Pokémon (GO) topic

Mijn vangsten zijn 2 shiny Shuckle & 2 shiny Buneary! Helaas nog geen shiny Latios

2 likes


Honderd van die konijnen later hoor ik eindelijk bij de club :sunglasses:

6 likes

Vandaag nog een 100% Latios en een shiny Latios weten te vangen! :tada::tada:

4 likes

Nog steeds geen Buneary maar wel deze :grin:

12 likes

Wow, wat cool! Hier nog steeds geen shiny, ik heb de hoop een beetje opgegeven.

Ik zie het ook niet meer gebeuren. En het roze konijn is altijd een keer een leuke shiny variant

Deze shiny Smoochum kwam uit een 2km egg, leuk dat je tijdens dit event andere Pokémon uit eggs krijgt :grimacing:

5 likes

Oeh ik ben jaloers haha. In het wild?

Nee van een daily quest! Wellicht wat extra geluk met het Pasen event? Heb het idee dat er heeeel veel shinies zijn gevangen tijdens dit event haha

1 like

ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hearteyes

Hij zat in de ‘win 5 gym battles’ maar Niantic heeft ze er uit gehaald omdat ze er een Community Day van willen maken!!

Ik heb de quest nog staan van die dag maar denk dat ik er dan niet zoveel aan heb :frowning:

Deze vandaag gevangen!

7 likes

:heart_eyes: Een shiny 100% is echt zo uniek!

2 likes

Ik heb een shiny Lugia. Had het niet eens door in het begin.

8 likes

Deze ook nog even 100% :see_no_evil: van hatch 5 eggs quest

5 likes

Al een paar honderd Buneary gevangen maar nog steeds geen shiny, grrr. Nu voor de laatste keer een rondje lopen en dan geef ik het op hoor :frowning:

Ik heb 100% nooit begrepen, gaat dat alleen over de hidden stats? Wil dat zeggen dat je hem met candy perfect kunt maken ondanks zijn lage cp?

Zelf gebruik ik de app Calcy om de IV (dus het aantal %) te checken, op iPhone gaat het wat lastiger. Maar je kan het ook dmv appraisal doen: https://pokemongohub.net/pokemon-go-appraisal-chart/

De IV geeft aan in principe hoe goed je Pokemon is en hoe sterk die kan worden. Zelf zou ik geen Pokemon gaan power uppen die bijvoorbeeld maar 60 IV heeft, aangezien 1 van 80+ IV veel hoger kan worden.

1 like

Ik heb er 312 aangetikt sinds vorige week, 0 shiny. Ik geef het op.

1 like

Ah oké, dat is duidelijk! Ik ga altijd af op een combinatie van appraisal/hoog cp inderdaad, maar vergeet eerlijk gezegd vaak te poweruppen haha. Heb meer dan 2,5 miljoen stardust geloof ik? :sweat_smile: