Heb je toegevoegd!
Mijn vriend en ik hebben gister de app weer gedownload en spelen nu heel de dag, echt erg maar wel leuk
Ik heb ook een paar mensen toegevoegd ivm de quest! Mijn naam begint met een R en heeft er ii in zitten.
Ja hij stond nog steeds gewoon aan.
Je kan er eentje hatchen uit 10km eggs, of bij iemand die er meerdere heeft bedelen.
Ik heb echt precies hetzelfde gedaan. Gelukkig had ik er nog 1 om te evolven. Maar nu wil ik een nieuwe Dratini!
Over stap 3 in de jump-start research (in een spoiler voor degene die de stappen niet willen weten):
Ik moet een trainer battle doen maar iedereen in mijn omgeving is al een langere tijd afgehaakt. Eens zien of ik een ultra of best friend tref om op distance een battle te doen. Misschien iemand van hier?
Ik ben best friends met je, dus wil best een battle doen!
Ah top! Wat is je ign en hoe laat zou je kunnen? Mag uiteraard ook via PB zodat we het topic niet spammen haha.
Als iemand nog nieuwe vriendjes wil mag je mij ook wel toevoegen
7016 6977 3318
Heb je toegevoegd!
Ik ook, ww82 ben ik!
Mijn zus kan ook nog vrienden gebruiken
code 8919 1987 0167
Toen ik na 2~ jaar pauze weer begon was mijn voornaamste criterium voor pokemon dat ze schattig moesten zijn, anders gooide ik ze meestal weg. Dat gebeurde dus ook bij een feebas, wist ik veel dat die amper spawnen .
Ik heb hetzelfde probleem.
Heb je een pb gestuurd
Shiny slakoth is geboost vanwege de mislukte community day en shiny eevee is gegarandeerd bij de special research! Volgens mij zijn shinies licht geboost door go fest Dortmund, maar dat weet ik niet zeker.
Het hele weekend, dus genoeg tijd om een shiny te vinden
Haha ik ben lucky friends geworden met iemands vriend hier maar de gifts komen altijd van super ver weg dus ik denk niet dat we ooit kunnen traden
Is er al iemand in Dortmund geweest? Wij gaan morgen (stappen rond 4.00/4.30u in de auto vanuit Friesland).