Pokémon (GO) topic

Over stap 3 in de jump-start research (in een spoiler voor degene die de stappen niet willen weten):

Ik moet een trainer battle doen maar iedereen in mijn omgeving is al een langere tijd afgehaakt. :disappointed_relieved: Eens zien of ik een ultra of best friend tref om op distance een battle te doen. Misschien iemand van hier?

Ik ben best friends met je, dus wil best een battle doen!

1 like

Ah top! Wat is je ign en hoe laat zou je kunnen? :smile: Mag uiteraard ook via PB zodat we het topic niet spammen haha.

Als iemand nog nieuwe vriendjes wil mag je mij ook wel toevoegen :smiley:
7016 6977 3318

Heb je toegevoegd!

1 like

Ik ook, ww82 ben ik!

1 like

Mijn zus kan ook nog vrienden gebruiken
code 8919 1987 0167

Ik ben na 2 jaar weer begonnen met het spel en vind het echt weer leuk :relaxed: Ik zit nog maar in level 22, snap nog niet zoveel van de nieuwe functies en doe eigenlijk maar wat… Maar ik beleef er wel plezier aan. Nu er (voor mij) nog heel veel nieuwe Pokémon te vinden zijn, focus ik eigenlijk alleen daarop. Het voelt soms een beetje weer zoals in het begin van het spel, haha.

Ik voel me soms wel een beetje een nepperd, omdat ik dus zo’n lange tijd niet gespeeld heb en ik geen die-hard fan ben :stuck_out_tongue: Ach jaaa…

Toen ik na 2~ jaar pauze weer begon was mijn voornaamste criterium voor pokemon dat ze schattig moesten zijn, anders gooide ik ze meestal weg. Dat gebeurde dus ook bij een feebas, wist ik veel dat die amper spawnen :joy:.

2 likes

Ik heb hetzelfde probleem. :weary:

Heb je een pb gestuurd :wink:

1 like

Shiny slakoth is geboost vanwege de mislukte community day en shiny eevee is gegarandeerd bij de special research! Volgens mij zijn shinies licht geboost door go fest Dortmund, maar dat weet ik niet zeker.

1 like

Het hele weekend, dus genoeg tijd om een shiny te vinden :smile:

1 like

Haha ik ben lucky friends geworden met iemands vriend hier maar de gifts komen altijd van super ver weg dus ik denk niet dat we ooit kunnen traden :sweat_smile:

Is er al iemand in Dortmund geweest? Wij gaan morgen (stappen rond 4.00/4.30u in de auto vanuit Friesland).

1 like

14 likes

Yeah! Zie alleen weinig verschil behalve de neus.


En de andere twee heb ik ook:

4 likes

Hahaha ik vind hem er echt niet uitzien

Ja, ik ben vandaag geweest. Ik ben net weer thuis. Je hebt vast allerlei specifieke vragen, maar omdat je zo vroeg vertrekt lig je waarschijnlijk al te slapen. En tegen de tijd dat jij daar bent, lig ik nog te slapen. Dus heel onhandig.

Als je dit op tijd leest: je mag maximaal flesjes van 0.33mL meenemen. 0,5L flesjes worden weggegooid. Geen scherpe voorwerpen.
Zorg dat je een plattegrond bij een infopunt of bij rondlopend staff haalt. Deze is in combinatie met deze plattegrond heel handig voor de Jirachi quest.

Plattegrond

65671e90-38b2-4756-af82-bf14b68237a6

Heel veel plezier en succes!

1 like

@Hedwig Ik zie dat je nog wakker bent. Als je vragen hebt stel ze gerust.