Pokémon (GO) topic

Ik lees dit nu pas maar hoezo mislukte community day? Ik heb toen met even naar de winkel lopen een Slaking bij elkaar gespeeld dus ik snap het niet haha.

En de laatste 2 dagen nog 3 erbij. :ok_hand:t2:

Op Slakoth community day waren er het eerste 1,5uur verhoogde spawnrates zoals je gewend was van community day. Daarna was het weer ingame defect en daarmee ook de verhoogde rate van Slakoth verdwenen. Dus het eerste 1,5uur was normaal het laatste 1,5uur niet. In de UK was daardoor alleen het 1e half uur verhoogde spawnrate en daarna 2,5 uur geen Slakoth.

Ter compensatie zijn er nu 4 dagen (t/m zondag) verhoogde Slakoth spawnrates met verhoogde kans op shiny Slakoth.

2 likes

Weet iemand vanaf hoe laat savonds je Eevee kunt evolueren dat het een Umbreon wordt?

Vanaf dat het in game donker wordt, dacht 8 uur. Let er wel op dat je die eevee nog als buddy hebt als je hem evolueert want anders krijg je een andere eeveelution.

Haha ik kon inderdaad niet slapen. We zijn er nu maar al vanaf 8u en ben er ook al wel een beetje klaar mee. Quest was goed te doen, nu chillen in de zon :slight_smile:

1 like

Dankje, ik heb hem inderdaad nog als buddy. Ik was steeds bang dat het nog te vroeg was een daarna vergeet ik het natuurlijk tot het weer ochtend is.

Hoi! Mijn vriend heeft 1 nieuwe vriend nodig, hij is gul met cadeautjes :grin::grin:

5857 6724 1646 (thanks!! Hij heeft al een aantal verzoeken gekregen)

En een andere vriend wilt ook heeeel graag :innocent::innocent:

6046 3464 1781
6266 8915 5026

Shiny ratata in the pocket hoor :joy:

5 likes

Ik krijg zo weinig gifts bij de pokestops. Nu hebben allemaal mensen mij toegevoegd heb ik niet genoeg om te sturen.

Net raids gedaan en alle 2 gevangen! (Zijn al power upped dus is niet originele cp) Normaal heb ik niet zoveel geluk met de legendaries vangen maar dit keer wel :heart_eyes:

7 likes

Mijn vriend heeft nieuwe vrienden nodig en gevraagd of ik zijn code wil droppen, dus bij deze: 0780 7972 9069
Jullie zouden hem erg blij maken hahaha.

1 like

Als je nog Pokemon uit 2016 hebt zou ik ze bewaren! Er is dan een hele grote kans dat ze lucky worden, dus dan heb je veel trading materiaal als je ooit met iemand wilt ruilen haha

Ohh ja heb toevallig vanmiddag wel veel dubbele met lage cp weggedaan, maar heb nog best een aantal uit 2016 over. Wat is lucky worden?

Een lucky pokemon kost minder stardust om te levelen en hebben goede stats! Heel fijn als je wilt raiden of gyms snel wilt verslaan.

1 like

Nog 1 vraagje; soms kom ik gyms tegen en dan kan je daar eigenlijk niks, niet vechten ofzo. Hoe werkt dat?

Is het dan toevallig een gym van je eigen kleur/team die je tegenkomt? Want in principe kan je altijd battlen tegen pokemon van andere teams. Bij je eigen kleur kan je de pokemon alleen voeren of er een pokemon bijzetten als er nog plek is.

Oooohhh ja ik was helemaal vergeten dat je ooit een kleur moest kiezen! Klopt inderdaad!!

Ik heb wat mensen toegevoegd. Ben sinds van de week weer begonnen, door een collega. Hier mijn trainercode 3424 9463 8032

Hahahaha

1 like

Hahhaha Jezus :joy::joy::joy::joy: sorry dit is echt dom

Dit is mijn code wel 6636 5524 1277

2 likes