hahahahhahahaha ik ga stuk
Als iemand mij zou willen toevoegen (heb al een paar hier toegevoegd) zou dat fijn zijn heb vriendjes nodig 5603 6054 8311
Ik heb jullie ook toegevoegd. Ik hoop niet dat ze het nog veel vaker gaan vragen, want er blijven er weinig over zo.
Het schijnt ook te tellen als je mensen waarmee je al vrienden bent opnieuw toevoegt!
Nog een tip: doe feebas als buddy! Bij de tweede pagina moet je die evolven, maar je moet perse 20km lopen voor je die mag evolven
Nou ik heb nog lang niet genoeg candy hahaha. Wel al 17.5 km gelopen zie ik. Moet nog 59 candy.
Ah dat is wel jammer! Straks tijdens het water event krijg je wel sneller candy maar het zal alsnog wel even duren
Heb je ook geen rare candy meer over? Die kan je vaak nog met field quests of raids verdienen.
Feebas komt ook uit 10km eitjes!
Jawel maar ik ga niet zoveel er tegenaan gooien, ben er wel zuinig op voor echt goede Pokémon.
Ik zoek ook nog een vriendje erbij. 8835 1527 0111
Ik probeer nu echt 100000 km te lopen met mn oddish want ik wil echt meeegagraag een belossom ivm childhood memories haha
Iemand die “ons” wil toevoegen? Ik speel zelf niet zo actief. Zoontje (4) is helemaal gek op pokemons kijken en gifts ontvangen (en sturen )
Onze trainer code: 0391 6637 0625
-edit-
Hij was vanmorgen helemaal happy met z’n 4 nieuwe vriendjes. Maar ik moest wel tegen “die meisjes” zeggen dat hij jullie weer gaat weggooien als jullie niet elke dag een gift sturen. Dus je bent gewaarschuwd.
De Pokémon Go-goden zijn me eindelijk eens goed gezind(t?): in 2 dagen tijd twee shinies in het wild gevonden (diglett en meditite) en 1 uitgebroed (togepi); had ze allemaal nog niet shiny
En @simplethings wat schattig hahah! Ik ga jullie toevoegen, stuur wel vaak vanaf dezelfde pokestop gifts want die zit naast m’n huis, hopelijk is dat niet te saai? :’)
Wil tegen M. zeggen dat mijn cadeaus op zijn, maar dat ik heel graag zijn vriend wil blijven? Ben door m’n enkel gegaan dus ff heen en weer naar de poke stop zit er niet in
Vrienden van mij zitten nu met een quest dat ze 3 vrienden moeten toevoegen maar ze kennen niemand die het ook speelt verder. Dus als er mensen zijn die nog vrienden willen:
4663 4311 2011
8973 3443 5930
2654 7491 7399
Ze zijn wel actief met cadeautjes sturen
Ik ben een maand geleden ook weer begonnen. Jullie kunnen me eventueel toevoegen. Elke dag gifts durf ik niet te beloven, maar ik gift wel altijd terug :)!
Friendcode: 4613 3348 0240
Als je vrienden zoekt kan je naar de pokemon go friends reddit gaan, daar droppen mensen hun code!