Heeft niemand zin in de alolan Marowak of Raichu? De hele Regi-familie is hier bij mij in de buurt heel onpopulair. Misschien de 1e 3-4 dagen of op EX-locaties, daarna gaat iedereen de level 1-4 raids doen. Op zoek naar shinies of hoge iv’s.
Ja misschien dat ik nu de eerste dagen nog iemand vind maar zal niet lang duren vrees ik. Er zijn bijv ook nooit mensen te vinden voor een absol of tyranitar raid. De regis zijn hier ook niet zooo succesvol, zeker registeel niet. Ben dus blij dat ik daar nu iig al 2 goede van heb.
Kyogre is pas geweest maar die zal vast wel weer terugkeren over een tijdje denk ik
Ja klopt, maar goed Zapdos etc zaten ook in de field research dus die waren in principe ook kort geleden geweest haha. Niantic zal binnenkort wel weer zoiets doen. Eerst zullen Entei, Suicune en en Raikou komen en daarna waarschijnlijk Kyogre, Groudon en Rayquaza.
Vandaag een porygon gehatched, helemaal blij omdat die redelijk rare is. Tot ik me besefte dat die nu in raids zit. Sad haha
Mijn code is trouwens 1379 8986 2358
Ik woon in België dus helpt wel een beetje met die distance medaille
De eitjes uit gift zijn aangepast zodat er minder troep zoals Meowth, Rattata en Sandshrew uitkomt. Ik ben er ook heel blij mee.
ZO jaloers. Echt al minstens 50 eieren gehatched en alleen maar ‘troep’ op 1 grimer na.
Oh en ik maar denken dat ik heel veel geluk had toen ik vandaag een alolan Vulpix kreeg. Maar wel fijn dat ze dat gedaan hebben!
Ik heb 3 witte Sandshrew achter elkaar uit zo’n 7km ei gekregen. Hoop dan ook nu ook een keer iets anders krijg.
Haha ja ik had precies t zelfde. Helemaal happy. Nog steeds hoor, nu heb ik ze volgens mij allemaal.
Er is er net weer 1 uitgekomen en daar zat weer hetzelfde in
Vandaag mn telefoon aan mijn vader meegegeven toen hij de hond uit ging laten, gelijk 9 eieren uitgekomen
Weet iemand tot wanneer je dubbele candy krijgt?
Shiny? Of alolan? Oprechte interesse, geen verwijt ofzo haha. Maar naar mijn weten zijn meowth en sandshrew er alleen nog in de alolan vorm en niet de shiny.
Tot vanavond 22:00uur. Ik zou in ieder geval zorgen dat je voor die tijd je eieren in incubators gestopt heb. Dan heb je in ieder geval de kortere afstand.
Ik dacht het al (niet dat je newbie bent, maar dat je alolan bedoelde). Is niet erg toch, dan weet je het nu haha. Je kan bij je zoekbalk bij al je Pokemon ook intypen ‘shiny’ of ‘alolan’ en dan zie je welke welke is.
Ja en als je het handig vind; als je ‘Evolve’ intypt in diezelfde balk zie je voor welke Pokemon je genoeg Candy hebt om ze te evolueren. En als je bijvoorbeeld ‘fire’ of ‘water’ typt zie je alle Pokemon die je hebt met dat type.
Nee niet altijd, rattata is dark bijvoorbeeld en die excucottor(? Ik schrijf dit noooit goed), grimer en muk zijn ook geen ice.
Ja! Hier in de buurt ook 3 nieuwe.
Ooooh zo handig! Thanks voor de tip!