Pokémon (GO) topic

Je kan vrienden verwijderen en weer toevoegen, dat telt ook. En je verliest ook geen vriendschapstatus.

Vriend ging na het eten een rondje fietsen met onze zoon (4 jr) om pokemons te vangen. En bij een gym zagen ze een meisje (20+) ook spelen. En toen vroeg zoontje heel stoer of ze hem wilde toevoegen. En nu is hij helemaal trots dat ie zelf een vriend heeft geregeld en wil hij haar elke dag z’n mooiste gift gaan sturen (is van een bepaalde speeltuin) :heart:

23 likes

Zulke verhalen vind ik altijd zo leuk om te lezen, maakt het een heel bijzonder spelletje!

1 like

Hoe komen jullie aan dat item om al die gen 2/3 pokemon te evolven? Ik heb er nog nooit een gekregen bij de 7e dag dat ik een pokestop draaide :frowning:

Vandaag was een geluksdag!

EDIT: OKE WTF IS DIT???

11 likes

Wooow, zeker geluk, nice!

1 like

De yanma spawns zijn boosted, dus de kans op een shiny gaat ook omhoog! En inderdaad ze zijn echt kut om te vangen, ik liep vanmiddag in de stad en heb ze alleen op shiny gecheckt en verder niet gevangen

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

13 likes

Waaaauw, die is wel heel gaaf!

Blijkbaar heeft niantic de spawn plekken veranderd. Beide spawns bij mij thuis zijn verdwenen, dus ik kan niet meer lekker op mijn bank meedoen met community days :cry:

Incest werkt helaas voor geen meter als je stil staat. Ik kijk bij trapinch in oktober hoeveel spawns ik krijg met een lure want daar heb ik ook veel van. Hoef toch niet perse shiny trapinch =p.

:laughing:

3 likes

Mijn vriend is weer begonnen en zoekt ook nieuwe pokemon vriendjes. Als jullie willen kunnen jullie hem toevoegen :slight_smile:
8508 7499 0847

Hey guys! Als iemand nog een vriendje wil sta ik open :slight_smile: (ik kan niet beloven dat ik elke dag een cadeautje stuur): 9080 8736 7016

Ik heb je een verzoek gestuurd. Ik beloof ook niet dat ik elke dag een kado stuur, maar wel dat als ik er een van je open, je terug krijgt haha.

1 like

Ik heb je toegevoegd!

1 like

Wow zo veel nieuwe vrienden :scream: mijn vriend zou ook nog wel nieuwe vrienden willen als iemand wil: 6837 0615 2424
Ik ga niet zomaar codes van jullie doorgeven zonder toestemming!

Ik heb jou en je vriend toegevoegd, mijn naam begint met dezelfde naam als hier. :relaxed:

prima! :slight_smile:

1 like

Heb het spel na een paar maanden weer opgepakt en meteen deze leuke shiny uit een raid!

6 likes