Pokémon (GO) topic

Ik vond maar weinig slakoth spawnen voor een Community day, heb uiteindelijk 5 minuten voor het einde nog een shiny kunnen vangen.

1 like

Je krijgt nu pas muntjes als je pokemon uit de gym gekieperd wordt, dus het heeft niet zoveel zin om er een heel sterke in te zetten.

Ik vond de community day echt prut, een dik uur gewandeld en maar twee shiny’s.

Heb eindelijk een ex-raid uitnodiging gekregen! Ben benieuwd of er anderen op komen dagen, of dat ik daar in mijn uppie ga staan :joy:

Ik mis echt ie-de-re community day omdat ik ofwel weer geen flauw idee heb dat het die dag is en om een of andere reden mijn app ook helemaal niet open doe (terwijl ik normaal iedere dag er wel eens op zit) of omdat ik bij mijn ouders ben waar er letterlijk niets te vinden is :sweat:

Deze community day is voor veel mensen tegen gevallen omdat maar de eerste helft van de tijd de spawns echt verhoogd waren. Daarna was er een storing van het in game weer en dus ook van de spawns. Dus als je het eerste anderhalf uur hebt gespeeld had je mazzel en anders heb je echt pech gehad.

1 like

Ik dacht dat het aan mij lag, maar blijkbaar niet dus. Ik zag op het laatst ook veel minder Slakoth. Gelukkig wel twee shinies gevonden. :grin:

Ik ben benieuwd wat en wanneer het precies wordt.

1 like

Yeey!

10 likes

Wees rond de starttijd aanwezig! Dan zijn er redelijk veel mensen die net als jij hetzelfde idee hebben. Heeft voor mij altijd gewerkt en daarna nieuwe friends toegevoegd :innocent:

1 like

Iemand die vriendjes wil worden? Ik speel al best lang en ben met bijna al mijn vriendjes inmiddels best friends, waardoor ze niet zoveel meer sturen :frowning:

Mijn code is 3327 0029 8154 :blush:

2 likes

Nice! Ik heb 'm ook! :grin:

1 like

Ik heb je toegevoegd!

1 like

Ik heb je ook toegevoegd. Ik heb een zoete naam.

1 like

Heb je toegevoegd!

1 like

Deze net ook en een 2e shiny Onix! :grin:

9 likes

Ik vang echt zoooo veel anorith en lileep… Zijn dat de nieuwe ratata en pidgeys van gen 3 of wisselt het per plek en weer?

Ik ook, maar nog steeds geen shiny’s :frowning:

1 like

Dat is vanwege adventure week, morgen is alles weer normaal!

2 likes

Ik heb je ook toegevoegd!

1 like

Ik heb ook nog een paar plekjes over voor mensen die dagelijks openen, want ik open zelf niet zo vaak.

2121 6482 4857

1 like