Pokémon (GO) topic

Bij mij is het zo dat pas als ik de eerste pokemon (in jouw geval dus aerodactyl) zou vangen, ik de volgende pokemon in de wachtrij kan zien. Weet niet of het eerst anders was, want ben pas halverwege de meltan quest begonnen met een wachtrij maken :sweat_smile:.

Ooh, dus je kan er eigenlijk maar eentje per keer bewaren (die je kan zien en direct gebruiken dus)? Dacht nochtans dat ik vroeger wel meerdere tegelijk had bewaard.

Je kan idd alleen de ‘voorste’ in de rij zien en vangen, dus voor de meltan quest moet je eigenlijk een beetje tactisch pokemon bewaren.

2 likes

Vandaag vier bij elkaar gespeeld met community day. Had vijf kunnen zijn.


Baal toch wel beetje dat ik wat dingen heb gemist de laatste maanden maar ja het is niet anders.

5 likes

Ik heb je toegevoegd!

Ik ga je ook toevoegen!

Heb je toegevoegd!

:heart:

19 likes

Jaloers!! :heart_eyes:

Ik vind hem echt cute in shiny. Hopelijk vind ik nog een betere om te evolven.

1 like

Ik wil ook een roze. Helaas nog niet gespot.

Oooh, shiny Buneary is echt cute! Hopelijk kom ik er ook een tegen.

Omg ik wil die echt te graag, maar ben er bang voor. Ik had gisteren trouwens wel een shiny Ho-oh.

Ik heb ook een shiny! Beetje jammer dan dat je totaal niet ziet dat hij shiny is :sob:

5 likes

Heb je wel genoeg gelopen met Eevee als buddy? Vreemd dat het niet werkt

Je moet de eevee als buddy hebben terwijl je hem evolueert naar Espeon. Dat moet ook nog eens overdag, anders krijg je een umbreon.

2 likes

En overdag = als het in je spel nog licht is

2 likes


:sunglasses:

9 likes

Eindelijk heb ik deze ook.

8 likes

Oh, wow wat een geluk dit weekend. Ik heb een shiny Azurill gehatcht, maar voor de rest geen nieuwe shiny’s. Ik ga morgen maar weer een stuk lopen en hopen op een shiny Buneary.

1 like