Oooh gelukkig! Had al stress dat ik een quest zou missen, maar die ben ik ook mee bezig.

Is ook nu nog mn enige lopende quest. Wil inderdaad ook wel weer een nieuwe.

1 like

Waar ben je nu?

4/9!

1 like

Vergeet geen Scythers en drowzee te verzamelen voor 7/9.

1 like

Je kan het nieuws altijd teruglezen in de app!

1 like

Ik ving net eindelijk een tweede Anorith en kon de Meltan-quest afronden! Ook een Tyrogue uit een ei die een Hitmontop werd, dus today was a good day :thumbsup:

1 like

Wajoooo ik heb een iWatch en deze gekoppeld aan Pokémon en ik broed Mn eieren mega snel uit! Kom maar door met die 10 km eieren :grin:

Ik bewaar mijn 10km altijd voor communityday, echt te ongeduldig om zo lang te lopen voor een fucking TRAPINCH

4 likes

Ja ik hoef er eigenlijk geen moeite voor te doen. Heb mn Iwatch altijd om en voor ik het weet heb ik weer een 10 km ei uit. Gaat echt razendsnel op een normale werkdag.

Even een update hierover: inmiddels al verschillende oude tasks volbracht en weer nieuwe gekregen, maar die andere zijn toch nooit meer teruggekomen… Net ook weer weggelopen van eentje en die is ook gewoon verdwenen. Doe ik iets verkeerd ofzo? :disappointed:

Wat gek! Ze zouden in de wachtrij moeten staan bij de bovenste “claim reward”.

bij mij ziet dat er zo uit

Daar staat bij mij enkel nog een hele oude bewaarde Aerodactyl, van toen die ‘hack’ nog wel werkte. Alles wat ik erna wou bewaren heb ik nooit meer teruggezien :disappointed: