Ik heb ook wat mensen van hier toegevoegd voor de quest! In het spel heet ik Doris en ik ben een kat probeer zo vaak mogelijk cadeautjes te geven!
Heb zelf een vriendin die in een ander land woont waarmee ik af en toe battle voor de fun/voor de quests. Ik heb ook weleens op afstand tegen forummers gebattled, maar we zijn nog geen ultra/best friends. Weet niet of je met iemand met wie je dat wel bent kan afspreken om (op afstand) te battlen?
De QR code werkt alleen als je fysiek bij elkaar in de buurt bent. Dus enkele meters. Als je geen real life spelers kent moet je helaas wachten tot je ultra friends hebt en hen kan uitnodigen voor een battle.
Ultra friends kan ook, dat is drie sterren. Duurt bij ons (ik ben die ene met die kekke muts) nog 24 dagen dus ik hoop dat je voor die tijd iemand kan vinden!
Ik heb je toegevoegd! Zal even duren voordat we ultra friends zijn en op afstand kunnen battlen maar het is ook bij andere quests nodig dus altijd handig om er alvast aan te gaan werken haha.
Hebben jullie trouwens nog meegedaan aan de Mesprit raid hour? Ik kon helaas niet en hoop daarom dat ze binnenkort in bijvoorbeeld de field research box komen.
Mesprit is een regional. Dus ik denk dat het nog wel even duurt voordat die in Field Research komt. Dan zouden ze Uxie en Azelf denk ik eerder in raids releasen voordat ze in Field Research komen.
Oh ja, dat is ook zo. Kunnen ze natuurlijk niet op regio indelen. Niet over nagedacht. Hopelijk weer een raid hour wanneer ik wel kan dan haha, gemiste kans.
Dit had ik laatst ook! Stond al een espeon, heb er een glaceon ingedaan en toen ik een paar uur later keek was het een eeveelution gym. Echt leuk als mensen het idee snappen.
Ik moet echt lachen om de namen die ik geef:
En ik heb een 100% lucky magikarp:
En ook nog een shiny die ik wil evolven naar een shiny gyarados, en ik heb ook al een lucky gyarados!
Wooow, gefeliciteerd met die magikarps. Ik vind shiny gyarados zooo mooi!
Denk dat ik mijn pokemon ook vaker namen moet geven, meestal hou ik het bij “nee” als ik een 100% iv heb van een slechte pokemon, barboach of bij TYPEslayer als ik bepaalde pokemon heb gevonden die super zijn tegen team rocket.
Ja! De nieuwe generatie komt vanaf 15 september.
Oh echt waar? Superleuk!!
Haha jaa die heb ik ook, vind m ook zo tof
Omg jouw hoeveelheid candy
Ultra Bonus week 3 begint vanavond om 22.00u, vanaf dan zal generatie 5 geïntroduceerd worden in Pokémon Go. Nog een paar uurtjes afwachten.
Zat er idd een dagje naast, en ze worden altijd geïntroduceerd op een gunstige Amerikaanse tijd helaas.
Deze heb ik ook gevangen gister Wilde heel graag een shiny regional, 50 eieren gehatcht maar geen geluk. Gelukkig spawnt mr mime hier ook en is de kans op die dus ook groter.
Die is zoooo mooi. Ik heb er ook 1 <3
Ik moet vrienden worden met drie mensen. Degene die hier spelen ben ik volgens mij al
vrienden mee. Vind dit zulke kut opdrachten
Ahh zo nice, ik wilde heel graag Kangaskhan shiny maar helaas haha. Maar als ik nu de laatste pokemon kan krijgen heb ik wel de Kanto dex compleet!
@ezw Misschien kun je een discord/telegram/facebook groep vinden in je regio? Hier is er een telegram groep en dan hebben ze allemaal verschillende groepjes voor raids, ruilen, spotgroep etc.
@Pimpelmees Ik zou op reddit kijken! Zou wel anderen toevoegen en niet zelf je code neerzetten, ik had dat gedaan en kreeg echt 30 friend requests haha, iets teveel van het goede