Pokémon (GO) topic

Ik had laatst deze uit mijn 10km ei :heart_eyes:

21 likes

Woahhhh!!

Mooie!!

Wooow! Ik krijg alleen maar Dratini uit mijn 10 km ei :unamused:

3 likes

Het viel mij ookal op dat er nieuwe in het wild waren! Maar vind het nu echt te laat om op pad te gaan haha, morgen maar even verkennen. Wel leuk dat ze weer een nieuwe manier van evolven hebben

1 like

Voor jullie (eerste) leafeon en glaceon is er weer een name trick!
Rea voor glaceon en Linnea voor leafeon.

7 likes

Gelukt! Dank je.
Je ziet ook bij het evolve vakje dat het ze worden. Eerst was het een ?

Heb de jackpot hoor :joy:

10 likes

Ik heb 4 shiny torchic kunnen vangen. Maar wat gaan ze toch vaak uit de pokebal zeg! Wat vinden jullie van die nieuwe lures? Er komen toch best wel wat speciale bij die je met een normale lure niet zou krijgen, dus ik ben wel positief!

1 like

Ik had geen tijd vandaag dus het hele event vanuit een stadion gespeeld :sweat_smile:

10 likes

Ik had 10 shiny torchic, zonder echt 3 uur voluit te spelen.
Bij mij in de stad hadden ze om 15:00 midden in het centrum 3 van die speciale lures aangezet. Dus heel mijn pokemongroep heeft alle eeveelutions en ook de bijzondere evoluties binnen. Dat is wel heel handig van 3uur lures op communityday.

2 likes

10 shiny Torchics vandaag :blush:

4 likes

Hebben jullie de laatste tijd ook dat de app de nice en great throws niet goed telt?

Ik mag kaartjes kopen voor Dortmund maar ik durf niet zo goed in mijn eentje te gaan… Gelukkig mag ik er 48 uur over nadenken =p.

2 likes

12 likes

Shiny Anorith is binnen!

5 likes

Deze binnen! En met dit event ook een shiny Omanyte & Shuckle, maar die had ik al

3 likes

Ik heb pokemon go na 3 jaar toch weer eens gedownload! Ik zie dat veel pokemon in gyms iets van 650 cp hebben terwijl ik er nog een aantal heb van boven de 1000. Zegt dat niet zo veel of is er veel veranderd?

Al de hele middag aanhet het wachten op mijn shiny Slakoth, helemaal niks en toen kreeg ik ineens deze :scream:

10 likes