Ik word helemaal tureluurs van die Feebas opdracht… ben er al zolang mee bezig
Ah dat is wel tof! Ik zou dat ook wel willen hier, meer mensen om mee te spelen!
Ik word maandag geopereerd en kan een tijdje niet spelen. Vind dat oprecht echt heel erg jammer.
Ik speel eigenlijk nooit meer maar zie net de aankondiging voorbij komen van het Halloween event en het ziet er mega leuk uit! Veel bonussen, extra ghost pokemon, 4 verklede pokemon en een special research.
Jaaa hier wachtte ik op! En eindelijk Darkrai
Die kostuums zijn zo schattig
Ahww die Charmander met Cubone-muts.
Ik heb voor een missie nog 3 nieuwe vrienden nodig, dus mag ik nog mensen toevoegen?
Of mijn code: 4778 2808 0568
Ik heb je ook toegevoegd!
Je mag me verwijderen en opnieuw toevoegen als je wilt, we zijn nml al vrienden
Heb de missie al gehaad maar bedankt!
En de rest ook allemaal bedankt haha, had niet zoveel animo verwacht
Zo erg dat dit m’n eerste post word, maar ik heb 3 nieuwe vrienden nodig voor een special. Sinds ik een nieuwe telefoon heb waar dit spel voor de verandering wel op werkt, ben ik echt verslaafd haha! M’n code is: 4587 4112 0175 username KaatjePip, ik geef cadeautjes
Heb je toegevoegd!
Jaaaa <3 leuk! Lijkt me ook veel toffer om forummembers als vrienden te hebben dan random mensen op zo’n ‘deel hier je code site’.
Nee is een bug! Wel heel irritant ja, elke keer denk ik OH daar is weer wat. Maar vals alarm.
Ja, is een bug sinds de laatste update van wat ik las…
Gister een heel eind (ok 300 meter) gelopen omdat ik dacht dat er wat nieuws zat, was het shupput vond het silhouet er al zo op lijken maar hoopte toch dat het een andere was haha, niet dus.
Edit: is het Halloween event ook niet net begonnen? -start pogo op
Dat is iedere keer als ze in de rocket stops komen. Als je ze 1x vangt is het weer goed!
Jaaa!! Nieuw special research in een Halloween thema🥳
Ik heb je ook toegevoegd!
Wajoo super niceee
@Velours Ik heb je ook toegevoegd!
@pastelzwart Nice! Ik hoop dit weekend ook een Darkrai raid te kunnen gaan doen, heb helaas alleen geen goede machamps. Jammer dat ze uit de raids gehaald zijn, nu moet ik maar op machop-hunt gaan haha.