Pokémon (GO) topic

Weer een Pikachu erbij in de collectie.


Oh ik heb twee gewone met surf zie ik. Daar kan wel 1 van weg. :slight_smile: En ik heb nog 1 met normale aanvallen.

Oeh tof @Electric die is leuk!

1 like

Hoezo dan? Heb er geen moeite mee hahah. Shuppet vind ik echt de meest nare :joy:

Ik vind Gastly echt zo irritant om te vangen, die vliegt steeds alle kanten op😅

Combee en zubat ook, die vliegen echt hysterisch waardoor je de helft van je ballen ernaast gooit :weary:

Ja en combee wil je meestal ook echt vangen, vooral als je nog een vrouwtje zoekt.

2 likes

Zou ook graag een paar mensen toevoegen, heb te veel cadeautjes in mijn bag :wink:

0664 1881 3430
Sendiemonchu

1 like

Ik heb je toegevoegd. Ik heb een zoete naam.

1 like

Ik heb je ook toegevoegd!

1 like

Ik heb je toegevoegd!

1 like

Bedankt voor het toevoegen! Iedereen heeft een cadeautje :wink:

2 likes

Ik ga je ook toevoegen! Ik probeer iedereen elke dag een cadeautje te sturen (soms lukt het niet op dagen dat ik werk).

2 likes

Kan iemand mij helpen. Ik heb sinds kort een samsung maar ik krijg het niet ingesteld dat ie mijn stappen meeteld als ik Pokémon niet geopend heb.

Je hebt adventure sync wel aangevinkt staan bij instellingen? Ik heb Google fit geïnstalleerd en die houdt mijn stappen bij, adventure sync haalt daar de data vandaan

Ja dat staat aangevinkt maar hij doet niks haha.

Android Adventure Sync relies on Google Fit API data to track your distance and your steps, and you need to make sure Google Fit has permission to interact with Pokemon Go on your device.

• First, ensure you have Google Fit installed.

• Inside Pokémon GO, simply go to SETTINGS > ADVENTURE SYNC > TURN IT ON! > ALLOW and give Pokémon GO permission to access Google Fit data from the Google account linked with your Google Fit.

If Sync isn’t working after that, go to your Settings on Fit and make sure Storage and Locations permissions are allowed, too.

It’s also worth noting that Pokemon go WILL NOT work on Android devices if Battery Saver is active since background tasks are disabled to preserve battery.

Zit hier nog wat tussen wat je kan gebruiken? Kan ook even niks bedenken waardoor hij het niet zou doen…

1 like

Hmm ik ga morgen even testen ga nu niet meer lopen haha. Bedankt!

1 like

Yes, ik heb een kaartje voor Go Fest Dortmund!

8 likes

Ik ook! Maar nu nog een hotel weten te fixen :open_mouth:

4 likes

Gefeliciteerd!

Ik ga op en neer met de auto. Hotels vragen echt woekerprijzen. €250 per nacht, echt bizar.

Ja, wij wonen in Leeuwarden… Dat is echt veel te ver voor heen en weer. Die prijzen zijn inderdaad mega. Ik blijf kijken en zoek ook via AirBnb.