Pokémon (GO) topic

Hebben jullie de wijzigingen die in de aankomende update doorgevoerd worden gelezen? Er komt onder andere een ander appraisal systeem, de mogelijkheid om binnen je pokemon te zoeken op IV-percentages en een andere manier van charged attacks in PvP battles. Ik hoop dat de update snel beschikbaar is, want ik ben helemaal voor deze aanpassingen, haha. :relaxed:

De wijzigingen zijn onder andere te lezen op de Silph Road reddit en Twitter, ik kan de filmpjes helaas niet plaatsen hier.


@Pimpelmees en @Pepernoot ik heb jullie toegevoegd!

2 likes

De update is al beschikbaar! Als je op 4* zoekt krijg je de 100 iv pokemon, super chill :tada:
Helaas hebben ze wel het trucje eruit gehaald waarmee je weg kon rennen van de pokemon terwijl je hem ving, scheelde best wel veel tijd
Edit: alleen via de terugknop werkt niet meer, je kan nog wegrennen door dat trucje met de pokeball te doen!

Helaas nog niet voor Apple, ik moet nog even geduld hebben. Vooral het zoeken op de 4* vind ik een fijne update ja, gaat ook zoveel schelen met Community Day met transfers. Niet meer elke Pokémon afgaan maar alles wat 1* is en niet shiny gewoon direct weg kunnen doen. :partying_face:

Voor wie net als ik net weer is begonnen na een stop:
5630 5277 9677 is mijn code! (ook voor iedereen die niet was gestopt :laughing:)

Heb je toegevoegd!

1 like

Ik heb je ook toegevoegd!

1 like

Ik heb je ook toegevoegd. :relaxed:

1 like

Hebben jullie ook dat die gelopen afstand bijhouden als de app niet aanstaat ineens uit wordt gezet? Ik heb nu al een paar keer gemerkt dat er niks gebeurde met m’n eieren terwijl ik wel gewoon gelopen heb en dat het vinkje dan steeds uit staat, terwijl ik dat zelf niet uitgezet heb.

(Nevermind, had nog niet gegoogled, https://www.reddit.com/r/pokemongo/comments/bmmzdn/adventure_sync_not_working_right_i_found_out_why/)

Heb jij pokemon met 100% iv? Mijn hoogste is volgens mij 98%

Ja, heb er 6 :poop:

1 like

Die Entei wist ik al, maar had wel verwacht dat ik er iets meer en iets spannendere had :stuck_out_tongue:

4 likes

Succesvolle dinnerhour voor mij!

7 likes

Ik ben ook terug begonnen heb al een paar mensen toegevoegd hier. 8895 4226 3270

1 like

Er is weer een hoed pickachu!

2 likes

Die oortjes zijn zo schattig :heart_eyes:

Meer mensen die morgen die mee doen met community dat morgen?

Ga vanmiddag kijken of ik nog wat shiny Mudkippies kan vangen.
Kom weinig shiny pokemons tegen de laatste tijd.

Arghhhh, ik kan niet spelen vanmiddaaaaaag. Dit is al de 4e communityday op rij dat ik niet mee kan doen

Jaaaa! Zit er klaar voor. :sunglasses:

Gaan jullie alleen lopen of met een groepje? Voorheen deed ik met vrienden maar nu doe ik alleen sinds ik in een andere wijk woon.

Ik ga samen met een collega lopen. Is het voor het eerst dat ik mee doe aan een community day. Ben erg benieuwd of het gekte is in het park.