Pokémon (GO) topic

Jeetje door de nieuwe update zie ik meteen hoe slecht mijn Pokémon eigenlijk zijn. :rofl::cry: Het stelt allemaal niet veel voor wat ik heb aan hoge Pokémon zie ik al wel. Ik ga er wel meer opletten nu.

Hier in de oude dierentuin is het altijd druk met community day. Echt super tof. Volgende keer daar maar weer eens heen.

Het park staat al VOL met mensen

1 like

Ik zei het toch. :smiley: Echt zo leuk dat het nog steeds zo is na een paar jaar. :heart:

Dikke mewtho uit een raid gevangen :scream::scream::scream:

1 like

Ik heb ook eindelijk een keer een shiny gevangen. De eerste was cp13, daarna gelukkig nog wel wat betere.

Dit is mijn resultaat :heart_eyes: Ik was lucky friends met mijn vriendin dus even een shiny mudkip voor elkaar gezocht om te traden.

8 likes

12 shiny mudkip gevangen en 1 met een lucky friend getrade, andere gewoon met mazzel op het laatste moment een lucky gekregen!

Was zoveel aan het ruilen met m’n vriend, normaal krijgen we wel meer lucky’s.

4 likes

Ik kan ook wel wat vrienden en gifts gebruiken, ik speel/loop niet per se iedere dag, maar probeer wel iedere dag even de app te openen en gifts uit te wisselen. Mijn code is 9004 3814 8024. Ik zal ook wat codes die hierboven staan van mensen toevoegen!

Vanwege vakantie (op een plek waar geen Pokéstops in de buurt zijn), heb ik nog amper deelgenomen aan de Rocket invasie en het is mij ook nog niet gelukt een armored Mewtwo te vangen. Het zit mij meer dwars dan dat ik wil toegeven dat ik niet volop mee kan doen aan dit event en heb ernstig last van fomo. :joy::face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Haha ik snap het wel, heb ik ook als ik niet mee kan doen met een community day. De team rocket grunts blijven voor zover ik weet gewoon altijd, het is meer de extra ekans/koffing/meowth spawns die tijdelijk zijn!

Ik wil zo graag een shiny Arbok maar tot nu toe nog geen geluk mee gehad

1 like

Dat zou in ieder geval schelen! Ja, met community day net zo inderdaad. De nieuwe shinies zijn ook weer een leuke toevoeging, hoop dat je ekans of arbok snel kan vinden.

Ik kreeg deze uit een breakthrough 😁
10 likes

Heb vandaag een 3* shiny beldum uit een 2km ei gekregen en net met het event een snorlax!!

6 likes

M’n vriend heeft afgelopen maandag het spel gedownload en is weer helemaal opnieuw begonnen. Hij zit vandaag al bijna in level 21 :scream: Het is een actieve vakantie zo, haha. Wel leuk om het nu samen te kunnen doen.

Gebruiken jullie trouwens ook de app Poké Genie? Ik kwam door die app erachter dat sommige Pokémon met lage CP betere kenmerken hebben dan dezelfde met hoge CP.

Ja ik vind het ook echt leuk om samen te spelen en samen raids te doen!
Ik gebruikte eerst wel poke genie, maar nu kijk ik gewoon naar het appraisal systeem wat in het spel zelf zit

Ik moet zeggen dat ik van zowel de appraisal in het spel als poke genie maar weinig snap. Ik doe eigenlijk altijd maar wat :woman_shrugging:

Volgens mij maakt het uiteindelijk ook niet zo’n mega groot verschil. Ik zorg bij het evolven wel dat ik eentje van 3 sterren heb.

Heeft er gister nog iemand meegedaan aan community day? Ik heb echt zoooveel aangeklikt, maar 3 shiny en alle 3 vrouwelijk dus geen Gallade shiny

Gister was de eerste community day waarop ik ondanks vrij actief spelen 0 shinies heb gevonden :frowning: zelfs op community days waarop ik andere dingen te doen had en tussendoor wat ving had ik altijd wel minstens 1 shiny, vet balen dus. Vandaag ook m’n laatste paar 10km-eieren uitgebroed maar daarin ook niks helaas.

Maar vond laatst wel een shiny Misdreavus in het wild, yay :smiley: (die had ik nog niet)

Ja ik vond het ook tegenvallen! Ik heb ook wel eens wat meer tussendoor gespeeld en shinies gevangen, en dit keer was ik in Amsterdam waar ze overal waren