Yeey!
Wees rond de starttijd aanwezig! Dan zijn er redelijk veel mensen die net als jij hetzelfde idee hebben. Heeft voor mij altijd gewerkt en daarna nieuwe friends toegevoegd
Iemand die vriendjes wil worden? Ik speel al best lang en ben met bijna al mijn vriendjes inmiddels best friends, waardoor ze niet zoveel meer sturen
Mijn code is 3327 0029 8154
Ik heb je ook toegevoegd. Ik heb een zoete naam.
Heb je toegevoegd!
Ik vang echt zoooo veel anorith en lileep… Zijn dat de nieuwe ratata en pidgeys van gen 3 of wisselt het per plek en weer?
Ik ook, maar nog steeds geen shiny’s
Dat is vanwege adventure week, morgen is alles weer normaal!
Ik heb je ook toegevoegd!
Zaterdag twee shiny Slakoth kunnen vangen, ik ging maar een uurtje maar blijkbaar werd het daarna toch drama qua spawns. Niet verkeerd dus!
Oh die is te schattig. Gewoon in het wild gevangen of uit een ei?
Nee in het wild, vandaag voor het eerst gezien.
Als iemand nog vrienden wil worden, mijn code is 1500 9958 7968 Ben de laatste tijd echt weer zo verslaafd hahah
Ik heb je toegevoegd!
Ik heb je ook toegevoegd.
Nog meer mensen shinies gevonden? Volgens mij zijn de rates best wel omhoog. Ik heb de shiny die ik graag wilde
Volgens mij woon ik in een omgeving metweinig shine. Ik kom ze nooit tegen en dan zie ik mensen hier dat ze ‘maar’ 3 shinies hebben gevonden.
Mijn shiny luck is ook verdwenen, hoop echt op een shiny horsea maar verwacht er weinig van.
Ik heb wel het gevoel dat ik soms heel veel achter elkaar vind (laatst op community day ook een misdreavus) maar dat het straks weer maanden gaat duren. Ik hoop dat je er nog eentje kan vinden! De grote kansen erop zijn als het goed is t/m zondag dus nog veel tijd