Pokémon (GO) topic

Gestuurd! Ook nodig met de nieuwe special research,

1 like

Dank voor het toevoegen.
Wordt weer schoenen slijten om gifts te vinden:joy_cat::walking_man:
Kijken wat het vanmiddag wordt met het event.

Ja natuurlijk, geen probleem! Zouden jullie (@keekie) je usernames in het spel willen delen (eventueel via PB), dan zet ik bij jullie nickname dat ik jullie via het forum heb toegevoegd en kan ik jullie als eerste cadeautjes sturen of openen. :slightly_smiling_face: Ik heb mijn friendcode ook in een Discord gedeeld en daardoor een hoop friend requests tegelijkertijd, waarschijnlijk ook door de jump-start research haha. :sweat_smile:

1 like

Lachen en huilen tegelijk

13 likes

Er is weer een nieuwe special research opdracht! Hoop dat deze iets minder onmogelijk is om te halen :see_no_evil:
1 van de eerste is gelijk, maak een nieuwe vriend, iemand die mij en mijn man wil toevoegen? :blush:
Code van mij 9032 7627 2923

Code van mijn man is 9082 0386 9737

1 like

Heb je toegevoegd, mijn username begint met ma!

1 like

Dankje! Ik heb je een cadeautje gestuurd :blush:

1 like

Heb je toegevoegd! Sendimonchu

1 like

Ik heb jullie ook toegevoegd.

Zijn er hier nog mensen die problemen hebben met adventuresync? Mijne wil al een paar dagen niks tracken. En ik was gisteren op werchter en had dus zeker 10 km gewandeld. :sob:

Heb je gecontroleerd of hij aan staat? Er is namelijk een update geweest waardoor je de functie weer opnieuw moet aanzetten…

Goed dat je het zegt, bij mij stond het ook uit!

1 like

Heb jullie beide toegevoegd! Je hebt een cadeautje met leeuwen van me gekregen

1 like

Ik ben een kat wiens naam met een D begint :sunglasses: heb afgelopen dagen ook nog wat nieuwe nummers van hier toegevoegd!

1 like

Ik heb voor de nieuwe research task ook vriendjes nodig dus wie wil mag me toevoegen! 1102 2019 8633

Heb je toegevoegd!

1 like

Mijn vriend en ik hebben gister de app weer gedownload en spelen nu heel de dag, echt erg maar wel leuk :smile:

1 like

Ik heb ook een paar mensen toegevoegd ivm de quest! Mijn naam begint met een R en heeft er ii in zitten.

Ja hij stond nog steeds gewoon aan.:pensive:

Je kan er eentje hatchen uit 10km eggs, of bij iemand die er meerdere heeft bedelen.

Ik heb echt precies hetzelfde gedaan. Gelukkig had ik er nog 1 om te evolven. Maar nu wil ik een nieuwe Dratini!