Pokémon (GO) topic

Zaterdag twee shiny Slakoth kunnen vangen, ik ging maar een uurtje maar blijkbaar werd het daarna toch drama qua spawns. Niet verkeerd dus!

Wat schattig :heart_eyes:

9 likes

Vanaf 18.00 shiny Horsea! Spawnt de komende 3 dagen meer!
pokemon_icon_116_00_shiny

9 likes

Oh die is te schattig. Gewoon in het wild gevangen of uit een ei?

1 like

Nee in het wild, vandaag voor het eerst gezien.

1 like

Als iemand nog vrienden wil worden, mijn code is 1500 9958 7968 :smiley: Ben de laatste tijd echt weer zo verslaafd hahah

1 like

Ik heb je toegevoegd!

1 like

Ik heb je ook toegevoegd.

1 like

Nog meer mensen shinies gevonden? Volgens mij zijn de rates best wel omhoog. Ik heb de shiny die ik graag wilde :heart_eyes:

4 likes

Volgens mij woon ik in een omgeving metweinig shine. Ik kom ze nooit tegen en dan zie ik mensen hier dat ze ‘maar’ 3 shinies hebben gevonden.

Mijn shiny luck is ook verdwenen, hoop echt op een shiny horsea maar verwacht er weinig van.

Ik heb wel het gevoel dat ik soms heel veel achter elkaar vind (laatst op community day ook een misdreavus) maar dat het straks weer maanden gaat duren. Ik hoop dat je er nog eentje kan vinden! De grote kansen erop zijn als het goed is t/m zondag dus nog veel tijd

1 like

Ik vind buiten events om echt nóóit shinies (ok 1x in een raid) ook nog nooit uit eieren of field research. Terwijl ik er behoorlijk wat aanklik op een dag :(. Hopelijk nu de shiny raid wat hoger is dat het nu wel eens lukt. Maar ik krijg nu steeds “network error”?! :frowning: grr

Ja ik krijg steeds network errors bij pokestops :frowning:

afbeelding
Eindelijk weer eens een shiny gevangen vandaag :smiley: (die had ik nog niet)

9 likes

Ik heb tegenwoordig vaak dat mijn popje maar even meeloopt met hoe ik loop en daarna stil blijft staan :expressionless:

Ik ving vanochtend een shiny Latios!

13 likes

@LoisLane, @Zaadjes en @Reader ik heb jullie toegevoegd. Ik heb inmiddels meerdere best friends waardoor ik daarmee minder cadeaus uitwissel, nieuwe vrienden zijn daarom welkom haha. :relaxed:

3 likes

Heb nog genoeg plaats over voor vrienden heb ook al wat mensen toegevoegd.
Code is 5508 2494 5861
Zal regelmatig gifts sturen.

1 like

Ik heb je toegevoegd. :relaxed: Mijn friendcode staat ook in de beginpost maar voor het geval mensen dat niet lezen, bij deze nogmaals: 9899 5959 2918.

1 like