Pokémon (GO) topic

Ik mis echt ie-de-re community day omdat ik ofwel weer geen flauw idee heb dat het die dag is en om een of andere reden mijn app ook helemaal niet open doe (terwijl ik normaal iedere dag er wel eens op zit) of omdat ik bij mijn ouders ben waar er letterlijk niets te vinden is :sweat:

Deze community day is voor veel mensen tegen gevallen omdat maar de eerste helft van de tijd de spawns echt verhoogd waren. Daarna was er een storing van het in game weer en dus ook van de spawns. Dus als je het eerste anderhalf uur hebt gespeeld had je mazzel en anders heb je echt pech gehad.

1 like

Ik dacht dat het aan mij lag, maar blijkbaar niet dus. Ik zag op het laatst ook veel minder Slakoth. Gelukkig wel twee shinies gevonden. :grin:

Ik ben benieuwd wat en wanneer het precies wordt.

1 like

Yeey!

10 likes

Wees rond de starttijd aanwezig! Dan zijn er redelijk veel mensen die net als jij hetzelfde idee hebben. Heeft voor mij altijd gewerkt en daarna nieuwe friends toegevoegd :innocent:

1 like

Iemand die vriendjes wil worden? Ik speel al best lang en ben met bijna al mijn vriendjes inmiddels best friends, waardoor ze niet zoveel meer sturen :frowning:

Mijn code is 3327 0029 8154 :blush:

2 likes

Ik heb je ook toegevoegd. Ik heb een zoete naam.

1 like

Heb je toegevoegd!

1 like

Ik vang echt zoooo veel anorith en lileep… Zijn dat de nieuwe ratata en pidgeys van gen 3 of wisselt het per plek en weer?

Ik ook, maar nog steeds geen shiny’s :frowning:

1 like

Dat is vanwege adventure week, morgen is alles weer normaal!

2 likes

Ik heb je ook toegevoegd!

1 like

Zaterdag twee shiny Slakoth kunnen vangen, ik ging maar een uurtje maar blijkbaar werd het daarna toch drama qua spawns. Niet verkeerd dus!

Wat schattig :heart_eyes:

9 likes

Oh die is te schattig. Gewoon in het wild gevangen of uit een ei?

1 like

Nee in het wild, vandaag voor het eerst gezien.

1 like

Als iemand nog vrienden wil worden, mijn code is 1500 9958 7968 :smiley: Ben de laatste tijd echt weer zo verslaafd hahah

1 like

Ik heb je toegevoegd!

1 like

Ik heb je ook toegevoegd.

1 like