Pokémon (GO) topic

Ah zonde! Hahah. Als je hoog IV legendary hebt zou ik die zeker power uppen, ik doe zelf ook meestal m’n rare candy naar legendaries

1 like

Wat doe jij allemaal voor je shitload aan karmapunten? Want daaaaaaamn

1 like

Had later zelfs ook nog een shiny Pidgey :see_no_evil: Maar geen idee hahah, met het bug type event had ik geen shiny Scyther gevonden helaas

Die heb ik ook niet :frowning:

Maar ben wel lucky friends met mijn moeder. It’s something.

Ben er dit keer snel bij :sunglasses:



Ben zo benieuwd hoe zeldzaam ze worden :scream:

4 likes

Oeehh beide tof! Ik zie trouwens nergens iets over een ground event en dubbele candy maar het is toch duidelijk dat het nu gaande is :sweat_smile:
Wel echt vet als je een legendary in het wild kan vinden

1 like

Weet het ook alleen vanwege een pokemon go YouTuber, jammer dat ze het idd niet aankondigen want het duurt maar tot 2 mei, ~22u lokale tijd.

Ik volg het officiële account op Twitter en zag het daar gisteravond ineens voorbij komen.

Waaauw deze wil ik ook zo graag😍 shiny roserade is echt heel vet (en deze ookal)

Sinds de laatste update kan ik de app niet meer fatsoenlijk afsluiten, hebben jullie dat ook? Eerst als ik op de terugknop op mijn telefoon drukte kreeg ik zo’n melding van ‘are you sure you want to exit Pokemon go?’ maar nu reageert hij daar gewoon helemaal niet op. Ligt dit aan de app of aan mij?

1 like

Bij mij reageert de App ook niet op de terugknop

1 like

Is bug volgens mij!

1 like

Als ik een pokestop/gym draai dan zie ik niet alle items die ik heb ontvangen. Zie dan bijv 2 pokeballs en een berry terwijl ik ook great balls en een egg heb gekregen!

Vanochtend wel een leuke verassing:

Add images

13 likes

Wow, die is leuk als shiny!

Ik heb net bij mijn tweede foto al Detective Pikachu gevonden😁

1 like

Die met het feesthoedje, was dat op Pokemon’s verjaardag of komt die ook op je eigen verjaardag?

Ik dacht toen Pokemon go 1 jaar bestond.

Ik vind die verschillende hoedjes ook zo heel leuk!

2 likes

Het gaat om die ene met dat hoedje en die zonnebril toch, dat is die detective Pikachu?

Die is van de zomer! Het is die linksonder op de foto

2 likes

Event begint al goed zo!

7 likes