Pokémon (GO) topic

Ik heb normaal best veel moeite om shinies te vinden. Deze keer had ik juist weinig tijd, alleen vanuit huis gespeeld en van de 15 Ralts waren er 4 shiny, echt bizar.

Ik heb vast iets gemist, maar ik kom vanmorgen ineens een Pikachu met kerstmuts tegen?! Zal wel met het event te maken hebben, maar kan het niet terugvinden.

En @Printemps ja is een event! Alle mutsen komen een tijdje terug. Ik zal even het bericht zoeken!

Gevonden:

1 like

Aha! Dat had ik helemaal gemist. Goed om te weten, thanks! :blush:

1 like

Ik heb zaterdag 3 uur lang bij 3 lures gezeten en maar 1 shiny gepakt. Echt boos.

Mijn broer heeft ook nog wat vrienden nog voor een opdracht, 6249 9663 7137 :smiley:

1 like

Snoepjes én stardust, dus het ligt eraan of je het de investering waard vind. Er zijn betere electrische pokemon nml waar je meer aan hebt als ze een hoog level hebben. Plus, de max cp van een 100% iv raichu is ~2200, dus ze is niet verschrikkelijk laag level!

Voor de nieuwe special research hebben mijn man en ik drie nieuwe vrienden nodig, ik heb een aantal van jullie al als vriend. Wie mogen we nog toevoegen?

jullie mogen mij week toevoegen, ik heb ook 3 nieuwe nodig

Same here. :slight_smile:

3206 4962 5963

Ik heb jullie ook toegevoegd. :smile:

Wow, zo snel, bedankt!:grin:

Heb je toegevoegd!

Ik heb een paar van jullie en de broer toegevoegd als friends.
Mijn code is 0702 4811 0521, Lelleeh

1 like

Ik heb ook een aantal mensen toegevoegd! Ik zie trouwens nu opeens dat ik een lucky friend heb, is dat nieuw? Is me nog niet eerder opgevallen.

Ja hier ook in need of 3 vrienden! 9862 9809 1901

1 like

@Zitzak, @Baratheon en @Elafonisi, ik heb jullie toegevoegd. :relaxed:

@Vesta Ja, lucky friends zijn nog relatief nieuw. Wanneer je lucky friends bent, is de eerstvolgende Pokémon die je met diegene ruilt gegarandeerd lucky. Daarna ben je weer normale vrienden totdat je weer geluk hebt en lucky friends wordt na bijvoorbeeld het openen van een gift. Kan alleen met je best friends gebeuren trouwens.

3 likes

Ik heb ook een paar van jullie toegevoegd!

Heet iemand hier jeruiktnaarzaad??!

Dat zo’n username is toegestaan 0.o